سایت های وردپرسی، کاربران فراوانی دارند

۹- افزونه های وردپرس دنیایی از امکاناتیکی از مهمترین دلایل معروف شدن وردپرس افزونه های وردپرس هست، تو این بخش با افزونه های وردپرس آشنا میشیم، افزونه های موجود رو فعال و تنظیم میکنیم و افزونه ای جدید از طریق روش های زیر نصب و فعال سازی میکنیم.نصب افزونه از منبع اصلی وردپرسبارگذاری افزونه از کامپیوترنصب دستی فایلهای افزونه۱۰- تنظیم افزونه وردپرس فارسیبا کمک افزونه وردپرس فارسی تاریخ سایت رو شمسی می کنیم، اعداد رو فارسی میکنیم، حروف عربی رو حذف و فونت تنظیم افزونه فرم تماس مدیریت را تغییر میدیم یک فرم تماس با ما می سازیم و تو صفحه تماس با ما میزاریمش، یاد میگیریم چطور فرم های بیشتری بسازیم و یک فرم ارسال رزومه هم خواهیم ساخت.

همچنین وردپرس دارای هزاران افزونه وردپرس است که از طریق آنها میتوانید انواع امکانات را به سایت خود اضافه کنید. به جرات می توانیم ادعا کنیم که در بین انواع آموزش های وردپرس در وب فارسی، این دوره، بهترین آموزش وردپرس از نظر عمق محتوایی می باشد. ۳-بعد از انتخاب نام باید یک هاست برای سایت تان تهیه کنید (هاست به زبان ساده، فضایی ست که در اینترنت به سایت شما اختصاص داده میشود. ۱-ابتدا باید یک دامنه (اسم وبسایت که قبلا توسط کسی انتخاب نشده) برای سایت تان انتخاب کنید. مثل اینکه بخواهید در یک شهر خانه بسازید و برای شروع خانه شما یک آدرس دارد.

درک عمیق لایه های مختلف وردپرس و اینکه که چگونه کار می کند، باعث شده است که کارهای بسیار پیچیده که برای برنامه نویسی آن باید ساعت ها وقت صرف کرد، تبدیل به نوشتن چند خط کوتاه کد، برایم شده است. اما به دلیل اینکه امنیت یک مسئله نسبی است و هیچ وقت صد در صد نخواهد بود، وردپرس هر روز مشکلات وردپرس را بررسی میکند و در به روز رسانیها رفع فیلم آموزش اسلاید شو وردپرس میکند.

اما قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب و آموزش رو در پیش بگیریم باید مختصری با یک سری واژه ها آشنا بشیم و به یک سری موارد بپردازیم که برای قرار دادن ویدئو در سایت شاید در ظاهر پیش پا افتاده باشند اما یک امر خیلی مهم تلقی خواهند شد.