سارا علی خان چگونه از یک مرحله رضایت بخش و هیجان انگیز از حرفه خود لذت می برد – اخبار سرگرمی ، اول پست

سارا علی خان، یکی از جوان‌ترین و آینده‌دارترین بازیگران این بلوک، از مرحله رضایت‌بخش و هیجان‌انگیزی در حرفه‌اش لذت می‌برد – پس از پایان دادن به برنامه دهلی برای «قتل مبارک»، او به بمبئی می‌رود تا فیلمبرداری یک روزه را تکمیل کند. فیلم، در حالی که همزمان برای تکه تکه ای Ae Watan Mere Watan فیلمبرداری می کند.

با این کار سارا علی خان تا پایان ماه جاری سه فیلم شامل «قتل مبارک»، «زارا هاتکه زارا پشت که» با بازی ویکی کاوشال و «آی وطن بعد وطن» بسته بندی و آماده اکران خواهد شد. به زودی پس از آن، بازیگر جوان با سر به صحنه فیلمبرداری «مترو… در دینو» که از اواسط ماه مه آغاز می شود، خواهد پرید.

یک منبع فاش می‌کند: «این یک مرحله هیجان‌انگیز در کارنامه کاری سارا علی خان است که 3 فیلم تا پایان ماه آماده می‌شود و برای اکران آماده می‌شود. او خارج از چمدانش زندگی می‌کند، برای کار زیاد سفر می‌کند و در یک بازه زمانی کوتاه بین دو شخصیت در هم می‌چرخد. چالش‌برانگیزتر این است که این فیلم‌ها در ژانرهای مختلف قرار می‌گیرند و به دوره‌های مختلف تعلق دارند، بنابراین قابل توجه است که چگونه او می‌تواند این تغییر را در اوایل کارش ایجاد کند.»

وی افزود: «او پس از «قتل مبارک» برای برخی از کارهای تکمیلی باقی مانده از «آیه وطن صرف وطن» فیلمبرداری خواهد کرد و تا پایان این ماه هر دو فیلم را به پایان خواهد رساند. پس از آن او به مجموعه‌های مترو می‌رود. مسافرخانه دینو.»

سارا علیرغم برنامه ی choc-o-bloc خود، همه آن را مانند یک حرفه ای مدیریت می کند و 100% خود را به هر یک از این پروژه ها می رساند. پس از استقبالی که از او برای Gaslight دریافت کرد، او امسال 3 پروژه بزرگ منتشر کرد و همچنین بخشی از فیلم موردانتظار “Metro…In Dino” با چیزهای هیجان انگیز زیادی برای طرفداران این بازیگر است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام