ماکوتو شینکای، فیلمساز ژاپنی، پیش از اکران فیلمش به هند سفر می کند

در یک خبر خوب برای دوستداران انیمیشن، ماکوتو شینکای، یکی از بزرگترین انیماتورها و فیلمسازان ژاپنی، قرار است برای نمایش فیلم آینده خود، سوزوم در بمبئی، به هند سفر کند. فیلمسازی که به خاطر فیلم‌های انیمه برجسته‌اش از نظر بصری شناخته می‌شود، نه تنها در اولین اکران فیلم حضور خواهد داشت، بلکه با طرفدارانش نیز تعامل خواهد داشت. در مورد فیلم آینده‌اش، سوزومه در 21 آوریل 2023 وارد سینماها می‌شود. PVR Pictures با انتشار پستی در اینستاگرام، ورود فیلمساز را با پستی اعلام کرد: «فیلمساز افسانه‌ای که انیمه‌های نمادینی مانند نام تو، هوا و هوا با تو را به ما هدیه داد. ، و خیلی چیزهای دیگر، راه خود را به هند باز می کند! ما مفتخریم که میزبان نماد انیمه، ماکوتو شینکای، که برای اولین نمایش بزرگ Suzume از هند بازدید خواهد کرد!

بررسی:

شایان ذکر است که بازدید انحصاری شینکای از بمبئی نه تنها فرصتی انحصاری برای طرفداران برای ملاقات با او و شرکت در نمایش های فیلم فراهم می کند، بلکه به عنوان یک پیوند قوی بین هند و ژاپن عمل می کند. این دومین سفر او به هند خواهد بود.

در همین حال، PVR Pictures در پست دیگری اعلام کرد که اولین نمایش بزرگ Suzume در سیتی مال بمبئی در تاریخ 20 آوریل 2023 با همکاری CoMix Wave Films و جشنواره فیلم ژاپنی هند (JFF) برگزار خواهد شد.

درباره سوزوم

Suzume که قبلاً در ژاپن اکران شده بود با فروش قابل توجهی فیلم در باکس آفیس موفقیت چشمگیری داشته است. اکنون در سینماهای هند به زبان ژاپنی و دوبله هندی با زیرنویس انگلیسی اکران خواهد شد.

داستان فیلم حول محور دختر جوانی می چرخد ​​که وظیفه دارد دنیایی جادویی را در زادگاهش ببندد.

PVR Pictures و فیلم های Makoto Shinkai در هند

ماکوتو شینکای فیلمساز ژاپنی به خاطر آثار معروفش مانند نام تو، آب و هوا با تو و 5 سانتی متر در ثانیه شهرت دارد. در این مورد، PVR Pictures نقش کلیدی در آوردن فیلم های شینکای به پرده های هند داشته است. پیش از این، فیلم او با نام “Weathering with You” نیز توسط این شرکت اکران شده بود که در گیشه موفق شد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام