سری Pop Up Calgary با ترکیب رستوران ها و هنرهای محلی تجربه صرف غذا را بی نظیر می کند

پروتکل های COVID-19 صنعت رویدادها را متوقف کرده اند ، اما خلاقیت کسب و کارها را در این مدت متوقف نکرده است.

یک ابتکار جدید کالگری به نام Pop Up Series می گوید که این یک تجربه ناهار خوری منحصر به فرد را برای مشتریان به ارمغان می آورد و همچنین باعث جلب توجه هنرمندان ، نوازندگان و رستوران های محلی می شود.

  • تماشا کنید | نگاهی به آخرین اجرای در ویدیوی بالا بیندازید

اما اگر برای بررسی آن خیلی طولانی منتظر بمانید ، از آنجا که هر دو هفته یک بار رستوران در مکانی جدید ظاهر می شود ، به یک آدرس به روز شده نیاز خواهید داشت.

این فضا با قطعاتی از هنرمندان کلگری تزئین شده است. (ناتالی والیو / سی بی سی)

اولین پاپ آپ در رویال میزبانی شد در خیابان 17th SW SW ، رستورانی که برای مدت نامعلومی تعطیل شده بود. اکنون ، این مکان در Bar & Stage مشترک المنافع است که در خیابان 10th SW در منطقه طراحی کلگری واقع شده است.

جاستین هوکولاک ، مالک و مجری Pop ، گفت: “تعداد زیادی از این ساختمانهای زیبا با معماری عالی وجود دارد ، بنابراین اگر ما بتوانیم نمایش دهیم که اینها در مورد چیست ، شاید مستاجرهای آینده آرزوهایی را که می تواند ناشی از این باشد ببینند و آن را از آن خود کنند.” سری بالا

با این حال ، ممکن است فضاهای اجاره ای غیر قابل تشخیص به نظر برسند. هوکولاک می گوید ، هنگامی که پاپ آپ به فضا می رود ، با نصب های هنری توسط هنرمندان کالگری تزئین می شود.

جاستین هوکولاک ، مالک و مجری سری Pop Up ، می گوید ایده این است که صنعت رویداد دوباره راه بیفتد و این کار را به روشی ایمن انجام دهد. (ناتالی والیو / سی بی سی)

وی گفت: “ما به مفهومی رسیدیم و اساساً به جای اینكه فقط تئاترهایی داشته باشیم كه شما در آن ها بروید و تكه های دکوراسیون و وسایل جالب را ببینید ، ما مثل این بودیم كه” چرا آنها را به یك محیط رستوران نمی آوریم “.

هنر درمانی

Huculak می گوید ، در Pop Up 2.0 آنها هر اتاق متفاوت طراحی شده است و استعدادهای محلی را به نمایش می گذارد ، که به عنوان “هنر درمانی” برای مشتریان است.

“همه ما در حال تلاش برای مقابله با بسیاری از استرس ها ، اضطراب ها هستیم و می خواهیم مردم به تخیل فرار کنند و به آنها احساس کنند که می توانند ابراز وجود کنند و واقعاً دوباره در اینجا زنده باشند.”

جسیکا بدفورد ، یکی از هنرمندان حاضر در پاپ آپ ، می گوید قبل از همه گیری همه گیر ، او با شرکت های برگزاری مراسم هنر ساختاری انجام می داد.

جسیکا بدفورد ، هنرمندی که با هنرهای ساختاری کار می کند ، قطعه ساعت برجسته پشت سر خود را خلق کرد. (ناتالی والیو / سی بی سی)

بدفورد می گوید ، هنگامی که همه رویدادها لغو شدند ، او کمی استراحت کرد و دیگر به هنر بازنگشت تا اینکه از سریال پاپ آپ تماس گرفت.

وی گفت: “بازگشت دوباره به ساختن وسایل یا ساختن دکور یا هنرهای شخصی تر بیشتر الهام بخش است زیرا رویدادها و جشنواره ها اتفاق نمی افتند.”

“امیدوارم ، ما می بینیم که مردم بیرون می آیند و نگاهی به هنرمندان محلی و غذاهای محلی می اندازند – و برای افراد از صنعت سرگرمی فقط به نوعی دوباره پاهای خود را خیس می کنند و دوباره کار می کنند ، این همان چیزی است که واقعاً می توانیم امیدوار باشیم برای.”

