سانیا مالهوترا در یک فیلم سیاسی اجتماعی می درخشد

نقد فیلم کاتال: عجیب و غریب، عجیب و غریب و پیچش های رمز و راز سرقت جک فروت خنده دار است

نقد و بررسی فیلم کاتال نتفلیکس

زبان: هندی

قالب: سانیا مالهوترا، آنانت وی جوشی، راجپال یاداو، ویجی راز، گورپال سینگ و گروه

کارگردان: یاشووردان میشرا

مقالات مرتبط

ویجی

Vijay Varma در Dahaad: “شخصیت خیلی خوب نوشته شده و به طرز عجیبی جذاب است، به همین دلیل است که من به سمت آن کشیده شدم.”

ویجی

ریچا چادا برای اولین حضور بین المللی خود

کاتال دزدی فقط پس زمینه فیلم است. با یک افسر پلیس جوان، جدی و جاه طلب شروع می شود که امیدوار است معمای دو ناپدید شده را حل کند. کاتال ها به روشی طنز طرح داستان ممکن است بیهوده به نظر برسد، اما وقتی شروع به تماشای آن می کنید، متوجه می شوید که فیلم با دیالوگ ها و روش آن چقدر هوشمندانه ساخته شده است. نه فقط یک کاتال رمز و راز دزدی بدون اینکه موعظه ای به نظر برسد به وضعیت سیاسی-اجتماعی کشور ما می پردازد.

نتفلیکس کاتال یک طنز اجتماعی است ماهیما، یک زن پلیس با بازی سانیا مالهوترا تلاش می کند تا پرونده سرقت جک فروت را از خانه یک سیاستمدار محلی حل کند. در یک شهر کوچک، کاتال حول محور یک سیاستمدار محلی می چرخد ​​که جک فروت های ارزشمندش (کاتال ها) ناپدید می شود و یک افسر پلیس جوان به نام ماهیما (سانیا مالهوترا) برای اثبات خود قاطعانه برای حل این پرونده عجیب و غریب تلاش می کند. در جنگ صلیبی سخت او برای حل مشکل کاتال در این مورد، او اسرار یک شهر کوچک را کشف می کند. روایت ساده است و همه بازیگران به ویژه راجپال یداو که نقش یک روزنامه نگار پرشور را بازی می کند، توجه را به خود جلب کرده است. با شروع از ورود او به جایی که سعی می کند مصاحبه های مهیما زن پلیس را انجام دهد، این سیگنال را دریافت می کنید که برای شادی اینجا هستید.

پشت هر شخصیت داستانی وجود دارد و این چیزی است که باعث شده است کاتال خاص اگرچه نقش اصلی را سانیا مالهوترا ایفا می کند، اما هر شخصیت در فیلم نقش مهمی را ایفا می کند. شاید طرح داستان برای خیلی ها پوچ به نظر برسد، اما این چیزی است که داستان فیلم را خاص می کند. و نباید از Nano صورتی که بخش بسیار مهمی از طرح است، غافل شد.

سانیا مالهوترا راهی برای ورود به پوست کاراکتر دارد و نقش کمال ماهیما را از لهجه‌اش گرفته تا رفتارهایش را بازی کرده است. کاتال به ما نشان می دهد که چگونه کاستیسم در کشور ما حاکم است و اگر در موقعیت قدرت هستید در امان هستید. اگرچه اغلب اوقات شباهت هایی با سری وب اخیراً منتشر شده پیدا خواهید کرد داهاد در آمازون پرایم، اما بر خلاف قبلی، فیلم بسیار سبک تری است. ولی کاتال قطعا فقط یک ساعت یک بار مصرف

امتیاز: 3 از 5

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام