شورا می شنود که مراکز کوچکتر ادمونتون می توانند به فروش برسند

در شرایطی که شورا در جهت کاهش بودجه عملیاتی فعالیت می کند ، ممکن است شهر ادمونتون برخی از امکانات تفریحی خود را بفروشد.

شورای بحث در مورد بودجه عملیاتی 2021 و بودجه سرمایه ای 2019-2022 از روز چهارشنبه با هدف افزایش صفر درصد مالیات بر دارایی آغاز شد.

مدیران شهری پیشنهاد می دهند استخرهای ایستگلن ، اسکونا و الیور را به همراه عرصه های الیور و تیپتون تعویض کنند تا 1.4 میلیون دلار در سال آینده صرفه جویی شود.

راب اسمیت ، معاون خدمات خدمات شهروندی ، گفت اگر شورای توصیه را تأیید کند ، امکانات بسته خواهد ماند مگر اینکه گروه دیگری برای خرید و بهره برداری از آنها رقابت کند.

اسمیت گفت: “تنها راهی كه آنها باز می كنند این است كه ما بتوانیم شخص ثالثی را در آنجا جذب كنیم كه در آن هیچ گونه مالیات متعهد نباشد و یك شریک بتواند ساختمان را دوباره باز كند.”

مشاوره تونی کاترینا گفت که او از اقدام برای فروش امکانات و واداشتن شخص دیگری برای اجرای آنها پشتیبانی می کند.

“من فکر می کنم که در واقع یک روش خوب برای فکر کردن در مورد این مسئله در بلند مدت است.”

بحث به سالها قبل برمی گردد

بحث در مورد باز نگه داشتن امکانات کوچکتر به چندین سال قبل برمی گردد.

مشاوره اندرو ناک گفت بستن کامل این امکانات رویکرد اشتباهی است.

“این بر خلاف طرح شهر و این تصور از مناطق 15 دقیقه ای است و شما در مورد برخی از این جوامع فکر می کنید ، آنها کجا می روند؟”

ناک به عنوان نمونه به کلگری اشاره کرد.

“بیشتر امکانات آنها – امکانات تفریحی آنها – توسط شهر کلگری اداره نمی شود. اکثر آنها توسط شرکا اداره می شوند. بنابراین من فکر می کنم در این وضعیت چالش برانگیز ، ما باید مایل به بررسی راه حل های خلاقانه باشیم “

ناك گفت كه اين شهر همچنين به دنبال شركاي خارجي براي اداره مركز تجمع لوئيس استاتس در بخش وي است.

شهردار دون ایوزون با اشاره به مجاورت مرکز احیای مشترک المنافع به ایستگلن ، می گوید مراکز بزرگتر تجدید نظر برای اداره شهر کارآمدتر هستند.

ایوزون گفت: “من می دانم ایستگلن در نزدیكی مراكزی بسیار دوست داشتنی است ، اما بهره برداری از آن صرفاً به صرفه تر از مركز استراحتگاه چند منظوره جدید است كه به معنای واقعی كوچه در خیابان است.”

ناک گفت که انتظار دارد شورا برای درخواست پیشنهاد فروش امکانات تردد کند.

حذف مواضع

مدیران شهری همچنین می گویند بودجه با 18.2 میلیون دلار دیگر استراتژی های نیروی کار قابل کاهش است.

آنها حدود 340 موقعیت قابل شناسایی را شناسایی کرده اند ، از جمله 112 شغل سرپرست ، برخی از آنها می توانند با عدم استخدام مجدد موقعیت های خالی فعلی حذف شوند.

سال گذشته ، شورا افزایش 3.2 درصدی را برای سال 2021 و 2.4 درصد را برای سال 2022 تصویب کرده بود.

این شهر جلسه استماع عمومی در مورد بودجه ها را در 3 دسامبر برگزار می کند و بحث در مورد چشم انداز مالی را در 7 دسامبر آغاز می کند. دولت همچنین اثرات خاصی را در رابطه با بیماری همه گیر COVID-19 ارائه می دهد.