هانا روبرژ ، یک هنرمند خیابانی که کارهای هنری او بخشی از بخش Pop Up 2.0 بود ، می گوید داشتن یک محیط امن برای دعوت دوستان برای دیدن کارهای هنری بسیار خوب بوده است. (ناتالی والیو / سی بی سی)

به دلیل همه ویژگی های مختلف ، هوکولاک ، که از 14 سال گذشته کنسرت موسیقی زنده تولید کرده است ، می گوید این کار شغل افرادی را در صنعت رویداد فراهم می کند.

“ایده کل این پاپ آپ این بود که صنعت رویداد ما دوباره راه بیفتد – همه تأمین کنندگان ما ، همه افرادی که این همه سال زحمت کشیده اند و اساساً دنیای آنها تغییر کرده است.”

“ما اولین کسانی بودیم که تعطیل شدیم ، و به نظر می رسد آخرین نفر دیگر به عقب برگردیم. بنابراین ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که هر کاری که می توانیم انجام دهیم ، می تواند اساساً احساس امیدواری در صنعت هنرهای سرگرمی به مردم بدهد. “

هفته جدید ، منوی جدید

فقط هنرمندان نیستند که فرصت درخشش خود را پیدا می کنند ، اما انواع رستوران ها و کامیون های غذا سازی کالگری نیز بخشی از تجربه پاپ آپ هستند.

Huculak می گوید به جای اینکه همیشه از یک منو برخوردار باشید ، هر هفته یک رستوران یا کامیون غذای جدید ارائه می شود.

هاكولاك گفت: “ما می خواستیم تا آنجا كه می توانیم رستوران های محلی را به نمایش بگذاریم و هر هفته آنها را با ایده های جدید غذایی ، منوهای غذایی جدید بچرخانیم.”

“منظور من این است که اقتصاد ما در حال حاضر به کمک نیاز دارد و ما می خواهیم بفهمیم که چگونه می توان برای حمایت از محلی ، بهترین کار را انجام داد.”

هولکاک می گوید مجموعه Pop Up مشاغل متنوعی را فراهم کرده است: کارگران صحنه ، ترفندها ، طراحان ، تکنسین ها ، نوازندگان ، هنرمندان و کارکنان رستوران ها. (مونتی کروگر / سی بی سی)

او می گوید این همچنین دلیلی برای امتحان برخی ایده های جدید به رستوران ها می دهد ، که فابیو فرر ، مالک Tropical است در هفدهم ، می گوید آنها به طور کامل استفاده کرده اند.

“من فکر می کنم مردم از غذای ما لذت می برند و قطعاً مثل اینکه ما را از منطقه راحتی ما نیز خارج کرد. و این به ما فرصتی داد تا چیزهای شگفت انگیز جدیدی را پیدا کنیم که بعداً در رستوران استفاده خواهیم کرد روشن ، “او گفت.

او می گوید وقتی همه گیر در ماه مارس رخ داد ، رستورانش مانند بسیاری دیگر رنج برد. با این حال ، او می گوید که شامل شدن در مجموعه Pop Up به شما کمک می کند تا در مورد کسب و کار خود صحبت کنید

“این فرصتی بود تا به نوعی همه چیزهایی را که ارائه می دهیم در یک محیط متفاوت نشان دهیم و به کلگری نشان دهیم که حتی اگر در یک بیماری همه گیر هستیم ، و پس از آن قوانین و مقررات بسیار زیادی وجود دارد ، موارد بسیار جالب وجود دارد که ما هنوز هم می تواند انجام دهد ، “گفت Ferrer.

هوکولاک می گوید که هنگام ایجاد مجموعه Pop Up احساس کرده است که جامعه به هم می پیوندد و امیدوار است که این امر باعث الهام بخشیدن به دیگران شود و به فکر راه های ایمن برای وقایع باشند.

وی گفت: “همه همیشه به دنبال همدیگر بودند. بنابراین من احساس كردم كه به عنوان یك گروه همه ما در حال كار هستیم ، این یك مسئولیت است كه تلاش كنیم و آنچه را كه می توانیم انجام دهیم تا مردم به شور و علاقه خود برگردند.”

“این درمورد تلاش برای فكر كردن به روشهای جدید برای كار كردن در اطراف این همه گیری به روشی ایمن است ، هر كاری كه از دست ما بر می آید.”