عدنان سامی تور بریتانیا را اعلام کرد

عدنان سامی، نوازنده، آهنگساز و خواننده سرشناس، قرار است تور بریتانیایی “Big Arena” را آغاز کند که از 11 آگوست 2023 در لیدز آغاز می شود و پس از آن در زادگاهش لندن در 12 آگوست اجرا خواهد شد. ، و در بیرمنگام در 13 آگوست به پایان می رسد. تمام تورهای گذشته او در بریتانیا با فروش زیاد همراه بوده است، از جمله “رکورد جهانی لیمکا” به عنوان اولین هنرمند آسیایی که 2 شب متوالی “Wembley Arena” را برای 3 تور متوالی فروخت! این تور نوید بازگشت به خانه را برای استاد موسیقی می دهد.

تور بریتانیای عدنان سامی که در لندن به دنیا آمد، یک نوع بازگشت به خانه برای این هنرمند مشهور است. عشق او به بریتانیا و مردم آن مشهود است، زیرا او از دوران کودکی خود و خاطراتی که از بزرگ شدن در آنجا به یادگار مانده است. او در مورد این تور می گوید: «بریتانیا همیشه برای من خاص است زیرا مانند یک بازگشت به خانه است. من خاطرات کودکی ام را اینجا دارم و بنابراین عشقی که از بینندگان بریتانیایی دریافت می کنم بسیار خاص بوده است! این بار ما یک نمایش کاملاً جدید با یک ارکستر کاملاً جدید از نوازندگان درخشان داریم و بنابراین من واقعاً هیجان زده هستم که برای یکی از مخاطبان مورد علاقه ام در جهان اجرا کنم! من بی صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن “جادو!!”

این تور در حال حاضر سر و صدای زیادی در میان طرفداران ایجاد کرده است، آنها منتظر هستند تا بلیت ها در 5 مه 2023 به صورت زنده پخش شوند. تور بریتانیای عدنان سامی گواهی بر محبوبیت او و جذابیت جهانی موسیقی او در همه گروه های سنی و ژانرها است. طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که به دنیای جادویی موسیقی منتقل شوند، جایی که ملودی‌های عدنان سامی قلب آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد و تأثیری ماندگار برای برنامه‌ای که وعده داده شده است یک نمایش کاملاً جدید «تابه‌حال ندیده‌ای» با نمایشی جذاب صوتی و تصویری باشد، به جا می‌گذارد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام