طرح آلبرتا برای گسترش اختیارات اجرای دستورات بهداشتی هنوز نامشخص است

هنوز س questionsالات بی پاسخ زیادی در مورد نحوه اجرای دستورات بهداشت عمومی جدید Alberta COVID-19 و مجاز به اجرای آنها وجود دارد.

روز سه شنبه ، نخست وزیر جیسون کنی گفت که این استان قصد دارد تعداد افسرانی را که به آنها این قدرت داده می شود ، گسترش دهد.

کنی گفت: “ما در اواخر این هفته تصمیم نهایی خواهیم گرفت ، اما احتمالاً شامل افسران صلح سطح یک و دو خواهد بود.” وی افزود: “و البته ، پلیس از قبل قادر به اجرای این دستورات است. آنها می توانند بلیط هایی برای جریمه نقدی حداکثر تا هزار دلار برای هر شخصی که این قوانین را در برابر فعالیت های اجتماعی داخل خانه نقض می کند ، بنویسند.”

در اواخر ماه مارس ، دولت آلبرتا با صدور دستور ویژه ای به افسران صلح شهرداری این اجازه را داد كه افرادی را كه جدا نمی كنند یا فاصله فیزیكی را رعایت نمی كنند ، جریمه كنند. اما وقتی استان اورژانس بهداشت عمومی را لغو کرد ، این اختیارات لغو شد.

در این مرحله ، مأموران صلح و آئین نامه ادمونتون فقط قدرت اجرای آیین نامه اجباری ماسک را دارند. بازرسان خدمات پلیس ادمونتون و بازرسان بهداشتی آلبرتا در حال حاضر در صورت نقض نظم بهداشت عمومی ، جریمه ، بلیط و اخطار می دهند.

با توجه به شماره های ارائه شده توسط خدمات بهداشتی آلبرتا ، موارد زیادی برای تحقیق وجود دارد.

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، اداره بهداشت عمومی محیط زیست 14123 مورد شکایت مربوط به COVID-19 در منطقه ادمونتون دریافت کرده است.

آدام لاولین ، سرپرست سرپرست شهر ، گفت که شهر ادمونتون مشتاق کمک به اجرای قانون است.

آدام لاولین ، سرپرست سرپرست شهر منتظر است تا استان جزئیات مربوط به اعطای اختیارات اضافی اجرای افسر صلح شهرداری را ارائه دهد. (شهر ادمونتون / یوتیوب)

لاگلین گفت: “ما هنوز هم می توانیم آئین نامه پوشش چهره خود را با افسران صلح خود اجرا كنیم ، اما امیدوارم كه اگر استان از تأمین افسران صلح ما برای اجرای صلاحیت حمایت كند ، مجاز به اجرای بیشتر خواهیم بود.” “این چیزی است که ما روز جمعه با کمیته مشاوره اضطراری در میان خواهیم گذاشت. من فکر می کنم در نقطه ای هستیم که باید اجرای قانون محکمتر شود و ما این اقدامات را انجام خواهیم داد.”

بعدازظهر چهارشنبه ، کارلا جونز ، سخنگوی دادگستری آلبرتا تأیید کرد که وزارت در حال کار بر روی جزئیات نهایی “با تمرکز به طور کلی بر افزایش تعداد افسران صلح است که می توانند این جریمه ها را بگیرند.”

جونز گفت که اختیار دادن به “برخی از افسران صلح جامعه” می تواند به معنای 600 افسر دیگر باشد که قادر به جریمه هستند.

جونز افزود: “در این زمان ، دولت استان به مأموران اجرای قانون آیین نامه شهرداری اختیارات اضافی اعطا نمی کند.” “با این حال، [they] ممکن است به پلیس و افسران صلح در کشف و گزارش عدم انطباق دستورات بهداشت عمومی در جوامع مربوطه کمک کنند.

جونز توضیح نداد که چرا اختیارات اضافه شده به افسران آیین نامه شهرداری تعمیم نمی یابد.

تعلیم و ترحم

شهردار ادمونتون گفت که افسران شهرداری همچنان به آموزش و عطوفت تمرکز خواهند کرد.

دون ایوزون گفت: “ما همیشه ابتدا به سادگی می خواهیم و سعی می کنیم اطلاعات را به مردم ارائه دهیم و به آنها زمینه بدهیم.”

از زمان شروع همه گیری ، بیش از 2000 هشدار ماسک در ادمونتون صادر شده است ، اما فقط چهار بلیط نوشته شده است.

لاگلین گفت: “من فکر می کنم ما در اینجا به نقطه ای می رسیم که باید در برخورد با اجرای آن محکمتر عمل کنیم.” “این کاملاً با ترحم و تعلیم و تربیت همراه خواهد بود ، اما اگر یک گروه یا فرد به طور آشکار از محدودیت های بهداشتی پیروی نکند ، فکر می کنم ما در اجرای قانون محکم تر خواهیم بود.”