شاهرخ خان 7 سپتامبر را به عنوان تاریخ اکران فیلم موردانتظار جوان خود تأیید می کند، اعلامیه ای پرفروش را منتشر می کند – Entertainment News, Firstpost

شاهرخ خان پس از انتظارات و سردرگمی های فراوان، 7 سپتامبر را به عنوان تاریخ انتشار فیلم مورد انتظار خود تایید کرد. جوان، اعلامیه پرفروشی می دهد. تاریخ های قبلی 2 ژوئن و 25 اوت بود.

در این فیلم پریامانی، نایانتارا، سونیل گروور، سانیا مالهوترا، سانجی دات و دیپیکا پادوکن (دو نقش آخر در فیلم‌های کوتاه) نیز ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش سیاست، بودجه این فیلم تقریباً 220 کرور است.

جوانتهیه‌کنندگان فیلم با وجود بودجه گزاف آن به دلیل طرح جذاب، صحنه‌های اکشن شدید و بازی‌های درجه یک، درباره موفقیت تجاری فیلم مثبت هستند. تعهد همیشگی SRK به جلو بردن محدودیت های سینمای هند در اولین پوستر فیلم مشهود بود که نوید یک تجربه سینمایی به یاد ماندنی را برای طرفداران این بازیگر به ارمغان می آورد.

خان در شکوه موفقیت اخیر خود غرق شده است پاتان در گیشه حالا طرفداران مشتاقانه منتظر جاوان بعدی او هستند که قرار است امسال منتشر شود. همانطور که فیلمبرداری فیلم در حال انجام است، آیا می دانید اکشن هیجان انگیز با بودجه هنگفتی ساخته می شود؟

جدیدترین اکران یاش راج فیلمپاتانبا مجموعه‌های بی‌سابقه‌اش ویرانی در گیشه ایجاد کرد. این فیلم با تبدیل شدن به یک فیلم پرفروش تاریخ و پردرآمدترین فیلم هندی در تاریخ سینما، تاریخ آفرید.

به کارگردانی سیدارت آناند، پاتانبخشی از جاسوسان جاسوسی آدیتیا چوپرا بوده است و بزرگترین سوپراستارهای کشور – شاهرخ خان، دیپیکا پادوکن و جان آبراهام را بازی کرده است. این فیلم همچنین پس از تقریباً سه دهه به عنوان دو ابرجاسوس، شاهد دیدار دوباره تماشایی SRK و سلمان خان در پرده بزرگ بود. پاتان و ببر، به ترتیب.

خان در راجکومار هیرانی نیز دیده می شود دانکی.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام