شاهزاده هری به دنبال بهانه ای برای رد شدن است

آیا پرنس هری به دنبال بهانه ای برای رد شدن از تاج گذاری شاه چارلز است؟

هری به دنبال بهانه ای برای رد شدن از تاج گذاری است

یک زندگی‌نامه‌نویس سلطنتی ادعا کرده است که شاهزاده هری می‌تواند از تاج‌گذاری پدرش، پادشاه چارلز سوم صرف‌نظر کند، زیرا او «به‌دنبال بهانه‌ای» برای اجتناب از مراسم مهم است. بر اساس گزارش geo.tv، تام باور، کارشناس سلطنتی، قبل از مراسم به پادشاه چارلز و خانواده سلطنتی در مورد «شلیک لحظه آخری» هری هشدار داده است.

باوئر، طبق گزارش جی‌بی‌نیوز، نظر خود را مبنی بر اینکه احتمال دارد هری تصمیم خود برای پیوستن به مراسم را تغییر دهد، به اشتراک گذاشته است و می‌گوید: «فکر می‌کنم چیزهای بیشتری در راه است… مطمئن هستم که وقتی هری اینجا باشد، یا درست قبل از رسیدن او، چیز دیگری از کالیفرنیا بیرون خواهد آمد. و متأسفانه، آنچه که تاجگذاری در مورد آن است را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

من همیشه شک داشتم که هری نمی‌خواست بیاید. من فکر نمی‌کردم او بیاید و فکر می‌کنم او به دنبال بهانه‌ای برای نیامدن است، زیرا کاملاً واضح است که او به جای جلو، به منطقه لیست مهمانان ابی بازگردانده شده است.»

مکس ووسی کیست و چرا به تاجگذاری شاه چارلز دعوت شده است؟

چرا سونام کاپور تنها سلبریتی هندی است که در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز دعوت شده است؟

بوئر در ادامه افزود: “من گمان می کنم که او تا آخرین لحظه به دنبال بهانه ای برای نیامدن خواهد بود. و این همان شیرین کاری خواهد بود که آنها انجام خواهند داد… اما متأسفانه او در این مورد به نفع آنهاست.”

هری همسر مگان قبلاً تایید کرده بود که بدون همسر و فرزندانش در مراسم تاریخی پادشاه شرکت خواهد کرد. در مراسم آتی تاجگذاری پادشاه چارلز سوم، همه نگاه ها به شاهزاده هری خواهد بود. چند هفته پیش فاش شد که شاهزاده هری بدون همسر مگان مارکل در مراسم تاجگذاری شرکت خواهد کرد. در حال حاضر، یک مفسر سلطنتی به اشتراک گذاشته است که دوک و دوشس ساسکس ممکن است پیش از مراسم برای یک شیرین کاری لحظه آخری درخواست کنند.

آیا پرنس هری به دنبال بهانه ای برای نادیده گرفتن تاج گذاری پادشاه چارلز است؟
تاجگذاری پادشاه چارلز سوم

از سوی دیگر، بریتانیا با شکوه برای تاجگذاری پادشاه چارلز سوم آماده می شود

اندازه تاج تغییر کرده است. این نیروها برای بزرگترین راهپیمایی نظامی در 70 سال اخیر آماده شده اند. مربی گلد استیت آماده بازی است.

حالا نوبت نمایش است. پادشاه چارلز سوم روز شنبه در ابی وست مینستر در رویدادی پر از تمام عظمت هایی که بریتانیا می تواند داشته باشد تاج گذاری می کند. روحانیون لباس پوشیده نمادهای قرون وسطایی قدرت – عصا، عصا و گوی را تحویل خواهند داد. گروه‌های برنجی و سربازان با کلاه‌های پوست خرس در خیابان‌ها لشکرکشی خواهند کرد. و احتمالاً پادشاه و ملکه جدید روز را در بالکن کاخ باکینگهام به پایان خواهند رساند تا برای جمعیت تشویق کننده دست تکان دهند.

اما زیاد خیره نشوید. هدفی پشت این شکوه وجود دارد: تقویت پایه های تاج و تخت و نشان دادن اینکه مردم بریتانیا هنوز از پادشاه خود حمایت می کنند.

بریتانیایی ها در مورد خرج کردن پول برای تاج گذاری زرق و برق دار سوال می کنند

منتقدان قیمت چنین رویداد مجللی را که در زمان مالی نگران کننده ای برای کشور رخ می دهد، زیر سوال برده اند. مجله تایم گزارش داد که کمیته عملیات گوی طلایی که مسئول برنامه ریزی مراسم تاج گذاری است، تخمین می زند که این رویداد ممکن است حدود 100 میلیون پوند (بیش از 1021.5 کرور روپیه) هزینه داشته باشد.

فرست پست نوشته بود که مثل همه سلطنت‌های دیگر ثابت شده است که خانواده بریتانیا مانند یک انگل برای کشور خود هستند. تاج گذاری پادشاه چارلز و ملکه کامیلا وعده می دهد که نمایشی از شکوه و شکوه باشد که آغاز سلطنت پادشاه جدید را جشن می گیرد. اما زمانی که بریتانیا در حال رکود است و شرایط اقتصادی در رکود است، از سوی چارلز به شدت بی احساس است که تاج گذاری کند. و با تداوم سفت شدن کیف پول‌های عمومی، این که آیا رویدادی با چنین اسراف و هزینه مناسب است یا خیر جای سوال دارد. خانواده سلطنتی بریتانیا مانند یک مصرف کننده غیرمولد است که نه تنها از منابع بریتانیا، بلکه از منابع جهانی نیز تغذیه می کند. خانواده سلطنتی باید درک کنند که تاج گذاری چارلز و کامیلا در زمانی اتفاق می افتد که بحران هزینه های زندگی همچنان بر امور مالی مردم سخت تر می شود.

(با ورودی های اضافه شده از AP)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام