سودا مورتی در مورد کارینا کاپور که طرفدارانش را نادیده می گیرد، می گوید: “او باید خسته شده باشد” – Entertainment News, Firstpost

ماهش تیله‌کار، فیلمساز مراتی، اخیراً گفته است: «یک بازیگر یک بار برای استقبال از کارینا کاپور در فرودگاه رفت اما ستاره به او توجهی نکرد.» سودا مورتی، همسر نارایان مورتی، در گفت‌وگو با همین موضوع از این بازیگر دفاع کرد و گفت: «او باید میلیون‌ها طرفدار داشته باشد، حتما خسته شده است. مورتی، یک بنیانگذار، یک نرم افزار، شاید 10000 طرفدار داشته باشد، اما یک بازیگر سینما میلیون ها نفر خواهد داشت.

نارایان مورتی پاسخ داد: «مساله این نیست. مسئله این است که وقتی کسی محبت خود را نشان می‌دهد، شما نیز می‌توانید آن را به شیوه‌ای مرموز نشان دهید. به نظر من این خیلی مهم است. اینها همه راه هایی برای کاهش نفس شما هستند، همین.»

ماهش در اولین حکایت نوشت: «اخیراً مصاحبه‌ای از بنیانگذار Infosys نارایانا مورتی را تماشا کردم که هنگام بازگشت از لندن به هند، حادثه‌ای را روایت می‌کرد. او گفت که کارینا کاپور بازیگر بالیوود روبروی او نشسته بود و به افرادی که به او نزدیک می شدند سلام می کرد اما او به همه طرفدارانی که آرزوی تعامل با او را داشتند بی توجهی کرد و به احساسات آنها بی احترامی کرد. این حادثه مورتی را بسیار ناراحت کرد. فایده چنین تکبر چیست؟»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام