قهرمان شماره 1 دیپیکا پادوکن می گوید سیما تاپاریا از نتفلیکس در مراسم پخش آهنگ – اخبار سرگرمی، فرست پست

دیپیکا پادوکن اخیراً در مورد تماشای بی‌وقفه برنامه «همسان‌سازی هندی» سیما تاپاریا صحبت کرده است و این شروعی برای خوش شانسی و کانون توجه سیما بود.

مشاور ازدواج و چهره محبوب صنعت سرگرمی هند، سیما تاپاریا، بار دیگر با راه اندازی جدیدترین کار خود در کانون توجه قرار گرفت. سیما تپریا پس از موفقیت چشمگیرش در نمایش موفق هندی همسریابی در پلتفرم OTT، استعدادهای چندوجهی خود را با انتشار آهنگ جدید و دلربای خود به نام شادی کی طیاری های به نمایش گذاشت.

“شادی کی طیاری های” یک آهنگ دل انگیز عروسی است که روح شاد ازدواج و جشن ها را تجسم می بخشد. این آهنگ خوش آهنگ نه تنها توسط خود سیما تاپاریا خوانده شد، بلکه همسرش، آنوپ تاپاریا، و با استعداد جیتو شانکار نیز در آن حضور دارند. تلاش مشترک آنها کاملاً نشان دهنده پیوند باورنکردنی آنها چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای است.

برای جشن راه اندازی این آهنگ گیرا، یک مهمانی پرتاب فوق العاده در استلا، بمبئی برگزار شد. این رویداد با حضور مجموعه ای از شخصیت های مشهور صنعت سرگرمی برگزار شد و هاله ای از زرق و برق و زرق و برق را به این مناسبت اضافه کرد. در میان مهمانان محترم می‌توان به زاکیر خان کمدین محبوب، سیما خان شیک پوش، ماهیب کاپور، شیک پوش، باونا پاندی، نویسنده مشهور شوبها دی، پونام دیلون همیشه جذاب، سانجی خندوری فیلمساز و کوروش باروچا شوخ طبع اشاره کرد.

جشن پرتاب موفقیت بزرگی بود و شرکت کنندگان استعداد موسیقی سیما تاپاریا را تحسین کردند و سفر او از مشاور ازدواج به ستاره در حال ظهور در فضای سرگرمی هند را جشن گرفتند. “شادی کی طیاری های” نوید تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین جشن های عروسی را می دهد و قلب زوج هایی را که سفرهای عاشقانه و با هم بودن خود را آغاز می کنند، لمس می کند.

آهنگ جدید سیما تپریا به نام شادی کی طیاری های به زودی بر روی پلتفرم های موسیقی پیشرو در دسترس خواهد بود و به شنوندگان این امکان را می دهد که از ملودی های شاد لذت ببرند و روح همسری را جشن بگیرند. فرصت را از دست ندهید تا این خلقت دلربا را تجربه کنید و شاهد استعداد چشمگیر سیما تاپاریا و آنوپ تاپاریا باشید.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام