عضو شورای کلگری به دنبال راه حلی برای تابلوهای نامرتب جامعه است

کان گفت: “من اغلب با آن تابلوی بریج لند رانندگی می کنم، و این تابلوی فوق العاده ای است. امیدوارم تا زمانی که مردم شروع به دیدن آن کنند، هنوز چند نامه باقی مانده باشد.” یاسمین میان.

او در مورد علامت مورد علاقه خود در جامعه کلگری صحبت می کند که روزهای بهتری را به خود دیده است.

تابلوی خوشامدگویی به رانندگان به جامعه شمال شرقی از مموریال درایو برخی از حروف را ندارد. دو حرف آخر در Bridgeland، N و D، از دست رفته اند، اگرچه شخصی LALAND را به صورت دستی اضافه کرده است، شاید اشاره به فیلم سینمایی 2016 باشد. لا لا لند با اما استون و رایان گاسلینگ.

تابلوی بریج لند یکی از بسیاری از تابلوهای شهر است که نیاز به تعمیر دارد، اما مشاور بخش 3 می گوید که راه حل آنقدرها هم ساده نیست.

“گاهی اوقات آنها تحت مالکیت یک انجمن اجتماعی هستند، گاهی اوقات توسط یک انجمن صاحب خانه. گاهی اوقات، در واقع متعلق به مالک ملک مجاور است که ممکن است هیچ اطلاعی از آن در عنوان ملک خود نداشته باشد و آنها مسئول نگهداری و نگهداری هستند.” “میان به آن گفت چشم بازکن کلگری در مصاحبه جمعه

وی ادامه داد: “این خراب می شود و همیشه راه روشنی برای ساکنان وجود ندارد که بتوانند آن را برطرف کنند. بنابراین این چیزی است که من از شهر می خواهم که به آن توجه کند. آیا می توانیم کمی این مشکل را بررسی کنیم و راه حل های ممکن برای موارد مختلف ایجاد کنیم. انواع علائم تا بتوانیم از شر این چشم خلاص شویم؟”

میان می گوید در برخی شرایط می تواند نقشی برای شهر داشته باشد.

او گفت: «وقتی به آنها اجازه می‌دهیم که به زوال بیفتند، تبدیل به یک چشم درد می‌شوند… چیزی که باید در جامعه به شما احساس غرور بدهد، در نهایت برعکس عمل می‌کند.

“اما موقعیت‌هایی وجود دارد که من فکر می‌کنم توسعه‌دهندگان می‌توانند وارد شوند. جامعه می‌تواند و در گذشته برای رفع علائم کمک مالی جمع‌آوری کرده است. بنابراین من فکر می‌کنم که این واقعاً مربوط به محدوده‌بندی مشکل است. من مطمئن هستم که دسته‌بندی‌های خاصی از تابلوها وجود دارد که شهر در آنها خواهد آمد. من فکر می کنم که پاسخ ترکیبی از همه خواهد بود.

اما تا زمانی که شهر در این مورد تشکیل جلسه ندهد و واقعاً به راه‌حل‌های احتمالی نگاه کند، نمی‌بینم اوضاع بهتر شود.»