مصاحبه اختصاصی سونیل گروور در مورد همکاری با سلمان خان در بهارات و شاهرخ خان در جوان

سونیل گروور خیلی بیشتر از مرد بامزه سینما و تلویزیون هندی است. او طراوت و تطبیق پذیری خاصی را برای همه شخصیت هایش به ارمغان می آورد و یونایتد کاچه در Zee5 نیز از این قاعده مستثنی نیست. و این بازیگر در گفتگوی اختصاصی با فرست پست درباره استقبال از این برنامه، بازی در نقش دکتر گلاتی و گوثی و همکاری با سلمان خان در بهارات و شاهرخ خان در جوان.

در پاسخ به نمایش او

استقبال بسیار خوبی بوده است، مردم آن را دوست دارند و به آن پاسخ مثبت می دهند. دیدن سخت کوشی افراد زیادی که تمام تیم در حال ثواب هستند، همیشه غافلگیرکننده است. خیلی خیلی خوشحالم و ممنونم.

در مورد همکاری با ستایش شاه

من از همان دوران کودکی طرفدار ساتیش جی بودم، او مدت زیادی سرگرم کننده بوده است. اجرای نمایش با او و ایستادن در کنار او در یک صحنه واقعاً خوب بود. او در رویکرد خود بسیار حرفه ای است و هر کاری که انجام می دهد، با ظرافت زیادی انجام می دهد. او زمان خودش را دارد و هر صحنه ای که انجام می دهد، آن را مال خودش می کند. همچنین، او یک بازیکن تیمی است، بنابراین کار کردن با او بسیار خوب است.

در مورد ایفای شخصیت های مختلف مانند دکتر معشور گولاتی و گوثی

زمان زیادی نمی برد، فقط 10-15 سال طول می کشد (لبخند می زند). اینها شخصیت هایی هستند که در اطراف خود می بینید و ساخت آنها در طول سال ها در ذهن و ناخودآگاه شما زمان می برد.

درباره بازی در نقش ولایتی در بهارات سلمان خان

انحصاری Sunil Grover مردم هنوز از شاهرخ خان در ترس هستند و احساس افتخار می کنند که بخشی از جوان هستند.
بهارات

این در مورد آموخته های من نیست، بلکه بیشتر به تجربه کردن، تجربه کار با سلمان خان مربوط می شود. کاترینا کایف نیز در آن حضور داشت و بسیاری از ستاره های دیگر، و کار کردن با او در همان فضا عالی بود.

در مورد همکاری با شاهرخ خان در جوان

انحصاری Sunil Grover مردم هنوز از شاهرخ خان در ترس هستند و احساس افتخار می کنند که بخشی از جوان هستند.
سونیل گروور

این ترکیبی نیست، این فرصتی است برای من که روی یک سوپراستار به نام SRK کار کنم. مردم همچنان در حال تماشا هستند پاتان و همه رکوردها را شکسته است، آنها هنوز هم از او می ترسند. آنها اکنون مشتاق تماشای این فیلم هستند و من احساس افتخار می کنم که بخشی از آن هستم.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام