معلم متهم به داشتن پورنوگرافی کودکان توسط دوست دختر سابق گزارش شد، دادگاه می شنود

دوست دختر سابق و دانش آموز سابق معلم دبیرستان سابق اسپروس گروو روز دوشنبه به دادگاه گفت که او آنچه را که به نظر او پورنوگرافی کودکان است در لپ تاپ او پیدا کرده است.

کریستوفر جیاک، 34 ساله، با یک فقره داشتن پورنوگرافی کودکان مواجه است که به دستگیری در اکتبر 2019 بازمی گردد.

Giauque در دبیرستان Spruce Grove Composite تدریس می کرد که دستگیر و متهم شد. سخنگوی بخش روز دوشنبه گفت که او دیگر برای بخش مدرسه پارکلند کار نمی کند.

دوست دختر سابق Giauque، Reina Grimaldo اولین شاهدی بود که در دادگاهی که در دادگاه ادمونتون برگزار شد، فراخوانده شد.

گریمالدو زمانی که 19 ساله بود و در حال ارتقاء برخی از دوره های دبیرستان خود با جیاکو آشنا شد. او معلم انگلیسی او بود. آنها پس از پایان مدرسه او با هم در تماس بودند و در سال 2014 زمانی که او 21 ساله بود با او قرار ملاقات را آغاز کردند.

گریمالدو در بازجویی از دادستان ولیعهد کریگ کریگر گفت، آنها در اواخر همان سال با هم به خانه رفتند و چندین بار قبل از پایان یافتن رابطه در نوامبر 2018، از هم جدا شدند.

او شهادت داد که یک روز در بهار 2017، او شروع به جستجو از طریق لپ تاپ Giauque کرد، زیرا او مشکوک بود که او به او خیانت کرده است.

در عوض، او گفت که فیلم‌های مستهجن و عکس‌های خردسالان را پیدا کرده است.

گریمالدو ویدئوهایی را با دختران جوانی که به گفته او بین 12 تا 15 سال داشتند و عکس هایی از کودکان در ساحل توصیف کرد. او گفت که او همچنین تصاویری از دختران دبیرستانی پیدا کرده است، از جمله برخی از آنها که او برای خودش در یک ایمیل فرستاده بود.

گریمالدو گفت که با جیاکو در مورد چیزهایی که پیدا کرده مواجه شده است، اما او خیانت به او و داشتن روابط غیرحرفه ای با دانش آموزان را انکار کرده است.

او گفت: “بی انتها در مورد آن فکر کردم. واقعاً از این که چه کنم غافل بودم.” او توضیح داد که تقریباً یک سال بعد در سال 2019 به پلیس نرفت.

او گفت که Giauque از نظر عاطفی توهین آمیز بوده است و این رابطه را دستکاری توصیف کرد. این احساس را در او ایجاد کرد که اگر چیزی بگوید باور نمی شود، او شهادت داد.

او گفت: “من در نهایت به یکی از دوستانم در مورد آنچه پیدا کردم، اعتماد کردم و او من را از شدت قانع کرد.”

در طی بازجویی متقابل، ویل ون انگن، وکیل مدافع، گریمالدو را در مورد جدول زمانی اتهاماتش به چالش کشید. او اذعان کرد که ابتدا به پلیس گفت که کامپیوتر را در سال 2018 جستجو کرده است، اما بعداً به آنها گفت که در سال 2017 بوده است.

ون انگن به او گفت که او در واقع تا چند روز قبل از اینکه او را به پلیس گزارش دهد به دیدن Giauque ادامه داده است.

او می‌گوید: «او برای اینکه دوباره به هم برسند، با من تماس گرفت، اما من حاضر به این کار نبودم.

او همچنین به او گفت که او به لپ تاپ Giauque رفت و خودش فیلم ها را روی رایانه گذاشت.

“من می خواهم به شما پیشنهاد کنم که این کار را به عنوان راهی برای بازگشت به آقای Giauque انجام دهید؟” ون انگن گفت.

او پاسخ داد: “نه.”

بعدازظهر دوشنبه، محاکمه وارد یک محاکمه وخیم شد – یک محاکمه در یک محاکمه – برای تعیین اینکه آیا حکم بازرسی که به پلیس اجازه می‌داد تا لوازم الکترونیکی Giauque را به طور منصفانه بازرسی کند یا نه. ون انگن استدلال کرد که قاضی که حکم را صادر کرده است، تصویر روشنی از شواهد بر اساس آنچه توسط RCMP به آنها ارائه شده است، ارائه نشده است.

دادگاه سه شنبه ادامه خواهد داشت.