مراسم تشییع جنازه هنگ امروز برای افسر RCMP آلبرتا که در تصادف جان باخت

یکی از افسران RCMP آلبرتا که هفته گذشته در یک تصادف حین انجام وظیفه جان باخت، صبح امروز در مراسم تشییع جنازه هنگ تجلیل خواهد شد.

Const. هارویندر دهمی، یکی از اعضای گروه استراتکونا در شرق ادمونتون، در اوایل 10 آوریل هنگام رانندگی برای کمک به دیگر افسران با شکایت از سر و صدا جان خود را از دست داد.

RCMP گفته است که وسیله نقلیه دهمی کنترل خود را در جاده ای در شمال شرقی پارک شروود در شرق ادمونتون از دست داده و به یک مانع بتنی بزرگ برخورد کرده است.

از این افسر 32 ساله که با محبت به عنوان “هاروی” شناخته می شود، به عنوان یک همکار قابل اعتماد و یک افسر فداکار یاد می شود.

مراسم تشییع جنازه پنجشنبه ساعت 10 صبح در پارک شروود آغاز می شود، از کلیسای لوتری بتل شروع می شود و در مرکز تفریحی میلنیوم پلیس به پایان می رسد. مراسم تشییع جنازه از ساعت 11:30 صبح آغاز خواهد شد.

این سرویس به اعضای خانواده دعوت شده، دوستان و اولین پاسخ دهندگان محدود می شود.

از عموم مردم دعوت می شود برای ادای احترام در مسیر تشییع جنازه صف آرایی کنند. فید زنده آنلاین مراسم تشییع جنازه و مراسم تشییع جنازه توسط RCMP در دسترس خواهد بود.

یک افسر RCMP در سارگ قرمز با کلاه بر سر
Const. هارویندر سینگ دهمی، یکی از اعضای گروه استراتکونا در شرق ادمونتون، در حین رانندگی جان خود را از دست داد تا به همکارانش در مورد شکایت صدا کمک کند. (آلبرتا RCMP)

شهرستان استراثکونا قصد دارد مرکز اجتماعی خود را برای عموم مردم باز کند تا مراسم تشییع جنازه را از طریق پخش زنده مشاهده کنند.

از دهمی همسر، مادر و دو خواهر و برادرش به یادگار مانده است. او چهار سال در RCMP خدمت کرد.