مسیرهای پیاده‌روی استراثمور با «فعالیت باند» – گاهی دو بار در روز – پر شده است

مسیرهای پیاده روی در یک جامعه جنوبی آلبرتا با “فعالیت باند” پر شده است. اما تا کنون اعضای باند با پنج های بالا و حتی برخی مسابقات دوستانه مسابقه ای با بچه های محلی مورد استقبال قرار گرفته اند.

این گروهی از سالمندان اسکوتر برقی هستند. این باند است.

آنها سعی می کنند تا جایی که ممکن است بیرون بیایند.

آلن مک‌کینون، بنیانگذار باند، به آن گفت: «وقتی هوا خوب است، هر روز چشم بازکن کلگری در مصاحبه جمعه

“دیروز، بعد از ظهر بیرون بودیم و دیشب بعد از شام دوباره بیرون بودیم. استراتمور مسیرهای زیبایی دارد. بنابراین ما بیرون می رویم و یک ساعت و نیم یا بیشتر سوار می شویم و قلمرو بسیار زیادی را می پوشانیم. ، مسیرهای مختلف هر روز، بسیار خوب.”

این باند بالای تپه نامیده می شود و همه چیز حدود 2 سال و نیم پیش زمانی شروع شد که چهار سالمند از استراتمور – حدود 40 کیلومتری شرق کلگری – تصمیم گرفتند به صورت گروهی به مسیرهای پیاده روی بروند.

اما عضویت ممکن است در طول زمان بالا و پایین شود.

مک کینون گفت: “متاسفانه از چهار نفری که واقعاً آن را شروع کردند، سه نفر از آنها رفته اند. اما ما اکنون 9 عضو داریم.”

ما بسیار خوش شانس بوده ایم. لژ Wheatland دو ساختمان ذخیره سازی در اختیار ما قرار داده است که در آنجا پارک می کنیم و اسکوترهای خود را به برق متصل می کنیم. ما به حد مجاز رسیده ایم. ما اکنون یک خانه کامل هستیم.”

مک‌کینون می‌گوید که باند عموماً رفتار خوبی دارند و تعاملات با پلیس بسیار کم بوده است.

بیشتر در مورد بودن در میان دوستان و اشتراک گذاری با جامعه است.

او گفت: “معنی کمی دارد. بسیار آرامش بخش است.”

مک‌کینون می‌گوید: “ما با انبوهی از افراد بسیار صمیمی آشنا می‌شویم. تعداد زیادی از افراد بسیار صمیمی. ماشین‌هایی که به سمت ما بوق می‌زنند و دست تکان می‌دهند. واقعاً بسیار اجتماعی است، این چیزی است که هست.”

“امروز یکشنبه، یک راهپیمایی برای آسایشگاه برگزار می شود تا مقداری بودجه جمع آوری شود، و از باشگاه ما خواسته شده است تا پیاده روی را رهبری کند، که ما به آن بسیار افتخار می کنیم. این فقط یک چیز اجتماعی واقعی است، و ما به اندازه کافی خوش شانس بوده ایم که برویم. در رژه‌ها و این‌جور چیزها».

اما گاهی اوقات گروه های رقیب ظاهر می شوند و خودنمایی می کنند.

مک کینون گفت: “با بچه های کوچکتر با سه چرخه هایشان سرگرم کننده است. ما با آنها مسابقه می دهیم و به نظر می رسد همیشه برنده می شوند.”

“پنج های زیاد با افرادی که راه می روند. این فقط یک سرگرمی فوق العاده است.”