شاید سال را با چند استخوان شکسته آغاز کرده باشد، اما اکنون در حال آماده شدن برای زیر پا گذاشتن چند قانون هستیم.

روهیت شتی، فیلمساز در پست اخیر خود در اینستاگرام نوشت: «ممکن است سال را با چند استخوان شکسته آغاز کرده باشد، اما اکنون در حال آماده شدن برای زیر پا گذاشتن چند قانون است.» این فیلمساز در پست خود در شبکه های اجتماعی افزود: «خاترون که خلافی فصل 13! فیلمبرداری در آفریقای جنوبی آغاز می شود. امیدوارم همان عشقی را که در 7 فصل گذشته من به ما داشتید به ما بدهید.»

مقالات مرتبط

کندی

تیزر کندی: عشق آنوراگ کاشیاپ به نوآر با فیلم هیجان انگیز راهول بات و سانی لئون ادامه دارد.

کندی

وارون باهل: «تا زمانی که کلاس ششم یا هفتم بودم، می‌دانستم که مد می‌شوم».

آخرین فیلم روهیت شتی سیرک نتوانسته است انتظارات مخاطبان را برآورده کند. درست از همان زمانی که او ساخت گلمعل در سال 2006 و آن را به یک فرنچایز فوق العاده موفق یا فرنچایز پلیسی بسیار محبوب خود تبدیل کرد.سینگهام، سیمبا، سوریاوانشی، فیلمساز تقریباً خطاناپذیر بود. طرفداران و منتقدان او را به عنوان یکی از صداهای نادر صنعت که نبض تماشاگران را با روایت فیلم‌هایش جذب کرده است، تحسین کردند. او با آخرین فیلمش هدف را از دست داد و مورد توجه کارشناسان شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

رسانه‌های اجتماعی اکنون به ابزاری تبدیل شده‌اند که به افراد فضای کافی و اختیار می‌دهد تا متخصصان خود را آزاد کنند. آیا نقد هنر به این راحتی است؟ چرا مردم در مورد شکست بیشتر از موفقیت پیشنهاد و نظر دارند؟ شتی فیلمسازی است که با توجه به سفر خود به عنوان دستیار کارگردان اکشن قبل از اینکه به یکی از موفق ترین فیلمسازان کشور تبدیل شود، قلب هند را تجربه کرده است. خستگی ناپذیری او در سرگرم كردن و مجذوب كردن جمعیت از طریق خفه كردن احساسات خود گاه ستودنی است. این هم وحشتناک و هم ناعادلانه است که او را فقط به خاطر یک فرصت از دست رفته اخراج کنیم. او هرگز باور نداشت که دستاوردهایش را در آستین‌هایش بپوشد یا آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش بگذارد که انگار رزومه‌اش هستند.

او دوباره با سینگهام باز خواهد گشت

او اکنون دارد دوباره سینگهام به همراه آجی دوگن و دیپیکا پادوکن نیز به عنوان پلیس به آن ملحق می شوند. با این پیشنهاد جدید منتظر طوفان در گیشه باشید. او همچنین ژوگرنوت در OTT را دارد نیروی پلیس هند که در Amazon Prime Video پخش خواهد شد. در این فیلم سیدارت مالهوترا، شیلپا شتی و ویوک اوبروی ایفای نقش می کنند. او آماده است تا دوباره ماشین‌ها و همچنین گیشه را منفجر کند. نظرات رسانه های اجتماعی اکنون می توانند خاموش شوند!

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرم