رواتی: «فیلم‌های مالایایی که من می‌کردم برای همه یکسان بود، فقط قهرمان قهرمان نبود» – اخبار سرگرمی، فرست پست

Revathi در حال آماده شدن برای نمایش جدید خود به نام دندان پری که در 20 آوریل از نتفلیکس پخش می شود. و در یک مصاحبه اختصاصی با Firstpost، او درباره نمایش و شخصیتی که در آن مقاله می نویسد صحبت کرد.

شما نقش یک شخصیت بسیار مرموز را در Tooth Pari بازی می کنید. فکری که پشت انتخاب این بود چه بود؟

من همیشه به دنبال نقش هایی بوده ام که مرا به چالش بکشند. و این یکی از شخصیت هایی بود که کاملاً مرا به چالش کشید. بسیار نادر است که کسی چنین نقشی را بنویسد، بنابراین من واقعاً از انجام این کار لذت بردم. و نحوه نوشتن این داستان به قدری جالب بود که احساس کردم می خواهم بخشی از این داستان باشم.

تدارکاتی که پشت سر گذاشت چه بود؟

مطلقاً هیچ آمادگی وجود نداشت، آنها فقط بحث هایی بودند که پشت سر من و پراتیم پیش می رفت. او چیزی که در ذهنش بود را با من در میان گذاشت. من کمی در ذهنم درباره این شخصیت کار کردم و به نوعی آن را شکل دادیم.

وقتی برای یک پروژه آماده می شوید، چه روشی را دنبال می کنید؟

چرا باید به شما بگویم چه کار می کنم؟ (می خندد) پس این روند دیگر من نیست. بنابراین این یک فرآیند بسیار شهودی است و سپس صحنه هایم را می خوانم و روی آن کار می کنم. شخصیت های خاصی هستند که با آنها ارتباط برقرار می کنید و در زندگی خود با آنها ملاقات می کنید و سپس چیزی از آنها می گیرید. در غیر این صورت، من در مورد آماده سازی اطلاعات زیادی ندارم، چیز زیادی برای آماده سازی وجود ندارد.

در مورد آزمایش با ژانرهای مختلف

مثل غذاست آیا می توانید از صبح تا عصر همان غذا را بخورید؟ شما نمی توانید آن را انجام دهید. من به عنوان یک بازیگر سعی می کنم کارهای متفاوتی انجام دهم. من احساس می کنم یک بازیگر فقط زمانی اهمیت دارد که همه چیز را امتحان کنی.

در مورد تغییر نقش زنان در محتوا

هم OTT و هم Cinema دلایل یکسانی هستند. زنان در هر گروه سنی در حال تبدیل شدن به بخشی از داستان سرایی ما هستند، که قبلاً اینطور نبود، یا او خواهر مادر بود یا قهرمان. این یه چیز خیلی قشنگه

در قسمت های مساوی برای زنان نوشته شده است

فیلم‌های مالاییایی که من انجام می‌دادم قسمت‌های یکسانی داشتند که برای همه نوشته می‌شد، فقط قهرمان قهرمان نبود، همین‌طور برای فیلم‌هایی که در دهه‌های 70 و 80 در تامیل ساخته می‌شدند. اکنون هیاهو حول این واقعیت است که همه هیاهوها حول این واقعیت است که همه قهرمانان و قهرمانان دهه 70 و 80 در نقش بازیگران شخصیت هستند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام