زن آلبرتا در تلاش ناامیدانه برای خلاص شدن از شر 133000 تخته شکلات رام و کره

همانطور که اتفاق می افتدساعت 6:00زن آلبرتا در تلاش ناامیدانه برای خلاص شدن از شر 133000 تخته شکلات رام و کره

چند سال پیش، اگر می خواستید نمی توانستید یک شکلات تخته ای رام و کره بخرید. اکنون، کریستال ریگهر وسترگارد 133000 عدد از آنها دارد – “تعدادی بده یا بگیر.”

کارآفرین Camrose، Alta.، این شیرینی قدیمی را در سال 2021 احیا کرد. اما به لطف تاخیر در تولید همه گیر، او اکنون باید از شر چندین پالت قبل از انقضای آنها در ژوئن خلاص شود.

او می‌گوید که حاضر است هزینه‌ها را بخورد و اجازه دهد که دیگری آب نبات را بخورد. اما او ترجیح می دهد پول بیشتری خرج نکند تا آنها را هدر دهد.

رگهر وسترگارد گفت: “من واقعاً امیدوارم که ما با زباله دان کلگری قرار ملاقات نگذاریم.” همانطور که اتفاق می افتد میزبان نیل کوکسال آنها حتی شما را وادار می‌کنند که اکنون پولی برای رها کردن چیزها بپردازید.»

چطور به این نتیجه رسید؟

در سال 2018، ریگهر وسترگارد، فیزیوتراپیست، ماموریت خود را برای احیای شکلات مورد علاقه مادر سالخورده خود، ناهار کوبایی، قرار داد.

آن سرمایه گذاری موفقیت بزرگی بود و شرکت Canadian Candy Nostalgia متولد شد.

“شوهرم در این زمینه ورزش بسیار خوبی بود. ما به CBC رفتیم لانه اژدها ریگهر وسترگارد در مصاحبه ای با وی گفت و تقریباً غش کرد ملی. “پس فکر کردم، خوب، باید شکلات مورد علاقه دوران کودکی او را برگردانم.”

یک زن میانسال یک شکلات ناهار کوبایی را به یک زن مسن با ظاهر هیجان زده می دهد.
در سال 2018، کریستال ریگهر وسترگارد مأموریت شخصی خود را برای بازگرداندن ناهار کوبایی – غذای مورد علاقه مادرش – انجام داد. (کریستال ریگهر-وسترگارد)

بنابراین در سال 2021، Canadian Candy Nostalgia یک شیرینی غیر الکلی با طعم رام، Rum & Butter را به بازار عرضه کرد. پیش از این یک شکلات تخته ای Cadbury بود که در دهه 80 محبوبیت داشت و از سال 1996 از تولید خارج شده بود.

“اگر به سس رم فوق العاده ای فکر می کنید که ممکن است هنگام کریسمس روی پودینگ آلو ریخته باشید – و صادقانه بگویم که می توانید هر چیزی را بریزید و بتوانید آن را بخورید – این سس رامی است و در وسط تخته شکلات است. ،” او گفت همانطور که اتفاق می افتد.

حداقل دو شرکت در نیوفاندلند و لابرادور نیز نسخه‌های خود را از بار می‌فروشند – Busy Mom’s Homemade Treats در South Dildo و Newfoundland Chocolate Company در سنت جان.

رگهر وسترگارد می‌گوید در شرکت تولید خارج از کشور که او برای ساخت کافه‌ها قرارداد بسته بود، تأخیرهای مرتبط با بیماری همه‌گیر و کمبود کارکنان وجود داشت. محموله ها ابتدا، به صورت پراکنده – سپس به یکباره رسیدند.

او می‌گوید فروش رام و کره ثابت است، اما با همان سرعتی که ناهارهای کوبایی در سال 2018 داشتند، از قفسه‌ها خارج نمی‌شوند. مطمئناً آنقدر سریع نیستند که بتوانند از پسماندها برگردند.

“اگر حدود 30 سال است که یک شکلات نخورده اید و آن را می بینید – گاو مقدس، تمام جعبه را می خرید زیرا 30 سال است که آن را ندیده اید، درست است؟ و وقتی متوجه شدید، نه، جعبه هایی وجود دارد. هر بار آنجا… پس مردم کل جعبه را نمی خرند.”

“بنابراین ناگهان فروشگاه ها همان مبلغ هنگفت را سفارش نمی دهند.”

یک عکس تبلیغاتی از یک تخته شکلات در یک بسته بندی زرد با کلمات
یک شرکت کانادایی بار محبوب دهه 80 رام و کره را احیا کرده است. (Canadian Candy Nostalgia/rumandbutter.com)

او می‌گوید مشکل دیگر این است که آن‌ها یک تیک تاک ساعت دارند.

او گفت که کانادا هیچ قانونی ندارد که تاریخ انقضای تخته های شکلات را الزامی کند، اما فروشگاه های مواد غذایی این کار را دارند. Regehr Westergard می‌گوید، اگرچه احتمالاً بعد از ژوئن خوب می‌شوند، بهترین تاریخ قبل از بسته‌ها به این معنی است که بعد از آن هیچ‌کس آنها را نخواهد گرفت.

او گفت: “وقتی یک خرما را در یک نوار جدید قرار می دهید … آنگاه تبدیل به انجیل می شود. در این تاریخ، هیچ کس آن را نمی خواهد یا نمی خواهد آن را بخورد.”

تمام شدن ایده ها

پس چقدر سخت است که 133000 تخته شکلات و پول خرد کنید؟

به گفته جانا جی پرودن از گلوب اند میل، که برای اولین بار این داستان را گزارش کرد: “شما می توانید یک نوار رام و کره به هر فردی در شهر گوزن قرمز بدهید. [Alta.,] سپس یک نفر به هر طرفدار در Rogers Place برای بازی پلی آف Oilers’s فروخته شده، سپس یک نفر برای هر مسافر در 26 پرواز کاملاً رزرو شده Westjet، سپس یک نفر برای هر نوازنده در ارکستر سمفونیک وینیپگ، سپس یک نفر برای هر اجرا کننده در یک مسابقه بزرگ. تولید موسیقی در مقیاس گربه هاو سپس یک نفر به هر عضو باشگاه اسپرانتو رجینا – و شما هنوز 8 تا برای خوردن دارید.

تماشا کنید: شرکت کانادایی با انباشته شدن نوار شکلات سروکار دارد:

#The Moment یک شرکت 133000 تخته شکلات برای هدیه دادن داشت

شرکتی که شکلات‌های رترو را باز می‌گرداند، در نهایت مقداری آب نبات اضافی به دست آورده و تلاش می‌کند 133000 تخته رام و کره را به شما بدهد.

از زمانی که داستان منتشر شد، Regehr Westergard می‌گوید که افراد زیادی با پیشنهاداتی در مورد کارهایی که باید با میله‌ها انجام دهند، تماس گرفته‌اند. او می‌گوید، اما عمدتاً اینها ایده‌هایی هستند که «ماه‌ها پیش به آن‌ها فکر می‌کردیم و کار نمی‌کردند».

آنها را به مدارس بدهید؟ او آن را امتحان کرده است، اما تعداد آنها خیلی زیاد است. آیا ادمونتون اویلرز آنها را در بازی‌ها انجام داده است؟ بدون تاس – این تیم با تامین کنندگان خاصی برای تنقلات خود قرارداد بسته است. آنها را به گرسنگان اهدا کنیم؟ باز هم، عرضه بیشتر از تقاضا در پناهگاه‌های مجاور و بانک‌های غذایی فردی است.

او می‌گوید، با این حال، با سازمانی که شبکه‌ای از بانک‌های مواد غذایی را اداره می‌کند، در تماس است و امیدوار است که آنها بتوانند حداقل چند پالت – تقریباً 22000 میله – ببرند.

“[It] او قبل از اینکه صدایش را پایین بیاورد، گفت: “به نظر می رسید که خوشبختانه این اولین رودئوی آنها نیست.”

و اگر نتواند آنها را ببخشد – خوب، چه کسی می داند که سرنوشت آنها چه خواهد شد؟

رگهر وسترگارد با خنده گفت: “چند نفر مکان هایی را پیشنهاد کرده اند که آنها را برای غذای حیوانات ببرند. و امیدوارم به این نتیجه نرسد.”

“من گمان می کنم که اگر مقداری گوشت خوک را با آن تغذیه کنید، این بدترین گوشت خوکی خواهد بود که تا به حال داشته اید.”