مروری بر لحظاتی که طرفداران و پاپاراتزی ها شرادا کاپور را Aarohi خطاب می کردند – اخبار سرگرمی، اول پست

موهیت سوریآشیکی 2با حضور شرادا کاپور و آدیتیا روی کاپور در 26 آوریل امسال 10 سال باشکوه را به پایان می رساند، اما داستان عشق همچنان همان طراوت، احساسات و عشق را در بین دوستداران سینما در سراسر جهان حتی امروز حفظ می کند.

محبوبیت و شیفتگی شخصیت Shraddha – Aarohi در فیلم به حدی بود که نام دوم او شد و حتی پس از یک دهه، میلیون‌ها طرفدار او را با علاقه صدا می‌زنند و به هر کجا که سفر می‌کند با این نام می‌شناسند!

جالب اینجاست که این هنرپیشه باشکوه در فرودگاه بمبئی حضور داشت و یکی از مقامات فرودگاه این بازیگر را دید و بلافاصله او را به جای نام واقعی، Aarohi خطاب کرد.

شرادا با وجود عشق و حمایت فراوان از سوی تماشاگران و طرفداران در سراسر کشور، احساس خوشبختی می کند که بخشی از فیلمی است که به او هویت جدیدی روی پرده بخشیده است. به ندرت اتفاق می افتد که یک بازیگر با نام نمایشی خود توسط طرفداران در ملاء عام شناخته شود.

علاوه بر این که فیلم از همه جنبه‌ها امتیاز فوق‌العاده‌ای داشت، اعم از داستان‌گویی و کارگردانی درخشان، اجراهای فوق‌العاده، موسیقی دلنشین و روح‌انگیز، مهم‌تر از همه، بازی درخشان شرادا کاپور در نقش آروهی بود که صندوق‌های صندوق را به صدا درآورد. علاوه بر شیمی خیره کننده او با آدیتیا، آهنگ های فیلم هنوز در خاطرات بسیاری حک شده است.

محبوبیت شرادا فقط به علاقه مندان به سینما و طرفدارانش محدود نمی شود، بلکه عکاسانی که حتی یک دهه پس از اکران فیلم، هر زمان که با او برخورد می کنند، مدام از او به عنوان Aarohi یاد می کنند!

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام