سایت مهاجرت کانادا به زبان فارسی

قراردادهای تجارت آزاد بین آمریکا کانادا، منجر ارتقاء قابل‌توجهی در برقراری مناسبات اقتصادی و تجاری با ایالات‌متحده شد و امروزه نیز بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی در کانادا به وسیله آمریکا شکل می‌پذیرد. از سال ۲۰۰۱، کانادا چیره شد که از بی حرکتی اقتصادی مسافت بگیرد و ازنظر کارکرد امور اقتصادی و پرورش ناخالص کالا داخلی در بین اعضای گروه ۸ همچنان بهترین باقی بماند و این بیانگر ساختار استخدامی قوی این کشور است. نمودار ذیل تولید ناخالص متاع داخلی از سال ۱۹۶۰ تا ۲۰۰۸ نشان می‌دهد. همانطور که از نام این روش مهاجرتی پیداست، شما حساس به کارگیری از آن می توانید به صورت موقت اجازه ورود به کانادا را پیدا کنید. همین طریق منش حلی مطلوب به جهت افرادی هست که اذن ورود به مرزو بوم کانادا را ندارند. مزیت استفاده از وکیل همین می باشد که آن ها سال ها تدریس حقوقی چشم اند، تجربه دارا هستند و دقیقا شعور می نمایند که مقامات مسافرت در هر پرونده متفاوت به چه چیزی نیاز دارند.
در حالی که روش بازپروری یک شیوه به جهت اخذ جواز اقامت دایم برای اشخاص اساسی وجود پیشینه کیفری است. پس از بازپروری، سوابق کیفری شما دیگر علتی به جهت ممانعت از ورودتان به کانادا نیست. البته همین مجوز تا هنگامی دارای دارد که دیگر تخلفی انجام ندهید. چنانچه بیش از 5 سال از به دور محکومیت شما گذشته، بازپروری طریق قابل قبولی به جهت هجرت به کانادا اساسی پیشینه کیفری است. به جهت هجرت به کانادا از طرز ترکیه ویزای کار موقت خیر صرفا یکی از آسانترین راه و روش های مهاجرتاست بلکه یکی از سریعترین منش ها برای ورود به نیز می باشد.

  • اگر مهارت خاص و یا فنی دارید، شهر های ناچیز جمعیت، منشاء درآمد لطف هستند.
  • مردم اساسی تفکرات متعدد به راحتی در کنار یکدیگر زندگی می نمایند و شاخص بالای امنیت در همین مملکت به مهربانی این مورد قضیه را ثابت می کنند.
  • داشتن معدل عالی و بالا و ریزنمرات خوب چندان اثر گذاری زیادی به جهت ورود به دانشگاه را ندارد.
  • افرادی که اقامت دائم دارند، فرقی حساس شهروندان نخواهند داشت و قانون به‌طورمساوات رعایت می‌شود.
  • فن تحصیلی شما باید در مشاغل آیتم نیاز کانادا که توسط دولت اعلام می‌ شود، وجود داشته باشد.
  • درکل بایستی درنظر داشته باشیم که میهن کانادا از لحاظ وضعیت اقتصادی و تحصیلی آمریکای دوم می باشد زیرا کانادا برای اقامت، تراز رفاه فراوان بالایی دارد که همگی ی آن ها را به شما ارائه می دهد.

با بازنشسته شدن اشخاص سالمند، نیز حقوق بعضی مشاغل افزایش یافته و نیز بازار فعالیت مناسبی به جهت جوانان و مهاجران آماده شده است. برخورداری از حقوق مناسب، وجود فرصت‌های شغلی و امکان سرمایه گذاری در کانادا از مهم‌ترین عارضه ها مهاجرت به همین میهن است. چنانچه در مشاغل فنی و حرفه‌ای گزینه نیاز کانادا مهارت و سوابق کار دارید، می‌توانید از شیوه برنامه اسکیل ترید به جهت مسافرت کانادا اقدام کنید. برنامه اسکیل ترید یک عدد از سه برنامه اساسی اکسپرس انتری می باشد که مبتنی بر سیستم امتیاز بندی بوده و امتیاز متقاضیان بر پایه فاکتورهایی مانند سوابق کار، مقدار تحصیلات، مهارت گویش و سن و دیگر فاکتورها ارزیابی می‌شود. این دست و دلبازی کانادا را در کشورهای دیگر به ندرت می‌بینیم و کاهش کشوری میباشد که به راحتی به مهاجران خارجی اقامت دایم دهد.

مهاجرت به کانادا در 2022

اگر قصد هجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم این مملکت را دارید، از اقبال نسبتا بالایی برای برد در همین امر، برخوردار خواهید بود؛ چرا که سیاست‌های مهاجرتی این کشور، از ورود هر چه بیشتر مهاجران کارشناس و اقامت آنان، استقبال می‌کند. موردها ذکرشده، می‌تواند تا حدّ زیادی به تسهیل وضعیت مسافرت به کانادا کمک کرده و متقاضیان بین‌المللی بیشتری را به سمت مهاجرت به این کشور، سوق دهد. اگر شما نیز یکی از از افرادی هستید که به دلایل و مقاصد مختلف، قصد دارید تا به کانادا هجرت کرده و اقامت داشته باشید، همین مطلب برای شماست. همگی همت مشاوران تراست مبنی بر تعیین بهترین و واقعی‌ترین مسیر مهاجرتی به جهت شما است. شما صرفا از حیث صلاح دید یکی از از افسران سازمان هجرت گزینه تایید قرار نگرفتید و می‌توانید به این رای در دادگاه عالی مسافرت کانادا اعتراض کنید. اعتنا نمایید که در این وجود، حضور نماینده قانونی برای باز‌نگری موشکافانه قوانین، گزارش‌ها و طرح مناسب اعتراض‌نامه در برد شما تأثیرگذار خواهد بود.
دسته‌بندی نشده
در اکثر موارد، شما دیتاها مالی را برای حمایت مالی از همسر یا فرزند وابسته ارائه نمی دهید. درصورتیکه از سایر اعضای خانواده مثل پدر یا مادر یا مادربزرگ و مادربزرگ حمایت مالی می کنید، یک نیاز مالی وجود دارد که به جهت واجد موقعیت بودن التماس باید برآورده شود. به جهت انجام این تعهدات اقامتی، بایستی حداقل به مدت 730 روز (2 سال) در هر عصر 5 ساله در کانادا حضور فیزیکی داشته باشید. اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا به گذشته شما در 5 سال قبلی در کانادا نگاه می‌کند. اکثر استان‌های کانادا توافق نامه‌هایی برای شرکت در همین برنامه دارند.
افرادی که کلیدی هدف وارد کردن سرمایه به میهن کانادا مهاجرت می کنند، به طور معمول اصلی گشاده رویی و استقبال دولتی در این مرزوبوم پذیرفته می شوند. این تصمیم کلیدی می تواند سبب ساز دگرگونی اوضاع زندگی او شده و آن را مثبت و یا این که منفی کند. تدبیر از خصوصیت های گوناگون مرز و بوم مقصد و حالت آن به جهت پذیرش مهاجر می تواند امداد اکثری برای گزینش یک مرزو بوم به تیتر مرز و بوم مقصد کند. فردی که قصد مهاجرت دارد، می بایست پیش از هرگونه مبادرت در راستای هجرت خود، شرایط میهن مقصد را سنجیده و آن را دارای فرهنگ، معاشرت، اقتصاد و اکثری دیگر از کارها مد نظر خود به خوبی مقایسه کند.

امنیت در کانادا

من چهارساله که اومدم کانادا، چرا کانادا؟ زیرا اون موقع دیدم کانادا سرزمین مهاجرپذیریه و واسه یه آدم سی ساله موقعیت مهربانی داره. من دوتا ارشد دارم، یه ارشد مارکتینگ از دانش کده علامه تهران و یه ارشد مهندسی صنعت های از دانش گاه ETS مونترال. به خاطر این‌که دیدم مسافرت از کشور‌ایران خیلی سخت شده، میخوام بهتون بگم که چجوری میشه به کانادا اومد و به هیچ وجه چجوری میشه به PR و شهروندیش رسید. خیلیا فکر میکنن که خیلی سخته ولی من میخوام بگم که اونقدر ها نیز که فکر میکنید سخت نمیباشد و نباید ازش غول بسازید و به شرطی که دانش و دور اندیشی داشته باشین، مسیر میتونه راحت و آسون باشه. از همین رو همین سرزمین یک عدد از حالت های فراوان مطلوب به جهت دریافت کار و هجرت می‌باشد. همینطور واجب به ذکر میباشد که به ادله نرخ ذیل بیکاری در این میهن مهم هجرت کاری به این میهن متقاضی می‌تواند اهمیت دریافت مجوز عمل نیز برای خود و نیز به جهت همسرش, وارد بازار کار کانادا شوند.

روند سریع  و رو به رشد تکنولوژی و فناوری در کانادا

برای مشاهده مشاغل موجود برای متقاضیانی که مسلط به گویش فرانسوی هستند، به ورقه جاب آفر کانادا مراجعه کنید. ۵۰ امتیاز اضافی دریافت خواهید کرد (اگر نمره لهجه انگلیسی‌تان نیز در هر چهار مهارت زبانی در تراز CLB ۵ یا فراتر باشد). بضاعت و توان مالی کافی برای مخارج زندگی خود و خانواده‌تان به مدت دستکم ۶ ماه در کانادا را داشته باشید. طی ۵ سال قبلی دست‌کم ۲ سال آن را به شکل تمام وقت یا پاره وقت ( در جمع ۳۱۲۰ ساعت) در شغل ها فنی و حرفه‌ای گزینه نیاز کانادا فعالیت کرده باشید. سابقه کار به مدت حداقل یک سال (۱۵۶۰) که طی ۱۲ ماه به دست آمده باشد.
مسافرت اهمیت قطار در کانادا نیز نظیر آمریکا هزینه بالایی داراست البته در جمع سیستم حمل و نقل عمومی دایره پوشش بهتری دارد. خط آهن (Trans-Canada) و به شما همین قابلیت و امکان را می‌دهند تا در کمترین دوران به نقاط دوردست مملکت دسترسی داشته باشید ولی در آمریکا همین موضوع حساس مخاطرات، هزینه و دوران بیشتری همراه است. بدون مشاجره خطوط آهن و ریل‌ها، در جمع مساحت و پوشش کاهش مناطق شهری در کانادا یاری کرده تا حمل و نقل سراسری و مهاجرت در این مرزوبوم ساده‌تر باشد. در همین سیستم سکو بندی، اشخاصی که بیشترین امتیاز را بگیرند می توانند اقامت کانادا را اخذ کنند. پر سرعت ترین راه به جهت همین که کلیدی اقامت دائم به کانادا سفر کنید، برنامه اکسپرس اینتری است.
با همین حال، کانادا اهمیت برنامه های حمایت مالی خانواده است که شهروندان کانادایی و مقیم دایم را توانمند می سازد از همسر یا سهیم زندگی مشترک، فرزندان وابسته و والدین / پدربزرگ و مادربزرگ حمایت مالی کنند. برای گزینش اینکه اعضای خانواده شما می توانند به شما بپیوندند یا نه، در آغاز بایستی تعیین نمایید که کدام مسیر مسافرت را گزینش کنید. درصد اندک بیکاری در استان های مختلف کانادا و کاهش نرخ بیکاری در ماه های اخیر نشان دهنده توان دولت های ساکن در کانادا در برابر در اختیار گرفتن بیماری کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد این مرزوبوم بوده است.

مهاجرت به کانادا برای ایرانیان

سیستم آموزشی همین کشور نیز کلیدی مهاجران و تازه واردان این سرزمین به خوبی عکس العمل می نماید و سرویس ها گوناگون دیگری مانند سرویس ها ترجمه، مشاوره در گزینه مهاجرت و غیره در اختیار این مدل اشخاص قرار می گیرد. از طرفی برنامه مهاجرتی کبک برای فرانسوی لهجه ها یا این که کسانی که ادبیات و لهجه فرانسوی خوندن و فرانسه هستن، خیلی راحته، حتی خویش استان های کانادا مانند انتاریو یه سری برنامه ها داره واسه فرانسوی لهجه ها. این برنامه ها یه سری امتیازات لطف بهتون میده، نامزدهای مهربانی داره و در مجموع نوپا هایی که فرانسوی بلدن و در اروپا هستن، خیلی سهل وآسان میتونن بیان کانادا. پس دو تا رویه پیش رو دارین یا پول دارین و وقت ندارین یا پول ندارین و می بایست وقت بذارین. کلا جور کانادا اینطوریه که اگه کسی واقعا وقت بذاره و تجربه های دیگران رو بشنوه، به راحتی کارش پیش میره. من قاطعانه میگم که هیچ وکیلی وجود نداره که بتونه ۱۰۰ % سوالاتون رو جواب بده و پرونده شما رو ۱۰۰ درصد برسونه به جایی که بتونین اقامت دائم بگیرین و هیچ تضمینی وجود نداره.

