شورای ادمونتون از کمبود داده های COVID-19 ، اقدامات استان ناامید شده است

شورای شهر ادمونتون می گوید که آنها از کمبود اطلاعات استان و اقدامات برداشته شده برای مهار جهش اخیر در موارد COVID-19 ناامید شده اند.

در کمیته مشاوره اضطراری شورا در روز پنجشنبه ، چندین مشاور اظهار داشتند که آنها نگران هستند دولت آلبرتا داده ها را به اشتراک نگذارد و یا اقدامات لازم را برای رفع بیماری همه گیر انجام ندهد.

پرو گفت: “من از عدم شفافیت در مورد داده ها و مدل سازی و مکان ما ، و جایی که باید به آن برسیم ، ناامیدی کرده ام.” مایکل والترز

وی خاطرنشان کرد که این استان در بهار بیشتر دیده می شود ، اما به نظر می رسد این گشودگی از بین رفته است.

والترز گفت: “من دقیقاً نمی دانم که اتفاقات بد چگونه اتفاق می افتد و مسیرهای مختلفی که ما می توانیم به عنوان یک جامعه با هم طی کنیم تا از بدترین حالت پیشگیری کنیم. “این به ما نشان داده نمی شود.

شهردار دون ایوزون خاطرنشان کرد: منطقه ادمونتون بیشترین موارد را در استان دارد.

وی افزود: “چه عواملی برای اقدامات شدیدتر به نظر می رسد كه در مقیاس منطقه ای اعمال كنید؟” ایوزون از دکتر مایکل زاخاری ، یک افسر پزشکی منطقه ادمونتون ، که برای پاسخگویی به س joinedالات به جلسه پیوست ، پرسید. “این سوالی است که اکنون بی وقفه دارم می گیرم.”

Iveson فکر کرد که آیا افزایش نرخ انتقال ، آزمایش مثبت یا تعداد بستری شدن در بیمارستان محدودیت های شدیدتری را ایجاد می کند.

جمعه گذشته ، این استان فعالیت های گروهی داخل سالن و ورزش های گروهی را به مدت دو هفته به حالت تعلیق درآورد و به رستوران ها و بارها دستور داد که الکل را در ساعت 10 شب متوقف کرده و تا ساعت 11 شب تعطیل کنند.

زاخاری گفت محدودیت های بیشتر در اختیار بهداشت آلبرتا است.

زاخاری گفت: “ما از Alberta Health اطلاعاتی در مورد عوامل بعدی برای اقدام بعدی نداشته ایم.”

ایوزون گفت که او در حال شنیدن افراد بیشتری است که خواستار اقدامات بعدی هستند.

ایوزون گفت: “عموم مردم می خواهند بدانند و ما نیز چنین می دانیم.”

این شهر اختیار دارد که محدودیت هایی از جمله ساعت ممنوعیت رفت و آمد یا ساعت محدود برای مشاغل غیر ضروری را اعمال کند ، اما دولت آلبرتا طبق قانون بهداشتی آلبرتا می تواند سریعتر همین کار را انجام دهد.

پلیس ادمونتون مجاز به صدور جریمه بر اساس دستورالعمل های بهداشتی استان ها است ، اما آئین نامه های صلح و صلح شهر فقط می توانند به افرادی که قضایای پوشش چهره شهر را نقض می کنند ، بلیط بدهند.

مدیر موقت شهر آدام لاولین روز پنجشنبه هیچ محدودیتی را اعلام نکرد.

لاولین گفت ، مدیران شهری در حال کار با شهرداری های همسایه هستند تا ببینند چه اقدامات جمعی بدون این استان برداشته می شود.

وی گفت که این شهر همچنین در حال کار با کلگری رویکرد “منسجم” در اقدامات و دستورالعمل ها است.

ادمونتون می تواند وضعیت اضطراری محلی را اعلام کند ، همانطور که در ماه مارس رخ داد ، اما ایوزون گفت که اقتدار بیشتر برای بلایای طبیعی است و نه بیماری های همه گیر.

آخرین مهلت

قرار بود کمیته مشورتی اضطراری شورا در تاریخ 10 دسامبر تشکیل جلسه دهد اما مشاور. اندرو ناک پیشنهاد کرد ، با توجه به فوریت شرایط ، باید هفته آینده دوباره برگزار شود. او امیدوار است تا آن زمان پاسخ دهد.

ناك گفت: “همه از این جمله استفاده می كنند:” همه ما در این كار هستیم “.

“خوب ، اگر ما اطلاعات و داده هایی نداریم که به عنوان یک گروه جمعی از دولت ها ، به عنوان دولت ها ، به عنوان مردم – برای کار در این زمینه) کلمات کاملاً بی معنی هستند.”

ایوزون موافقت کرد که جلسه را برای 27 نوامبر ، همان روزی که محدودیت های موقت استان پایان می یابد ، تعیین کند.

شورا در مورد تمدید صورت شهر برای پوشش آئین نامه تا 31 ماه مه بعدازظهر روز جمعه رای خواهد داد.

این آیین نامه که از اول اوت اجرایی شد ، مردم را ملزم به پوشیدن ماسک یا پوشش صورت در تمام مکانهای عمومی داخلی می کند. جریمه انجام نشده 100 دلار است.

natashariebe