مردی از ادمونتون که به عنوان معلم کار می کرد، متهم به اغوا کردن کودکان، پورنوگرافی کودکان شد

یک معلم سابق مدرسه دولتی ادمونتون که در چندین مهدکودک محلی نیز کار کرده است، دستگیر شده و به اغوا کردن کودکان و جرایم پورنوگرافی کودکان متهم شده است.

تیم های واکنش اجرای قانون آلبرتا (ALERT) پنجشنبه اعلام کردند که برنان گورمن، 27 ساله، روز شنبه در خانه خود در سنت آلبرت دستگیر شد.

گورمن با یک اتهام فریب دادن و سه اتهام پورنوگرافی کودکان در ارتباط با جرایم ادعایی علیه یک دختر کوچکتر از 16 سال در شهرستان پارکلند روبرو است.

واحد بهره برداری از کودکان اینترنت (ICE) ALERT در ماه مارس تحقیق درباره گورمن را در رابطه با پرونده شهرستان پارکلند، گروهبان آغاز کرد. کری شیما، فرمانده موقت واحد شمال آلبرتای ICE، پنجشنبه گفت.

شیما گفت: “شکایت خود این بود که آقای گورمن خود را به عنوان معلم قربانی خود معرفی کرده بود و اقدام به جلب اعتماد او، ایجاد رابطه کرده بود و در نهایت اتهام این بود که او تصاویر و ویدیوهای جنسی جنسی را از او تهیه کرده است.”

روز شنبه، ICE از دفتر کلانتر شهرستان وست پالم بی در فلوریدا راهنمایی دریافت کرد مبنی بر اینکه بازرسان آمریکایی معتقدند گورمن در ناپدید شدن یک دختر گمشده فلوریدا نقش داشته یا از آن اطلاع داشته است.

شیما گفت: «ما منابع تحقیقاتی را به شدت در اینجا تامین کردیم و رفتیم و او را پیدا کردیم و به اتهامات خود دستگیر کردیم، با هدف اصلی تلاش برای یافتن مکان کودک و اطلاع از اینکه او ممکن است کجا رفته یا کجا باشد.

دختر ناپدید شده بعداً سالم در فلوریدا پیدا شد. ALERT گفت معلوم شد که گورمن مستقیماً در ناپدید شدن او دخالت نداشته است، اما اتهامات اضافی برای اغوا کردن کودکان و پورنوگرافی کودکان در ارتباط با تعاملات آنلاین او با آن جوان در انتظار است.

ALERT گفت گورمن به عنوان معلم استخدام شده بود و اخیراً در مدرسه Balwin، یک مدرسه عمومی K-9 در شمال شرقی ادمونتون کار می کرد، جایی که به کودکان مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم آموزش می داد. او همچنین در مدرسه بلمید در سال 2022 و مدرسه ابتدایی کاتولیک گود شپرد در سال 2022 کار کرد.

در بیانیه ای، سخنگوی مدارس دولتی ادمونتون گفت که آنها از اتهامات علیه یک “کارمند سابق” آگاه هستند و “این شخص دیگر در مدارس دولتی ادمونتون کار نمی کند.”

این سخنگوی افزود که تیم خدمات پشتیبانی حوادث بحرانی (CISS) آنها، متشکل از مددکاران اجتماعی و روانشناسان آموزش دیده، در صورت نیاز به دانش آموزان، کارکنان و خانواده ها کمک خواهند کرد.

محققان گفتند که گورمن همچنین در چندین مهدکودک محلی کار می کرد، از جمله:

  • Little Learners Fort Road، در ادمونتون در سال 2021.
  • یادگیرندگان کوچک سنت آلبرت، در سنت آلبرت در سال 2021.
  • مهدکودک Klarvatten Plaza، در ادمونتون، 2019-2020.
  • ریچارد سکورد خارج از مدرسه مراقبت، در ادمونتون در 2018-2019.
  • Discoveryland Childcare & OSC، در ادمونتون در سال 2018.

در بیانیه خبری آمده است که هیئت مدرسه دولتی ادمونتون و مهدکودک ها با تحقیقات پلیس همکاری می کنند.

محققان ادعا می کنند که گورمن ممکن است از نام مستعار “استیو” استفاده کرده باشد و او خود را به عنوان یک معلم به جوانان معرفی کرده است. پلیس معتقد است که ممکن است قربانیان دیگری در منطقه ادمونتون وجود داشته باشد، اما شیما از والدین می‌خواهد که وحشت نکنند.

“برخی از تحقیقات اولیه ما ما را به این باور می رساند که چنین است. من هنوز نمی توانم به همه جزئیات وارد شوم زیرا باید برخی از اطلاعات را جمع آوری کنیم و مطمئن شویم که در مسیر درست هستیم قبل از شروع تماس با ما. مردم،” شیما گفت.

“من نمی خواهم وحشت گسترده ای داشته باشم یا افرادی که فکر می کنند فرزندشان به طور خودکار قربانی می شود زیرا به یکی از مدارس یا مهدکودک هایی که او در آن کار می کرد رفتند. به طور کلی، معلمان افراد بسیار بسیار قابل اعتماد و بسیار خوبی هستند. مردم.”

گورمن از بازداشت آزاد شد و به او دستور داده شد که تعدادی از شرایط حکم دادگاه را رعایت کند، از جمله عدم حفظ شغلی که او را در موقعیت اعتماد یا اقتدار نسبت به یک جوان قرار می‌دهد، و به هیچ مدرسه‌ای نرود.

قرار است دادگاه بعدی او در 5 ژوئن در سنت آلبرت برگزار شود.