ناصر الدین شاه پس از جلب نظر با اظهار نظر «بغض مسلمانان»، افتتاح باشکوه مجلس جدید را محکوم کرد.

بازیگر افسانه ای بالیوود، ناصرالدین شاه، هرگز از حفظ نظر خود در برابر جهانیان ابایی نداشت. در حالی که اظهارات اخیر او در مورد پرونده مواد مخدر آریان خان و نفرت از مسلمانان از طریق فیلم ها در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است، بازیگر تاج اکنون افتتاح باشکوه مجلس جدید را محکوم کرده است.

وی در گفتگو با یکی از پرتال های رسانه ای گفت: «مجلس قدیم 100 سال قدمت داشت، پس آدم می فهمد که ساختمان جدید لازم است، اما آیا مراسمی به این شکل لازم بود؟ جایی که شما جنبه های مذهبی را در همه چیز وارد می کنید.»

بر اساس گزارش ایندیان اکسپرس، این بازیگر گفت: “شما در محاصره کشیشان وارد می شوید، گویی پادشاه انگلیس است که در محاصره اسقف ها وارد می شود و عصایی را حمل می کند. باید حدی برای توهمات عظمت وجود داشته باشد. و من فکر می کنم که ما به این دلیل رنج می بریم.»

وی از «نماد دموکراسی ما» نقل کرد و افزود: امیدوارم بتواند دموکراسی ما را حفظ کند.

ناصرالدین شاه در مصاحبه اخیر با ایندین اکسپرس نقل کرد که نفرت از مسلمانان مد شده است و گفت: «اوه، مطمئناً، این زمان‌ها کاملاً نگران‌کننده است. چیزهایی که تبلیغات ناب و ناب است در حال پخش شدن هستند و بازتابی از ذوق زمانه است. تنفر از مسلمانان این روزها مد شده است، حتی در میان افراد تحصیل کرده. این چیزی است که حزب حاکم بسیار هوشمندانه به این اعصاب ضربه زده است. ما در مورد این سکولار صحبت می کنیم، دموکراسی آن، پس چرا دین را وارد همه چیز می کنید؟

در جبهه حرفه ای، ناصرالدین شاه آخرین بار در آنجا دیده شد تاج – تقسیم شده با خون، که همچنین Aashim Gulati، Dharmendra، Sandhya Mridul و Aditi Rao Hydari در نقش های برجسته ای ظاهر شدند. اپوس مگنوم اکنون در Zee5 در حال پخش است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام