طرفداران آلو آرجون پس از آخرین دارایی Pushpa نمی توانند آرامش خود را حفظ کنند، می گویند: “این مرحله بعدی است” – اخبار سرگرمی، Firstpost

در چند روز گذشته، آلو آرجون، سوپراستار پان هند، با نگاهی اجمالی به فیلم موردانتظار خود، ملت را در سکون نگه داشته است. Pushpa 2 The Rule. در حالی که هیجان به اوج خود رسیده بود، ستاره نمادین در آستانه تولدش با اولین پوستر رسمی از هوادارانش پذیرایی کرد. Pushpa 2 The Rule که همه را در کمترین زمان دیوانه کرد. از آنجایی که انتشار این دارایی های فیلم آغاز باشکوه حکومت پوشپا بود، طرفداران نتوانستند هیجان خود را حفظ کنند و بخش نظرات را با عشق و شگفتی بی سابقه خود پر کنند.

آلو آرجون که امروز تولدش را جشن می گیرد، با آواتار جدید پوش پراج خود واقعاً تمام اینترنت را به آتش کشید. با تبریک طرفداران به این سوپراستار که آن را ارزش ورود به اسکار خواندند تا آن را آغاز حکومت او بدانند، طرفداران تمام رسانه های اجتماعی را تحت کنترل خود درآوردند. در اینجا چیزی است که آنها نوشتند:

با توجه به اینکه تب پوشپا اکنون در سراسر کشور سر و صدا به پا کرده است، طرفداران از دیدن آلو آرجون در آن هیجان زده هستند. Pushpa 2 The Rule. جدا از این، ستاره پان ایندیا یک فیلم بدون عنوان با تهیه کننده بوشان کومار و کارگردان سندیپ ردی وانگا نیز دارد که اخیراً اعلام شد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام