“من هنوز همان دختری هستم که از پاتپرگانج دهلی است” – اخبار سرگرمی، اول پست

کریتی سانون بدون شک به عنوان یک نیروی قابل توجه در صنعت فیلم هند ظاهر شده است. این بازیگر که اهل دهلی است، از درون احساس می‌کند هنوز همان دختری است که از پاتپرگنج دهلی آمده است و بخشی از او هنوز تغییر نکرده است.

سفر الهام بخش کریتی، جایی که او از قدرتی به قدرت رسیده و به خود ایمان دارد، به گونه ای است که نمادی برای نگاه کردن به جوانان ساخته است. افراد بسیار کمی از اکوسیستم او می توانند به آن ببالند.

اخیراً، کریتی در مورد سفر خود در یک برنامه گفتگو در ایندور صحبت کرد، جایی که وقتی از او پرسیدند چه چیزی او را ثابت نگه می‌دارد، گفت: «خانواده و داشتن افراد واقعی، مجموعه‌ای از دوستان واقعی – که رفتارشان با شما تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد. با فراز و نشیب های زندگی شما آنهایی که فداکارانه قدر شما را دانستند. کسانی که واقعاً برای دوست داشتن و حمایت شما از شما می ایستند. همین – این همه چیز است. از این رو وجود چنین افرادی در زندگی شما بسیار مهم است. همچنین مرا زمینگیر نگه می دارد. این یکی از دلایلی است که من هنوز همان دختری از درون هستم که از پاتپاتگانج دهلی آمده و بخشی از وجود من تغییر نکرده است.»

کریتی با انعکاس از سفر خود و الهام بخشیدن به او گفت: “اگر به عنوان یک بازیگر بتوانم آنها را لبخند بزنم، اگر بتوانم مردم را سرگرم کنم… همین. اگر بتوانم به کسی الهام کنم که فکر می‌کند می‌تواند بازیگر شود و اگر فکر دومی در ذهنش می‌گذرد، فقط می‌خواهم بگویم که اگر بتوانم این کار را انجام دهم، پس هر کسی و همه می‌توانند این کار را انجام دهند.»

از نظر کاری، کریتی سانون بعدی در Ganapath با تایگر شروف دیده می شود. این بازیگر همچنین در فیلم Adipurush ساخته Om Raut با Prabhas بازی خواهد کرد. این بازیگر به تازگی فیلمی بدون عنوان را با شهید کاپور بسته بندی کرده است که اولین نگاه آن اوایل ماه جاری منتشر شد. او همچنین در فیلم The Crew در کنار کارینا کاپور و تابو بازی خواهد کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام