سلمان خان پوستر جدید “Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan” را به اشتراک گذاشت

سلمان خان از پوستر جدیدی برای اکران آینده خود رونمایی کرد. کیسی کا بای کیسی کی جان، که طرفداران را نسبت به آنچه می توانند از فیلم پیش بینی کنند هیجان زده کرده است. فوق ستاره بالیوود پوستری را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن در حال عاشقانه بودن با همبازی خود پوجا هگده است. سلمان با لباس مشکی، عینک های خنک و موهای بلند شیک به نظر می رسد. پوجا با یک لباس زرد و چند جواهرات عتیقه زیبا به نظر می رسد. این پوستر درست قبل از انتشار تریلر فیلم فاش شده است. سلمان در کپشن خبر داد که تریلر این فیلم در تاریخ 10 آوریل اکران می شود.

پوستر فیلم آینده را اینجا ببینید:

این پوستر طیف گسترده ای از واکنش ها را در بخش نظرات از طرفداران و دنبال کنندگان سلمان به همراه داشت. یکی از کاربران نوشت: “موفق باشی بهای جان.” اکانتی گفت: «Kis kis ko tiger 3 ka intezar h? (چه کسی دیگر منتظر ببر 3 است؟) فرد دیگری اظهار داشت: “Super duper هیجان‌زده.”

سازندگان از کیسی کا بای کیسی کی جان در همین حال آهنگ هایی از این فیلم را نیز منتشر کرده اند. این فهرست شامل آهنگ عاشقانه “Naiyo Lagda” و آهنگ مهمانی “Yentamma” با حضور رام چاران، فوق ستاره جنوبی است. این آهنگ‌ها به نوعی به مردم ایده می‌دهند که از فیلم آینده چه انتظاری دارند.

با بازی سلمان و پوجا کیسی کا بای کیسی کی جان به کارگردانی فرهاد سامجی ساخته شده است. این فیلم پر اکشن بازیگران زیادی از جمله داگوباتی ونکاتش، بومیکا چاولا، جاگاپاتی بابو، سیذارت نیگام، راگاو جویال، جاسی گیل و وینالی باتناگار دارد.

این فیلم همچنین اولین بازیگر و خواننده پنجابی شهناز گیل است که از برنامه تلویزیونی Bigg Boss به شهرت رسید و دختر شوتا تیواری پالاک.

بعلاوه کیسی کا بای کیسی کی جانسلمان خان همچنین در نقش مامور RAW آویناش ‘تایگر’ سینگ راتور در ببر 3 در کنار کاترینا کیف این فیلم مورد انتظار نیز ظاهری کوتاه از شخصیت شاهرخ خان خواهد داشت پاتان.