ماتیلدا دی آنجلیس در اولین نگاه سیتادل بسیار شدید به نظر می رسد: Diana-Entertainment News, Firstpost

امروز، Prime Video عنوان فصل بعدی بازی را اعلام کرد سیتادل اسپایورس، سیتادل: دیاناو اولین نگاه به ماتیلدا دی آنجلیس (The Undoing) را به عنوان شخصیت اصلی سریال آینده نشان داد. فینال فصل یک ارگبا بازی ریچارد مدن و پریانکا چوپرا جوناس، امروز در پرایم ویدیو پخش می شود.

درباره سیتادل: دیانا

ارگ: دیانا به صورت محلی ساخته، تولید و در ایتالیا فیلمبرداری شد و در اوایل سال جاری به پایان رسید. این سریال از Cattleya (ZeroZeroZero) – بخشی از استودیو ITV – و Gina Gardini، مجری برنامه و تهیه‌کننده اجرایی، با ریکاردو توزی، مارکو چیمنز، و جیووانی استابیلینی به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی و امانوئل ساووینی به عنوان تهیه‌کننده اجرایی می‌آیند. آنتونی روسو، جو روسو، مایک لاروکا، آنجلا روسو-استوت، اسکات نمس و دیوید ویل (شکارچیان) از AGBO در Citadel: Diana و همه مجموعه‌های موجود در دنیای سیتادل جهانی تهیه‌کنندگی می‌کنند. مدیر اجرایی رادیو نیمه شب سیتادل: دیانا و همه سریال‌های جهان سیتادل را تولید می‌کند.

تمام قسمت های فصل اول سریال شاخص ارگ اکنون در حال پخش هستند. آماده، تنظیم، پرخوری! ارگ: دیانا در سال 2024 به طور انحصاری در Prime Video در بیش از 240 کشور و منطقه در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

پریانکا چوپرا در سیتادل

این بازیگر در یک مصاحبه اختصاصی با Firstpost فاش کرد: «اول، ارگ یک فرنچایز اصلی است و من افتخار می کنم که بخشی از آن هستم. ارگ در مورد چگونگی بهره مندی بشر از هوش صحبت می کند. من جاسوس برتر هستم ارگ. و آن جاسوس می تواند هر کسی باشد، می تواند همسایه شما باشد. بنابراین، دنیای بسیار جالبی است و نمایش رویکردی بسیار جهانی دارد.»

او افزود: «یک چیزی که در آن متفاوت بود ارگ این بود که یک سال و نیم طول کشید تا فقط برای شش قسمت فیلمبرداری شود. ما به جزئیات توجه زیادی کردیم، یک سال و نیم روی کاراکترها کار کردیم و برای تک تک چیزهایی که باید خیلی سخت تمرکز می‌کردیم، به‌جای انجام سطحی اجرا، کوچک‌ترین جزئیاتی را پیدا می‌کردیم که شخصیت را جذاب می‌کند.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام