مورد عجیب غریبه ها در بالیوود. آیا آنها واقعا “غیرخودی” هستند؟ – Entertainment News, Firstpost

خارجی‌ها و خودی‌ها – برخی از رایج‌ترین اصطلاحات زمانی که در مورد صنعت پر زرق و برق به طور کلی صحبت می‌کنیم – بالیوود. آیا واقعاً از نکات فنی این اصطلاحات آگاه هستیم؟ چگونه است که برخی از افراد به اصطلاح خارجی مانند سیذارت مالهوترا، وانی کاپور، پوجا هگده (به نام چند نفر) با موفقیت پروژه های بزرگی را بدون هیچ سابقه اثبات شده ای در مورد موفقیت های باکس آفیس تضمین می کنند؟ ما را با یک حس شگفتی مواجه می کند و از ما می خواهد که اصطلاحات را بازتعریف کنیم – خارجی ها و خودی ها.

این بازیگران با ورود بزرگی به صنعت، علیرغم ارزش کم نمایشگرشان، بخشی جدایی ناپذیر از چندین فیلم پرهزینه هستند. آنها نه می توانند در سالن ها ردپای خوبی را جذب کنند و نه می توانند یک فیلم را به تنهایی در گیشه به دوش بکشند. این ستارگان حتی یک موفقیت بزرگ به نام خود ندارند (برای لاف زدن). هر پروژه ای که Sidharth Malhotra با آن موفق شده باشد، یک نسخه OTT یا پیوست شده به بنر Dharma بوده است، و برای Vaani Kapoor این است که تلاش کند و برای یک عنوان YRF چشم نواز باشد.

شانس انتخاب شدن برای یک فیلم بزرگ همیشه سخت است و برای هر بازیگری در بالیوود بسیار مورد نیاز است. خانه‌های تولید بزرگ، YRF و دارما، نه تنها تولیدکنندگان فیلم هستند، بلکه تولیدکنندگان با استعدادی نیز هستند، اما کمتر شایسته‌تر هستند. فرصت دادن به بازیگرانی مانند واانی کاپور و سیدارت مالهوترا که به ترتیب از “اردوگاه” آدیتیا چوپرا و کاران جوهر آمده اند، به وضوح پتانسیل توجیه یک فیلم را ندارد و از ارزش آن در هر سطحی می کاهد. چرا ما به طور ذهنی اسامی خاصی را هدف قرار داده ایم، علیرغم اینکه آنها اجراهای معتبری ارائه می دهند؟ بازیگرانی مانند آبیشک باچان، پارینتی چوپرا و غیره توانایی خود را ثابت کرده اند.

تعبیر آن به عنوان نوع دیگری از خویشاوند گرایی اشتباه نخواهد بود. YRF و دارما، بزرگترین خانه های تولید بالیوود، تنها دلیل بزرگی هستند که می توان چنین فیلم هایی را به آنها ارائه داد که اگر توسط افراد شایسته ساخته می شد، وضعیت بهتری داشت. این کمترین چیزی است که می توانیم بگوییم و به آن باور داشته باشیم.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام