شورای شهر برای کاهش بودجه 90 میلیون دلاری بحث خواهد کرد

Calgarians دوشنبه فرصتی خواهد داشت تا نظرات خود را در مورد برنامه شهر برای کاهش 90 میلیون دلار هزینه برای ایجاد مسدود کردن مالیات برای سال 2021 بیان کند.

شورا یک هفته برای بحث بودجه سالانه خود اختصاص داده است و این شامل یک جلسات دادرسی عمومی است که به ساکنان اجازه می دهد وزن خود را بسنجند.

تصویر مالیات بر املاک مربوط به سال سه چرخه بودجه چهار ساله فعلی در واقع توسط مقامات شهری در سال جاری به روشی تا حدی پیچیده شکسته شده است.

دولت پیشنهاد كرده است كه كلی مالیات 1.66 درصد كاهش یابد.

این به معنی افزایش 0.67 درصدی برای املاک مسکونی و کاهش 0.55 درصدی برای املاک مسکونی است.

برای از بین بردن این افزایش مالیات اندک برای مالکان خانه ها ، این شهر از شورا می خواهد که تخفیف یکبار مصرف را تصویب کند تا موجب مسدود شدن مالیات شود.

فریز به معنی بریدگی است

شهردار ناهید ننشی گفت که دولت به جای اینکه با افزایش 3.23 درصدی تصویب شده ، از شورا پیروی کند تا مالیات را برای سال 2021 افزایش ندهد.

اما این مسدود شدن از طریق کاهش 90 میلیون دلاری هزینه انجام می شود.

در حدود 46.8 میلیون دلار کاهش هزینه ها عمدتاً با یافتن پس انداز از طریق روش های کارآمدتر انجام امور دولتی در دولت است.

اما این کاهش ها همچنین مربوط به قطع سرشماری مدنی سالانه است (سالانه 1 میلیون دلار صرفه جویی می شود).

بزرگترین پس انداز منفرد بعدی بازپرداخت افزایش 10 میلیون دلاری بودجه پلیس کلگری برای سال 2021 خواهد بود. این پول برای استخدام 60 افسر جدید هزینه می شد.

ناهید ننشی ، شهردار کلگری گفت که اگر اصلاحات بودجه تصویب شود ، آنها کارکنان شهر را به سطح 2013 می رسانند. (آدریان ویلد / مطبوعات کانادایی)

اگر اصلاحات بودجه تصویب شود ، منجر به از دست دادن 162 شغل شهری می شود. این بدان معناست که از سال 2019 574 شغل شهری از لیست حقوق و دستمزد کاسته شده است.

ننشی گفت که این کار باعث کاهش کارکنان شهر به سطح 2013 می شود.

ننشی گفت: “از سال 2013 ، ما 200،000 نفر به کلگری اضافه کرده ایم. ما دو گوزن قرمز اضافه کرده ایم و هنوز همان تعداد کارمند دولتی را داریم که در آن زمان داشتیم.”

وی افزود: “ما از سال ركود اقتصادی و در نظر گرفتن یخبندان در سال جاری ، كمتر از نرخ تورم به علاوه رشد مالیات را افزایش داده ایم.”

برخی می خواهند عمیق تر برش بزنند

برخی از مشاوران گفتند در شرایط سخت ، آنها می خواهند عمیق تر شوند.

مشاوره جرومی فارکاس گفت که کالگریان انتظار دارند که شهرداری کاهش بیشتری یابد.

فاركاس گفت: “گرچه این یک شروع است ، اما من فکر می كنم كه باید از نظر كاهش هزینه هایمان بسیار پرخاشگرانه عمل كنیم ، تا بتوانیم به آنچه كه هر خانواده و مشاغل كالگری باید انجام دهند پاسخ دهیم: كمربندهای خود را ببندیم.”

او خواهان کاهش 90 میلیون دلاری دیگر بودجه است و این می تواند در مناطقی رخ دهد که به گفته وی غیر ضروری است و تأثیری بر کالگریان ندارد. او به هزینه های هنری و ارتباطات به عنوان زمینه های احتمالی برای کاهش بیشتر اشاره می کند.

مشاوره کالگری جرومی فارکاس می گوید که وی خواهان کاهش 90 میلیون دلار دیگر از بودجه است. (مایک سیمینگتون / اخبار CBC)

مشاوره Ward Sutherland همچنین به دنبال برش های اضافی است. اما او گفت پیدا کردن مناطق قابل توجه برای برش زدن چالش برانگیز است.

این شهر در سالهای اخیر نزدیک به سه چهارم میلیارد دلار هزینه های خود را کاهش داده است ، بنابراین میوه های کم آویز قبلاً برداشت شده اند.

ساترلند گفت: “مردم باید یادآوری کنند که بین پلیس ، آتش نشانی ، ترانزیت و جاده ها ، اساساً بیش از 83 درصد کل بودجه عملیاتی ما است. بنابراین توانایی کاهش تعداد زیاد هر ساله کاهش می یابد.”

عمل متعادل سازی

ننشی در مورد احتمال یافتن برش های بزرگ بدون تأثیر بر خدماتی که کالگری ها از شهر انتظار دارند ، صریح تر است.

ننشی گفت: “ما در حال حاضر نگرانی هایی را در مورد نگهداری جاده ها ، در مورد نگهداری پارک ها مشاهده می کنیم.”

“شما می خواهید کاهش بزرگتر حتی به زیر کمترین مالیات در کشور برسد؟ به ما بگویید که کجا را کاهش دهیم و ببینید آیا می توانید هشت رای کسب کنید.”

در سالهای گذشته ، مشاوران ایده های خاصی را برای کاهش اضافی ارائه داده اند ، به غیر از مواردی که دولت مجبور به اجرای آنها می شود.

شورای معمولاً این موارد را به دلیل تأثیراتی که در مناطقی مانند ترانزیت ، پلیس و آتش نشانی احساس می شود ، رد کرده است.

تخفیف بیشتر امکان پذیر است

هنگامی که شورا نرخ مالیات و بودجه سال 2021 شهرداری را تسویه کرد ، انتظار می رود توجه خود را به یافتن پول برای تخفیف برای کمک به صاحبان املاک متمرکز کند که تحت تأثیر ارزیابی مجدد زمین امسال قرار خواهند گرفت.

انتظار می رود برخی از املاک مرکز شهر افت ارزش کمی داشته باشند در حالی که پیش بینی می شود هتل ها و متل ها 30 درصد افت داشته باشند.

دولت گفت: این کاهش ها منجر به افزایش قابل توجه مالیات بر املاک برای املاکی می شود که افزایش ارزش داشته اند. اینها شامل برخی از انواع خواص خرده فروشی است.

انبارهای بزرگ به دلیل ارزیابی های بالاتر و تغییر بار مالیات غیر مسکونی ، در حال افزایش بالقوه 25 درصد مالیات در سال آینده هستند.

ننشی گفت: “من فکر می کنم که در این سال باید به نوعی تخفیف آن مشاغل را بررسی کنیم ، زیرا شما نمی خواهید فقط سال سختی را پشت سر بگذارید.”

“اما در برخی مواقع ، ما باید اجازه دهیم بازار کار کند.”

این خطی است که در سالهای اخیر توسط چندین عضو شورا به عنوان تخفیف مالیاتی یکی پس از دیگری به منظور تخفیف تأثیرات آنچه آنها سیستم مالیات شکسته و ارزیابی می نامند ، استفاده شده است.

شهردار گفت که هرگونه تغییر در این سیستم فقط توسط دولت استان انجام می شود.