مهاجرت به کانادا از نحوه برنامه‌های کارآفرینی استان

این شهر به طور مداوم از حیث میزان مرغوب بودن زندگی، تمیزی جايگاه بالایی دارااست و یکی از بهترین جوامع برای زندگی در سراسر عالم است. به لطف تنوع فرهنگی، عمر تاریخی و تعداد متعددی از جوانانی که بوسیله دو دانشکده آن – دانشکده اتاوا و دانش گاه کارلتون – سایت منبع جذب شهر شده‌اند، اتاوا شهری پرجنب‌وجوش و برنا اهمیت معماری خیره‌کننده، مرکز شهری مرفه و محله‌های زیبا است. ویژگی چندفرهنگی سبب ساز می‌شود تازه‌واردان به کشورهای مقصد مهاجرت، کمتر احساس تنهایی کنند و مهم اقوام و فرهنگ‌های متعدد آشنا شوند. در بعضی از کشورها به چندین زبان حرف می کنند می بایست دقت نمایید که کدام زبان و لهجه برای جور زندگی شما در آن سرزمین مطلوب است. از اساسی ترین نکاتی که باید در مسافرت در لحاظ داشته باشید محل اقامت است، به این نکته در تعیین مرزو بوم اشاره اطلاعات درباره مسافرت به کانادا کردیم ولی آن قدر محل اقامت حائز اصلی هست که بارها و بارها می بایست به آن فکر کنید. در صورتی که به تنهایی سفر می نمایید همگی مشکلات رو به بر روی شخص شما می باشد ولی هنگامی که اصلی خانواده قصد هجرت دارید وضع پاره ای پیچیده تر می شود. مردم کانادا اهمیت مهاجران و تازه واردها حقیقتا خوب بازخورد می کنند. به حیث من درصورتیکه خیلی به خانواده خودتان وابسته هستید، خوبتر هست به کانادا مهاجرت نکنید. کانادا مدت هاست که متوجه مزایایی که مهاجران برایش به ارمغان می آورند، شده است. سیاست های مهاجرت به کانادا معقول و منصفانه هست و به هر کسی که canada immigration news حقیقتا مایل به داشتن یک زندگی غالب در کاناداست، زمان مهربانی برای دستیابی به اهدافش می دهد. در صورتی که نگوییم بیشتر شهرهای کانادا اما تعداد زیادی از مردم شهرها در بخش شمالی که انجام کشاورزی در آن مشکل است، به خاطر نزدیکی به منابع و معادن، از راه صنعت معدن و مهم به کار گیری از منابع چوب زندگی می‌گذرانند.
در کانادا دو لهجه انگلیسی و فرانسه زبان قانونی هستند، ولی زبانهای کشورهای دیگر نیز زیاد همگانی است. بر شالوده آمار رسمی دولت کانادا در سال 2011، ساکنان کانادا به بیش از 200 گویش متفاوت در خانه به عنوان لهجه مادری صحبت می نمایند و حدود 6 میلیون نفر به هر دو زبان انگلیسی و فرانسه تسلط تمام دارند. هر ساله حدود 200 هزار دانشجوی فی مابین المللی به جهت ادامه تحصیل به کانادا مهاجرت می کنند. دیگر طرز های هجرت به کانادا شامل اکسپرس اینتری، پناهندگی، ازدواج، به دنیاآمدن فرزند، روش های خانوادگی، مسافرت استانی، سفر روستایی و… خوب شاید همین سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد که انواع روشهای مهاجرت به کانادا همین روزها به این مقدار پر طرفدار شده است. چون مملکت کنادا از حیث وسعت و مقدار جمعیت تناسب ندارد، از همین رو این مملکت تصمیم به گرفتن مهاجر به شرایط عالی در راستای پیشرفت همین مرزو بوم گرفته شده است. مراسم باستانی ایرانیان مثل عید نوروز در کانادا برگزار می شود و حتی نخست وزیر جاستین ترودو سال جدید را به جامعه اهل ایران شادباش می گوید . علاوه بر این، مهاجران ایرانی حتی وارد پارلمان کانادا شده اند و مناصب دارای دولتی را بر عهده داشته اند .

چه افرادی می‌توانند به کانادا سفر کنند؟

تحصیل در مملکت کانادا دارای بورسیه ی تحصیلی نیز امکان پذیر می باشد. اشخاصی که قصد دارا هستند تحصیلات تکمیلی را در کانادا بگذرانند به عنوان مثال علم آموزی دکتری در کانادا و یا علم آموزی فوق لیسانس در کانادا نباید از تحصیلات آن ها اکثر از 5 سال بگذرد. مورد ها ذکر شده به تیتر ویزاهای لبریز کاربرد در مرز و بوم کانادا شناخته می شوند.