مارک نوفلد تا اواسط سال 2027 رئیس پلیس کلگری خواهد بود

رئیس پلیس مارک نوفلد به طور رسمی از کمیسیون پلیس کلگری (CPS) تمدید کرد تا به عنوان رئیس پلیس شهر تا سال 2027 خدمت کند.

شاون کورنت، رئیس CPS در این باره گفت: «سرویس پلیس کلگری مجبور شده است فشارهای مالی، درخواست‌های عمومی برای تغییر، و بحران اعتیاد و سلامت روان را کنترل کند، همه اینها در طول یک بیماری همه‌گیر که منابع را افزایش داده و کارکنان را تحت فشار شدید قرار داده است.» آ بیانیه مطبوعاتی.

او افزود که نوفلد به سختی با تیمش کار کرده است تا “خدمات را در مسیری قرار دهد تا چیزهایی را که اهالی کلگاری می خواهند ارائه دهد”، مانند اینکه بتواند به افراد در شرایط بحرانی کمک کند و آشکارا با نژادپرستی در داخل نیرو مقابله کند.

کورنت گفت: “در تابستان سال 2020، رئیس نوفلد یکی از اولین رهبران پلیس در کانادا بود که اذعان کرد نژادپرستی سیستماتیک در پلیس وجود دارد و او متعهد شد که اقدام کند.”

“آنچه پس از آن سه سال مکالمه سخت و کار سخت توسط همه اعضای سرویس برای شروع ارائه پلیس عادلانه تر، مدرن و پاسخگوتر برای کلگاری ها است.”

نوفلد در سال 2019 به عنوان رئیس پلیس کلگری منصوب شد و پنجمین مقام پلیس در پنج سال گذشته بود که مسئولیت این نیرو را بر عهده گرفت.

رئیس پلیس از آن زمان تاکنون با یک سری چالش‌ها مقابله کرده است، از جمله مقابله با همه‌گیری کووید-19، و کارآمدتر کردن نیروی پلیس با استخدام «متخصصان غیرنظامی متخصص».

“چیزی که به شما می گویم ورود به سازمان است، زمانی که در سال 2019 آمدم و برای این کار مصاحبه کردم، احتمالاً به همان اندازه که آنها با من مصاحبه می کردند، با کمیسیون پلیس کلگری مصاحبه می کردم.” نوفلد گفت.

او اضافه کرد که در حالی که کارهایی را که برایش بریده شده بود درک می کرد، اما مسیرش آسان نبود، به ویژه با توجه به این واقعیت که نیرو برای انجام کارها به روش خاصی استفاده می شد.

نوفلد می‌گوید: «با ورود به سازمانی که در واقع از سال 1995 رئیس خارجی نداشت، ما سابقه آن را نداشتیم. “پس این کار آسانی در فرهنگ نیست، درست است؟”

رئیس پلیس اذعان کرد که این نیرو هنوز موانع متعددی مانند کمبود کارکنان، افزایش نگرانی‌ها در مورد امنیت عمومی، روحیه پایین کارکنان، انتقاد عمومی و غیره دارد.

نوفلد می‌گوید: «فکر می‌کنم چیزی که برای من واقعاً مهم است، مراقبت یا مراقبت از افرادی است که کار را انجام می‌دهند، زیرا دوران بسیار بسیار سختی بوده است.» همانطور که رئیس در مورد آن صحبت کرد، ما از نظر مسائل پیچیده ای که با آن مواجه هستیم، تقاضای باورنکردنی داریم.

“فکر می کنم تصمیم درستی بود”

بخش 8 کان. کورتنی والکات گفت که از تصمیم CPS برای تمدید دوره تصدی نوفلد حمایت می کند.

با توجه به رشدی که در این مدت شاهد بودیم، فکر می‌کنم این تصمیم درستی بود [years]به خصوص دو سال اخیرم در شورا و یک سال کارم در کمیسیون.”

وی افزود که نیروی پلیس در چند سال اخیر به طرز محسوسی متنوع شده است.

او گفت: «این در مورد جذب افسرانی است که قبلاً بخشی از جوامعی هستند که در حال خدمت هستند. اینها تغییرات و تغییرات قابل توجهی هستند که تحت نظارت این تیم رهبری CPS در حال رخ دادن هستند که از نظر تاریخی ما شاهد آن نبودیم.”