شیدایی کیسی کا بای کیسی کی جان سلمان خان با فروش بیش از 150 کرور در اولین هفته – اخبار سرگرمی، فرست پست، دنیا را فرا گرفت.

دقیقا یک هفته از اکران کیسی کا بای کیسی کی جان به کارگردانی سلمان خان می گذرد و این فیلم در باکس آفیس های سراسر جهان پرفروش بوده است.
با اعلام این دستاورد از طریق رسانه های اجتماعی، سازندگان از طرفداران برای ساخت فیلم موفق خود در داخل و خارج از کشور تشکر کردند.

طرفداران و کاربران اینترنتی به سرعت فیلم را تحسین کردند و به این اشاره کردند که چگونه ستاره شدن فراگیر سلمان خان باعث خوشحالی طرفداران و تماشاگران با آخرین فیلم او شده است و همچنین چگونه منتظر هر فیلم جدیدی هستند که سلمان باید ارائه دهد.

Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan برای سالن‌های انبوه در سراسر کشور حیاتی بوده است، زیرا سینماهای داخل سرزمین با تعدادی از مسائل پس از همه‌گیری سروکار داشته‌اند و فیلم سلمان خان به عنوان یک موهبت بزرگ برای کسب‌وکار آنها بود. مردم از زمان اکران این فیلم واقعاً تعداد زیادی در اکران آن شرکت می کنند و به نظر می رسد تغییری در میزان استقبال مخاطبان برای تماشای فیلم وجود نداشته باشد. سلمان خان بعدی در Tiger 3 در دیوالی امسال دیده می شود.

کیسی کا بای کیسی کی جان سلمان خان وارد کلوپ 100 کروری در باکس آفیس جهانی شد.

نقد فیلم Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan: سلمان خان و خانواده با این سرگرم کننده انبوه یک عیدی عالی را ارائه می دهند.

کیسی کا بای کیسی کی جان محصول سلمان خان فیلم به کارگردانی فرهاد سامجی است. در این فیلم سلمان خان، ونکاتش داگوباتی، پوجا هگده، جاگاپاتی بابو، بومیکا چاولا، ویجندر سینگ، ابیمانیو سینگ، راغاو جویال، سیذارت نیگام، جاسی گیل، شهناز گیل، پالاک تیواری و وینالی باتناگار با تمامی عناصر فیلم سالگار به ایفای نقش می‌پردازند. – اکشن، خانوادگی-درام و عاشقانه. این فیلم در عید 2023 اکران شد و اکران جهانی استودیو زی داشت.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام