مادر آلبرتا پس از ویروسی شدن درخواست فیس بوک ، از حمایت قاطع پسر اوتیسم بسیار خوشحال شد

این کار با یک درخواست ساده در فیس بوک آغاز شد ، لطفاً نامه ای را برای یک جوان اوتیسم که از پیاده روی روزانه خود به دفتر پست لذت می برد ، ارسال کنید.

برای آماندا كینی ، طغیان كارت ها و نامه ها بسیار طاقت فرسا بوده است ، این یك نمایش ویروسی حمایت از سراسر جهان برای پسر 19 ساله اش ، كارسون سوازی است.

کینی به “” گفت: “بنابراین دیروز ، ما داشتیم برای پیاده روی می رفتیم و کسی مانع ما شد و گفت:” ببخشید. چشمی کلگری.

“اوه ، من دیروز برایش کارت فرستادم.” و مثل آن است ، متشکرم.… چقدر فوق العاده است؟ “

كینی اظهار داشت كه مطمئن نیست كه كارسون به طور كامل میزان پاسخ را از سراسر جهان دریافت كرده است.

“او فقط از دریافت نامه و هدیه خوشحال است. منظورم این است که چه کسی دوست ندارد هدیه بگیرد ، درست است؟”

کارت ها ، هدیه ها ، تقویم ها ، صفحات رنگ آمیزی کودکان و نامه ها از زمانی که کینی درخواست خود را در فیس بوک ارسال می کند ، هر روز به صندوق پستی خانواده در Coaldale ، آلتا می رسد.

از زمانی که مادرش درخواستی را در فیس بوک ارسال کرده است ، کارسون سوازای مملو از نامه است. (آماندا کینی)

كینی گفت: “همه چیز از آغاز COVID شروع شد.” “مانند بسیاری از ما ، کارسون وزنه گذاشت. اتفاقاً مقدار قابل توجهی از او بود. او قادر به انجام فعالیتهای معمول خود نبود. او دیگر به مدرسه نمی رفت و دیگر نمی توانست مکان های داوطلبانه خود را انجام دهد. و فهمیدم که یافتن فعالیتهای سازنده برای پر کردن روزش کمی دشوار است. “

کارسون همیشه از دریافت نامه این خانواده لذت می برد ، اما صندوق پستی در پایین راه است. کینی ایده افتتاح یک صندوق پستی ویژه در شهر را داشت ، بنابراین می توانست هر روز پیاده روی طولانی تری داشته باشد.

پیاده روی روزانه به کارسون کمک کرد تا حدود 75 پوند کاهش یابد.

وی گفت: “او واقعاً از این کار لذت برد. او برای فارغ التحصیلی خود در ماه ژوئن و سپس تولدش در ژوئیه کارت هایی بدست آورد و سپس به نوعی متوقف شد. “من می توانم بگویم که او به نوعی ناامید به نظر می رسید.”

این زمانی بود که کینی درخواست خود را به دوستان 200 نفره خود در فیس بوک ارائه داد.

“من چند صد دوست در فیس بوک داشتم که فکر می کردم شاید اگر نیمی از دوازده نفر ، دوازده نفر برای او کارت یا نامه خوبی ارسال کنند ، می دانید ، این چیزی به او می دهد که منتظر آن باشد. و در آخرین لحظه دقیقه ، فکر کردم که می خواهم بنویسم ، “لطفاً برای اشتراک گذاری آزاد باشید” “و پس از آن ، بله ، من حدس می زنم مردم به اشتراک گذاشتند ، زیرا بله ، ویروسی شده است.”

رسانه ها داستان را انتخاب کرده اند – واشنگتن پست ، NBC ، CTV ، CBC و Global ، برای نام بردن از آنها – و نامه ها روز به روز افزایش یافته است.

“بیشترین حمایتی که تاکنون از کارسون نشان داده شده محلی است. منظور محلی آلبرتا است. وی احتمالاً بیش از 20 کارت و نامه و نقاشی و حتی هدایای مردم دریافت کرده است ، اما بازخوردی که از همه دنیا گرفته ام … استرالیا ، فیلیپین ، ایالات ، اروپا ، در همه جا ، “او گفت.

“و مردم می گویند ، خوب ، ما چیزی را از طریق پست ارسال کردیم. شما می توانید منتظر چیزی باشید.” و خانواده هایی که عزیزانی دارند که مبتلایان به اوتیسم هستند و می گویند: “می دانید ، شاید آنها بتوانند دوستدار قلم باشند.” و فقط افرادی که از من س questionsال و مشاوره می پرسند. و من نمی دانم که در ارائه مشاوره برای آن مهارت زیادی دارم ، اما این ارتباط فوق العاده است.

سفرهای روزانه به صندوق پستی ، کارسون سوازی را از طریق پستهای مختلف از سراسر کانادا و سراسر جهان به ارمغان آورده است. (آماندا کینی)

کینی گفت که او همیشه سعی در ارسال موارد مثبت در اینستاگرام و فیس بوک داشته است.

وی گفت: “اما مبارزاتی وجود دارد ، درست است؟ موارد رفتاری غیرقابل پیش بینی و اختلالات خواب وجود دارد. و تمرکز روی موارد منفی مربوط به پدر و مادر بودن با یک کودک بزرگسال مبتلا به اوتیسم شدید دشوار است. اما این کمک می کند. این باعث شارژ من می شود” .

“من این پسر را دوست دارم و می خواهم دنیا او را دوست داشته باشد. من می خواهم که او را ببینند و برای او به عنوان یک فرد ارزش قائل شوند. و این به او ارتباط اصیل با جامعه می دهد.”


با پرونده هایی از چشمی کلگری.