عمران خان در زمان بحران از آهنگ Vivek Agnihotri The Kashmir Files به طور غیرقانونی استفاده می کند – اخبار سرگرمی، اول پست

ویوک آگنیهوتری، فیلمساز، روز پنجشنبه با به اشتراک گذاشتن کلیپ پست اینستاگرام عمران خان، که این شخصیت سیاسی به طور غیرقانونی از آن استفاده کرده است، استانداردهای دوگانه پاکستان را افشا کرد. پرونده های کشمیر” (نسخه فیلم) موسیقی متن هوم دکهنگ در زمان بحران در کشور

ویوک با به اشتراک گذاشتن این کلیپ در توییتی نوشت: «ایرونی پاکستان: قدرت سینمای هند را ببینید. اکانت رسمی @ImranKhanPTI از آهنگ رسمی #TheKashmirFiles به طور غیرقانونی در ویدیوی رسمی خود در اینستاگرام استفاده می کند.

در حالی که بسیاری از کاربران اینترنتی ویوک را در مورد موسیقی متن آن گونه که توسط شاعر مشهور پاکستانی فیض احمد فیض نوشته شده است، زیر سوال بردند، سازنده فیلم توضیح داد که نسخه ای که عمران خان در پست خود در شبکه های اجتماعی استفاده کرده بود، توسط وی از خانه فیض خریداری شده است. «برای افراد ناخوش، این نوشته فیض احمد فیض است. حقوق را از خانه فیض خریدیم. نسخه های زیادی وجود دارد. این نسخه قانونی حق چاپ ماست.

عمران خان دستگیر شد

عمران خان، نخست‌وزیر سابق پاکستان، روز سه‌شنبه در حالی که در دادگاه عالی اسلام‌آباد برای رسیدگی به پرونده فساد حضور داشت، یک روز پس از آن که ارتش قدرتمند این کشور را به اتهام طراحی توطئه‌ای برای کشتن خود درگیر کرد، توسط تکاوران شبه‌نظامی بازداشت شد.

دستگیری این بازیکن سابق کریکت 70 ساله و تبدیل به سیاستمدار یک روز پس از آن صورت می گیرد که ارتش قدرتمند خان را به طرح اتهامات بی اساس علیه یک افسر ارشد آژانس جاسوسی ISI متهم کرد.

رئیس تحریک انصاف پاکستان که از لاهور به اسلام آباد پایتخت فدرال سفر کرده بود، در حال انجام یک فرآیند بیومتریک در دادگاه بود که تکاوران شیشه شیشه را شکستند و پس از ضرب و شتم وکلا و کارکنان امنیتی خان او را دستگیر کردند. به گفته شیرین مزاری، رهبر ارشد حزب.

فیلم‌های تلویزیونی رنجرز را نشان می‌داد که خان را از یقه می‌گیرند و او را داخل یک ون زندان می‌بندند. تکاورها که زیر نظر وزارت کشور فعالیت می کنند معمولاً توسط افسرانی که از ارتش اعزام می شوند فرماندهی می شوند.

یکی از مقامات NAB به PTI تایید کرد: «خان در یک پرونده انتقال زمین به ملک ریاض، سرمایه دار سرمایه دار، دستگیر شده و به دفتر ملی پاسخگویی (NAB) تحویل داده شده است.

وی گفت که خان در پرونده القادر تراست که مربوط به تأسیس دانشگاه القادر برای تصوف در سال 2019 در منطقه سوهاوا در منطقه جلوم پنجاب است، دستگیر شده است.

وی گفت: دستور بازداشت وی صبح امروز صادر شد و متعاقبا دستگیر شد.

با این حال، حکم دستگیری خان نشان داد که در 1 مه صادر شده است. در این حکم آمده است که خان به فساد و اعمال فساد متهم شده است.

رعنا سناالله وزیر داخله گفت که خان علیرغم صدور چندین اخطار در دادگاه حاضر نشد. وی در توییتی نوشت: «این بازداشت توسط دفتر ملی پاسخگویی به دلیل ایجاد خسارت به خزانه ملی انجام شده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام