منتقدان می گویند ، پیشنهاد پیشنهادی دفتر کار عادلانه WCB “کوتاه بینی” است

تصمیمی برای انحلال دفتری که برای کمک به آلبرتانی ها جهت استفاده از ادعاهای مربوط به آسیب کار ایجاد شده و به عنوان یک دفاع از اعضای هیئت جبران خسارت کارگران عمل می کند ، مورد انتقاد رئیس کمیته ای است که سه سال پیش آن را توصیه کرده است.

میا نوری ، وکیل ادمونتون و مشاور روابط کار گفت: “من فکر می کنم بسیار ناامیدکننده است و فکر می کنم فوق العاده کوته بینانه باشد.”

نوری ریاست بررسی سیستم WCB در دولت قبلی NDP را بر عهده داشت. در این گزارش که در ژوئیه 2017 منتشر شد ، 60 توصیه از جمله تأسیس دفتر مستقل عملکردهای عادلانه ارائه شده است. این دفتر در پایان سال 2018 ایجاد شده است.

لایحه 47 ، قانون اطمینان و ایمنی و برش نوار قرمز ، 2020 ، که اکنون در مجلس قانونگذاری آلبرتا مورد بحث است ، تغییرات ایجاد شده توسط دولت قبلی NDP در WCB را پس می گیرد. در صورت تصویب ، این لایحه تا 1 آوریل 2021 دفترهای روشهای عادلانه و هیئت های پزشکی را منحل می کند.

پس انداز هزینه 2.5 میلیون دلار در سال تخمین زده می شود. دفتر Fair Fair با داشتن دفاتر در ادمونتون و کلگری بودجه ای برای 54 کارمند معادل تمام وقت در نظر گرفت.

این دفتر وظایف مختلفی را در اختیار دارد – به عنوان یک دفاع از مردم برای بررسی شکایات مربوط به انصاف ، کمک به افراد در استفاده از سیستم WCB و کمک به کارگران و کارفرمایان در زمینه تجدیدنظر در تصمیمات WCB.

وزیر کار و مهاجرت جیسون کوپینگ گفت که آلبرتا تنها استانی است که دارای سه دفتر مستقل است و بنابراین او می خواهد آنها را به عنوان یک اقدام کاهش هزینه در یکی ادغام کند.

کوپینگ می گوید که کارمندان بخش خدمات مشاوره ای دفتر اقدامات عادلانه به مسئولیت رئیس کمیته استیناف تبدیل می شوند.

وی گفت: “انتظار من این است كه ، نه تنها ما هزینه ها را كاهش خواهیم داد ، بلكه می توانیم یك نفر مسئول ساده سازی سرویس را داشته باشیم و سریعتر خواهیم شد.”

وظیفه ombudsman دفتر شیوه های عادلانه به یک افسر جدید بررسی عدالت منصوب می شود. با این حال ، آن فرد مستقل نخواهد بود زیرا به هیئت مدیره WCB گزارش می دهد.

ادمونتون میل وودز MLA کریستینا گری ، منتقد حزب کارگر در حزب دموکراتیک خلق ، دفتر كارهای عادلانه را زمانی كه وزیر كار بود ، ایجاد كرد.

وی گفت که از پیشنهاد این لایحه برای انتقال مسئولیت بررسی انصاف به یک شخص واحد متحیر شده است.

وی گفت: “سال گذشته ، دفتر اقدامات عادلانه تقریباً سیصد نگرانی در مورد انصاف داشت.” “در 100 مورد ، آنها نقض هایی پیدا کردند و این فقط یک قطعه کوچک از کاری بود که آنها انجام می دادند.”

شکایات WCB دوباره افزایش می یابد

نوری ، که از 2008 تا 2011 در هیئت مدیره WCB عضو بود ، گفت که این تغییر منجر به آسیب رساندن به کپینگ و سایر MLA ها خواهد شد.

وی گفت ، قبل از تأسیس دفتر شیوه های عادلانه ، دفاتر حوزه انتخابیه MLA بیش از هر موضوع دیگری شکایات خود را در مورد ادعاهای WCB دریافت می کردند.

سیستم قدیمی وزرا را مجبور می کرد که درمورد پرونده ها مستقیماً با هیئت مدیره تماس بگیرند ، که به گفته نوری ، نامناسب است زیرا قرار است دولت اسلحه از WCB داشته باشد.

نوری گفت بازگشت به سیستم قدیمی به معنای از سرگیری این تماس ها است.

وی گفت: “این شماره تماس شماره یک آنها خواهد بود و آنها به همان نقش ناراحت کننده و نامناسب تماس با WCB یا نداشتن راهی دیگر برای اطمینان از انجام کار برمی گردند.”

نوری گفت پانل بررسی WCB وی به طور گسترده با هر دو گروه کارمندان و کارفرمایان مشورت می کند. در حالی که در بسیاری از موضوعات اختلاف نظر وجود داشت ، او گفت که هر دو طرف در مورد نیاز به یک دفتر اقدامات عادلانه توافق کردند زیرا کارفرمایان نیز می توانند از خدمات آن استفاده کنند.

بیل 47 چهارشنبه شب خوان دوم را تصویب کرد. کمیسیون انتخاباتی حزب دموکراتیک ملی قصد دارد اصلاحاتی از جمله اصلاحیه مربوط به دفتر شیوه های منصفانه را هنگامی که این لایحه هفته آینده به کمیته کل مرحله بحث و بررسی وارد می شود ، معرفی کند.