مک دیوید اویلرز در میان نامزدهای نهایی جایزه تد لیندسی

کانر مک دیوید، مهاجم ادمونتون اویلرز، دیوید پاسترناک، مهاجم بوستون بروینز و اریک کارلسون، مدافع سن خوزه شارکز، نامزدهای نهایی جایزه تد لیندسی هستند.

مک دیوید در صف به دست آوردن این جایزه برای چهارمین بار در هفت فصل است. فوق ستاره اویلرز امسال پنجمین جایزه آرت راس خود را به دست آورد و در حالی که در تمامی 82 بازی فصل عادی حضور داشت، با گل (64)، پاس گل (89) و امتیاز (153) پیشتاز NHL شد.

برنده شدن این جایزه، مک دیوید را به سومین بازیکن تاریخ تبدیل می کند که حداقل چهار بار برنده این جایزه شده است و وین گرتزکی (پنج) و ماریو لمیو (چهار) سایرین هستند.

پاسترناک برای اولین بار فینالیست این جایزه است، پس از کسب رتبه دوم در لیگ با گل (61) و سوم در امتیاز (113)، در حالی که بروین ها را به یک فصل عادی تاریخی و جام رئیس جمهور رساند.

کارلسون همچنین برای اولین بار فینالیست می شود. او با گلزنی (25)، پاس گل (76) و امتیاز (101) به اولین مدافع سوئدی الاصل – و تنها ششمین مدافع مختلف در تاریخ NHL – تبدیل شد که به رکورد 100 امتیاز رسید.

این جایزه طبق رای اعضای انجمن بازیکنان NHL به برجسته ترین بازیکن اهدا می شود. برنده در 26 ژوئن در جوایز NHL در نشویل معرفی خواهد شد.