قیمت سبوس برنج قهوای دکتر بیز/09109483228

قیمت سبوس برنج قهوای دکتر بیز

 

ویتامین B1 موجود در سبوس برنج دکتر بیز

 

شاید تا به حال با خستگی، بی اشتهایی، عصبی بودن، سوء هاضمه، یبوست، سرگیجه، سردرد، کمبود وزن، تحریک پذیری، بی حسی انگشتان دست و پا، تپش قلب یا بسیاری موارد دیگر مواجه شده اید… باید بدانید که همه این موارد اساساً به هم مرتبط هستند. کمبود ویتامین B1 در اینجا باید بدانید که یکی از موارد دیگری که منجر به خرید سبوس برنج دکتر بیز شده ویتامین B1 موجود در این محصول می باشد که می توانید از گانودرما و سبوس استفاده کنید. برنج می تواند تمام مشکلات ذکر شده در بالا را به راحتی حل کند.

ویتامین B5 در پودر سبوس برنج قهوه ای

 

سبوس برنج دکتر بیز به دلیل ویتامین B5 بالای موجود در این محصول برای ریزش مو نیز بسیار مناسب است. توجه داشته باشید که متابولیسم و ​​احیای پیاز مو به لطف ویتامین B5 انجام می شود و چه از سبوس برنج استفاده کنید یا نه، می توانید به رشد بهتر موهای خود کمک کنید و در نتیجه برای سلامت پوست و موهای خود اقداماتی انجام دهید. علاوه بر این، این محصول می تواند در جلوگیری از سفیدی مو بسیار موثر باشد.

 

موارد منع مصرف سبوس برنج قهوه ای آریوکالا

 

حال با تمام آنچه گفته شد، اگر می‌خواهید هشدارهای مصرف سبوس برنج گانودرما را بدانید، باید توجه داشته باشید که مصرف زیاد سبوس برنج منجر به حرکات غیرمنتظره روده و ناراحتی معده و در نتیجه گاز روده می‌شود. از طرفی در قورت دادن سبوس برنج باید مراقب باشید و اگر مشکل بلع دارید باید توجه داشته باشید که فیبر موجود در آن باعث خفگی می شود. افرادی که پس از مصرف سبوس برنج دکاز دچار قرمزی پوست می شوند باید توجه داشته باشند که به این ماده حساسیت دارند و بهتر است کودکان و نوزادان زیر دو سال از مصرف این ماده خودداری کنند. استفاده طبیعی از این ماده در دوران شیردهی مشکلی ندارد.

 

آیا گانودرما و سبوس برنج باید با هم مصرف شوند؟

 

در مورد خواص گانودرما و سبوس برنج و استفاده از آنها برای تکمیل و تقویت یکدیگر توضیحاتی داده شده است. اما برخی از افراد مشکلات گوارشی دارند و می خواهند این وضعیت را بهبود بخشند. بنابراین استفاده همزمان از این دو مجموعه می تواند برای او مشکل ایجاد کند. بنابراین نیازی به استفاده همزمان از این دو نوع نیست و می توانید هر دو را طبق برنامه مشخصی استفاده کنید و یا از گانودرما و سبوس برنج با دوز کمتر استفاده کنید. به عنوان مثال، از سبوس برنج در کنار غذا استفاده کنید و از پودر گانودرما به عنوان دیپ استفاده کنید.

 

https://aryokala.ir/product/buy-dr-biz-rice-bran/