«من سال‌هاست که با ودا زندگی می‌کنم» – Entertainment News، Firstpost

پس از به دست آوردن قلب ها و ستایش ها برای بازی شدید و تاثیرگذارش در نقش ودا در فیلم تحسین شده سال گذشته ویکرام وداهریتیک روشن برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در نقش ودا در جوایز بین المللی فیلم هندی 2023، ابوظبی شده است. این بازیگر این جایزه را به نویسندگان و دو کارگردان فیلم پوشکار و گایاتری تقدیم کرد و از آنها برای این شخصیت تشکر کرد.

پس از کسب جوایز بهترین بازیگر مرد برای کاهو نا… پیار های، کوی… میل گایا، کریش، جودها اکبرهریتیک روشن پنجمین جایزه بهترین بازیگر مرد خود را در IIFA به دست آورد و او را به بازیگری تبدیل کرد که بیشترین برنده این عنوان و در مجموع هفت جایزه در IIFA دریافت کرد.

هریتیک روشن عمیقاً در تطبیق پذیری خود کاوش کرد تا آواتاری را که قبلاً دیده نشده بود به عنوان ودای ناهموار و تهدیدآمیز ارائه دهد. هریتیک روشن، از تند تند رفتارها گرفته تا لهجه، اجرای خوبی را در نقش گانگستر مخوف و در عین حال اخلاقی ارائه کرد و اثری بر تماشاگران گذاشت.

در مراسم اهدای جوایز IIFA در ابوظبی، هریتیک روشن این جایزه را دریافت کرد و گفت: «من سال‌هاست که با ودا زندگی می‌کنم. درست از اینجا در ابوظبی شروع شد. من اولین شات خود را به عنوان ودا اینجا زدم… احساس می‌کنم زندگی برایم تمام شده است. ودا به من کمک کرد دیوانگی را در درونم آزاد کنم که نمی دانستم وجود دارد. از تو متشکرم کیهان و از ودا سپاسگزارم که به من کمک کردی آن جنون را کشف کنم و به من کمک کردی قدرت نگه داشتن آن جنون را کشف کنم. من واقعاً کاراکترهایی را دوست دارم و آن‌ها را تحسین می‌کنم که از همکاری عمیق یک بازیگر و یک کارگردان به وجود آمده‌اند. و من می دانم که اگر کارگردانانم نبودند، امروز عصر اینجا نمی ایستادم.»

هریتیک روشن با بیان این مطلب از دو نویسنده و کارگردان ویکرام ودا پوشکار و گایاتری به روی صحنه دعوت کرد و جایزه را به آنها تقدیم کرد و از آنها قدردانی کرد.

این دو کارگردان نیز عشق خود را به هریتیک روشن نشان دادند. پوشکار گفت: «او هر کاری کرد تا روز به روز، ذره ذره، جادو به شخصیت بیاورد. ما یکی از بهترین بازیگرانی را داشتیم که هر کارگردانی می تواند با او کار کند.»

گایاتری گفت: “او همچنین یکی از شیرین ترین و واقعی ترین افرادی است که می توان با او کار کرد.”

در نهایت، هریتیک از تمام تیم خود تشکر کرد و گفت: “دوستتان دارم… من هرگز شما را به خودی خود نمی گیرم.”

در حالی که این فیلم سپتامبر سال گذشته در سینماها اکران شد، ویکرام ودا اخیراً در میان انتظارات فراوان، OTT را کاهش داد و قدردانی و عشق را دریافت کرد و از طریق رسانه دیجیتال به قلمروهای جدید نفوذ کرد.

در حال حاضر، هریتیک روشن در حال آماده شدن برای اکران آینده خود در روز جمهوری است. جنگنده با بازی دیپیکا پادوکن به کارگردانی سیدارت آناند که در 25 ژانویه 2024 اکران می شود.