شایعه جدایی هری و مگان قبل از تاجگذاری چارلز

به گفته فاکس نیو، پس از ماه‌ها اراده، بالاخره با هیاهوی زیادی اعلام شد که هری در مراسم تاجگذاری سلطنتی شرکت خواهد کرد. حالا دوشس مگان، این چیز دیگری بود. در حالی که او بیکار می نشیند و منتظر عذرخواهی خانواده سلطنتی به خاطر اینکه او را مرتبط و در سطح بین المللی مشهور کرده است، دعوت به رویداد دهه را رد کرد زیرا می خواست برای جشن تولد یک کودک چهار ساله در خانه بماند.

با وجود اینکه مگان و هری به سنت سلطنتی فکر می کنند، همیشه می خواستند عنوان شاهزاده و شاهزاده و حتی سنت امتیازات ارثی خود را یدک بکشند. طبق گزارش‌هایی که هری می‌گوید، آنها همیشه می‌خواستند فرزندانشان حق تولد داشته باشند تا شاهزاده باشند و او هر کاری که در توانش بوده انجام داده است.

بازی قدرت هری مگانز قبل از تاجگذاری پادشاه چارلز سوم
شاهزاده هری و مگان با خانواده‌شان پس از ترک سلطنت. تقدیم به تصویر: @archwellorg/Instagram

هری و مگان از طریق مستندهای نتفلیکس پول زیادی به دست آورده اند هری و مگان و خاطرات جنجالی هری یدکی. آنها می دانستند که اگر اعضای خانواده سلطنتی بودند، این پول را به دست نمی آوردند. اینکه هری و مگنا عناوین خود را فاحشه می کنند تا پول بیشتری کسب کنند بسیار تحقیرکننده است.

چگونه تاجگذاری شاه چارلز سوم با تاجگذاری قبلی متفاوت خواهد بود

هزینه تاج گذاری چارلز: بریتانیایی ها در مورد هزینه کردن پول برای تاج گذاری پر زرق و برق تردید دارند

استر کراکوی، یکی از مشارکت کنندگان تلویزیون تاک، می گوید که شاهزاده هری و مگان مارکل عناوین خود و خانواده سلطنتی را برای کسب درآمد بیشتر «فحشا» می کردند. او به کارولین دی روسو، مجری شبکه اسکای نیوز گفت: «آنچه واقعاً عجیب است این واقعیت است که هری و مگان وقتی فهمیدند فرزندانشان واجد شرایط شاهزاده و پرنسس شدن نیستند، احساس توهین کردند.

پس از یک دسته از نتایج معکوس در سهام روابط عمومی – با نامه‌های محرمانه‌ای که به شاه چارلز فرستاده شد تا توضیح دهد که چرا او چنین هیولایی در تلویزیون برای اپرا است و سپس معنای پشت آن را توضیح دهد – این بمب هفته بود. اما آیا مگان مارکل زندگی سلطنتی را به طور کامل ترک می کند و تمرکز خود را به سرمایه گذاری های سازمانی تغییر می دهد. مگان مارکل، دوشس ساسکس، با امضای قراردادی با آژانس استعدادیابی WME، بار دیگر خبرساز شد. اما اسب هایت را نگه دار، کت و شلوار طرفداران، زیرا مگان به این زودی ها به بازیگری باز نمی گردد. در عوض، او مشتاق تمرکز تلاش‌های خود بر روی سرمایه‌گذاری‌های سازمانی است و تیم WME او متشکل از سه شرکت سنگین وزن در آژانس خواهد بود: آری امانوئل، براد اسلیتر و جیل اسمولر.

این آژانس بر روی گسترش سرمایه گذاری های تجاری مگان در پلتفرم های مختلف، از جمله تولید فیلم و تلویزیون، مشارکت با برند و توسعه کلی کسب و کار کار خواهد کرد. WME همچنین نماینده آرچول دوک و دوشس ساسکس خواهد بود و مگان به عنوان چهره عمومی این زوج در مورد فعالیت های صنعت سرگرمی آنها عمل خواهد کرد.

بازی قدرت هری مگانز قبل از تاجگذاری پادشاه چارلز سوم
مجموعه مستند نتفلیکس هری و مگان در ۸ دسامبر منتشر شد. خبرگزاری فرانسه

شکاف در رابطه هری و مگان

مهم نیست که هری و مگان سخت تلاش می کنند تا به دنیا نشان دهند که عاشق هستند، قطعا شکافی در رابطه این زوج وجود دارد. این آژانس بر روی گسترش سرمایه گذاری های تجاری مگان در پلتفرم های مختلف، از جمله تولید فیلم و تلویزیون، مشارکت با برند و توسعه کلی کسب و کار کار خواهد کرد. WME همچنین نماینده آرچول دوک و دوشس ساسکس خواهد بود و مگان به عنوان چهره عمومی این زوج در مورد فعالیت های صنعت سرگرمی آنها عمل خواهد کرد. بر اساس گزارش ها، مارک بوردمن، کارشناس سرگرمی معروف و بنیانگذار MarkMeets، از اینکه چرا شاهزاده هری با WME نیز قرارداد امضا نکرده است، ابراز تعجب کرد. در حالی که ممکن است او قبلاً امضا کرده باشد اما هنوز آن را اعلام نکرده است، ممکن است تصمیم گرفته باشد مسیرهای شغلی متفاوتی را دنبال کند یا ممکن است نخواسته توسط همان آژانس نمایندگی مگان داشته باشد. با این حال، بوردمن اشاره کرد که هری و مگان قبلاً اعلام کرده بودند که قصد دارند در پروژه‌های مختلف با هم همکاری کنند، بنابراین به احتمال زیاد در برخی از ظرفیت‌ها به همکاری ادامه خواهند داد.

مگان مغز متفکر بود. سلیا والدن به GB News گفت که دوک و دوشس ساسکس برنامه های مختلفی را دنبال می کنند. او افزود که وظایف عمومی این زوج باعث شده است که آنها زندگی کمی جداگانه داشته باشند.

روابط به اشتراک گذاری و مراقبت است، اما در اینجا مگان بر هری غلبه می کند و به نوعی او را علیه خانواده اش مسموم می کند. مگان مارکل مغز متفکر کتاب خاطرات جنجالی هری بود. یدکی. این او بود که او را تشویق به نوشتن این کتاب کرد.

طبق گزارش marca.com، کارشناسان اشاره کرده بودند که مگان از همسرش “خسته” خواهد شد و می تواند در آینده نه چندان دور به دنبال “طرح خروج” باشد.

به گفته کارشناس سلطنتی تام بوور، این شایعات از لندن منتشر می شود. اکنون بسیاری در لندن هستند که می گویند مگان از هری خسته شده است. گمانه زنی هایی وجود دارد که دوشس ساسکس، 41 ساله، هر لحظه می گوید “این کافی است” و با پادشاه چارلز سوم توافقی برای قطع این ازدواج مذاکره خواهد کرد.

مگان یک کنترل فریک و مغز متفکر پشت سر است یدکی

جنی باند، مفسر سلطنتی، می‌گوید مگان مارکل یک «فریبنده کنترل مطلق» است که می‌خواهد کنترل تمام جنبه‌های زندگی‌اش را در دست داشته باشد، «او عادت ندارد به هیچ‌وجه مجبور به واگذاری کنترل باشد. دوشس ساسکس گفته است که برای بخشیدن “تلاش زیادی” لازم است و اشاره کرد که می تواند “هر چیزی را بگوید” در حالی که برای یک مصاحبه گسترده در ایالات متحده نشسته است.