سرعت خودرو بیش از 100 کیلومتر در ساعت در میان 140 تخلف ثبت شده در سرکوب مسابقات خیابانی

پلیس در آخر هفته مسابقات خیابانی در جنوب شرقی کلگری را سرکوب کرد و بیش از 140 بلیط، اتهام و اخطار صادر کرد – از جمله یک راننده متهم به رانندگی با سرعت 100 کیلومتر در ساعت بیش از حد مجاز.

افسران جمعه و شنبه شب ها در محل حضور داشتند تا از مسابقه دهندگان در منطقه صنعتی فوتهیلز در امتداد خیابان 67 و خیابان 68 SE جلوگیری کنند – مکانی که مدت ها برای مسابقات خیابانی و هدف پلیس محبوب بوده است.

گروهبان کارکنان گفت: “به نظر می رسد امسال بدتر از گذشته باشد.” رابرت پترسون با بخش ترافیک خدمات پلیس کلگری.

“ما در حال درک این موضوع هستیم که مردم در آن منطقه در نقض قانون و ایجاد شیوه های رانندگی ناایمن در جاده های ما کمی آشکارتر می شوند.”

در طول تعطیلات آخر هفته، پلیس راه‌ها و موانع را در خیابان‌های خاص ایجاد کرد و پارکینگ‌ها و ترافیک در منطقه را زیر نظر داشت که منجر به صدور بلیت و تخلفاتی از جمله:

  • 90 بلیط شامل تخلفات سرعت غیرمجاز، مسابقه، رانندگی و تجهیزات.
  • 51 اخطار، برای تخلفات مختلف رانندگی.
  • هفت اخطار جهت انطباق، که رانندگان را به اصلاح مسائل ایمنی با وسایل نقلیه خود راهنمایی می کند.
  • دو ضمانتنامه معوق
  • یکی از اتهامات قانون کیفری کارکرد خطرناک وسیله نقلیه موتوری – برای رانندگی با سرعت بیش از 100 کیلومتر در ساعت بیش از حد مجاز.
  • یک بار مسابقه با توقیف خودرو 24 ساعته.

پترسون گفت: «مناطق صنعتی کلگری ممکن است در تعطیلات آخر هفته متروک به نظر برسند، اما نیمه تریلرها و سایر وسایل نقلیه به تردد شبانه روزی در این جاده ها ادامه می دهند.

“هر رفتاری که باعث شود راننده به طور غیرقابل پیش بینی عمل کند یا به طور بالقوه کنترل وسیله نقلیه را از دست بدهد، بسیار نگران کننده است. این شامل مسابقه، دونات، فرسودگی، دریفت و سایر فعالیت های کوتاه مدت است.”

مشاور پیشنهاد مسابقه قانونی را دوباره بررسی می کند

در حالی که سرکوب آخر هفته در بخش 9، کانون اتفاق افتاد. آندره شابات در بخش خود، بخش 10، با مسائل مشابهی مواجه شده است. او امیدوار است که یک اطلاعیه حرکتی را برای اداره، شهر یا بخش خصوصی برای تسهیل فعالیت و حذف آن از خیابان های کلگری ارائه دهد.

چند سال پیش، او سعی کرد از مدیریت شهری بخواهد که مکانی امن و مناسب برای مسابقه پیدا کند – اما ایده او قبل از اینکه به جایی برسد، رای داده شد.

یک مرد از طریق یک پارتیشن شیشه ای تصویر شده است.
بخش 5 کان. آندره چابات می گوید که شورا باید راهی برای دور نگه داشتن مسابقات خیابانی غیرقانونی از مناطق مسکونی کلگری بیابد. (عکس فایل CBC)

چابات گفت: “این یک مشکل است و منحصر به منطقه من نیست. در سراسر شهر اتفاق می افتد.”

از طرف دیگر، من فکر می‌کنم که باید مکان دیگری پیدا کنیم تا بتوانیم این نوع فعالیت‌ها را انجام دهیم تا به‌طور غیرقانونی در خیابان‌های ما اتفاق نیفتد.»

پلیس گفت که قصد دارد حضور خود را افزایش دهد، موانعی را در جاده ها اضافه کند، و دسترسی به پارکینگ ها را محدود کند تا منطقه را برای این نوع فعالیت ها کمتر مطلوب کند.