مگان مارکل می خواهد با خانواده سلطنتی بریتانیا وصله کند

توضیح داد: چرا مگان مارکل می خواهد با خانواده سلطنتی بریتانیا وصله کند

ویلیام بریتانیا، شاهزاده ولز، کاترین، پرنسس ولز، شاهزاده هری و مگان، دوشس ساسکس، پس از درگذشت ملکه بریتانیا، در ویندزور، بریتانیا، 10 سپتامبر 2022، خارج از قلعه ویندزور قدم می زنند. رویترز/پیتر نیکولز

به نظر می رسد مگان مارکل با خانواده سلطنتی بریتانیا روحیه خوبی دارد و می خواهد برای همیشه به این خصومت تلخ پایان دهد. بر اساس آینه گزارش‌ها حاکی از آن است که مگان مارکل در تلاش است تا رابطه‌اش را با پدرشوهرش، پادشاه چارلز سوم، ترمیم کند تا به فرزندان خود و خانواده سلطنتی پیوند ویژه‌ای بدهد. حدس می زنم، کمی عقل غالب شده است و او متوجه شده است که در مبارزه نفسانی اش، فرزندانش را از حقوق سلطنتی، لذت و شادی که سزاوار آن هستند محروم می کند.

مگان اکنون تصمیم گرفته است تا رابطه‌ای که با پدرشوهرش، پادشاه چارلز سوم به هم ریخته است را ترمیم کند تا به فرزندان خود و خانواده سلطنتی پیوند خاصی بدهد. در مورد تاج گذاری چارلز بالاخره هفته گذشته با افشای این که شاهزاده هری به صورت انفرادی به این مناسبت پرواز می کند پایان یافت – اما این بدان معنا نیست که مگان می خواهد به مبارزه ادامه دهد. در ایالت باقی خواهد ماند تا از دو فرزند او و هری مراقبت کند، با تاج گذاری در چهارمین سالگرد تولد پسر آرچی.

به گزارش پیج سیکس، یک منبع نزدیک به مگان فاش کرده است که او «می‌خواهد فرزندانش پدربزرگشان، پادشاه چارلز را بشناسند». خودی فاش کرد که این مورد به ویژه مورد است زیرا آنها پدربزرگ خود را از طرف مادرشان، پدرش توماس مارکل که مدت ها از او دور شده بود، نمی شناسند.

این منبع افزود: “او امیدوار است که آنها ملاقات کنند و امیدوار است که تصمیم او به عنوان یک تصمیم غیر خودخواهانه تلقی شود، زیرا بهترین کار این بود که توجه به اعلیحضرت حفظ شود. او واقعاً نمی‌خواهد یک آهنگ و رقص و همه چیز در معرض دید عموم قرار گیرد.» تصمیم مگان برای نبودن در کنار همسرش در این مناسبت مهم، افکار عمومی را دچار اختلاف کرده است، به طوری که برخی معتقدند او در موقعیتی غیرقابل قبول بوده است.

مدیر عامل آژانس روابط عمومی مشهور Daddy The Agency گفت: “چه دلیل محکمی در پشت این نمایش وجود داشته باشد یا موضع مگان را نشان دهد، ممکن است تصور شود که آنها دکمه مکث را روی اختلافات خود می زنند. با این حال، تنها خانواده سلطنتی و مؤسسه سلطنتی از ماجرای کامل تصمیم مگان برای دوری می‌دانند.»

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه مهمانی شاهزاده آرچی در واقع می تواند مراسم ویژه پادشاه را با تمرکز بر رویدادهای ایالات متحده از صحنه خارج کند.

هری و مگنا محبوبیت خود را در ایالات متحده از دست می دهند

از سوی دیگر، مگان و هری که زمانی محبوب ترین زوج آمریکا بودند، محبوبیت خود را از دست می دهند. مگان مارکل و شاهزاده هری به گفته یک کارشناس سلطنتی که معتقد است “جند و مد تغییر کرده” و محبوبیت آنها به طور پیوسته ضربه می زند، در ایالات متحده با سیل انرژی منفی روبرو هستند. بنابراین، سوال بزرگ این است که هری و مگان محبوبیت خود را در ایالات متحده از دست می دهند و در بریتانیا مورد استقبال قرار نمی گیرند، کجا می روند؟ اما نه تنها مگان، هر دو مسئول این وضعیت آشفته هستند.

حرف زدن با اکسپرس انگلستان، میزبان از سلطنتی ایالات متحده پادکست، کریستین راس، پیشنهاد کرد که در حالی که دوک و دوشس ساسکس از زمان جدا شدن از خانواده سلطنتی بریتانیا از مطبوعات خوبی در ایالات متحده برخوردار بودند، رسانه ها و مردم ایالات متحده به طور کلی اکنون باید از آنها خسته شده باشند.

«آمریکایی ها در سه اردوگاه قرار می گرفتند. آنها یا شدیداً طرفدار ساسکس بودند یا کاملاً ضد ساسکس، و هر کس در این بین واقعاً به هیچ وجه اهمیتی نمی‌داد.

(با ورودی های آژانس ها و آینه)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام