رز هانبری، معشوقه گلگون ویلیام که در مراسم تاجگذاری چارلز دعوت شده است، کیست

خیانت سلطنتی: رز هانبری، معشوقه ویلیام دعوت شده در مراسم تاجگذاری چارلز

رز هانبری، معشوقه ادعایی شاهزاده ویلیام، در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز با کیت میدلتون همزمان خواهد شد.

به نظر می رسد خیانت در ژن های خانواده سلطنتی بریتانیا نهفته است. رز هانبری که گفته می شود معشوقه شاهزاده ویلیام است، در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم شرکت خواهد کرد، ظاهری که می تواند باعث ایجاد تنش در بین زوج سلطنتی شود. همسر هفتمین مارکز کلموندلی و یکی از دوستان نزدیک شاهزاده و پرنسس ولز، پسر رز (نام خانوادگی هانبری) یکی از صفحات افتخار پادشاه در مراسم تاجگذاری خواهد بود.

مطابق با geotvرز دوست بسیار صمیمی ویلیام و کیت به حساب می آمد، اما ادعاهای اثبات نشده مبنی بر اینکه ارتباط او با پسر ارشد شاه چارلز سوم بیش از دوستانه بود، اینترنت را در سال 2019 به آتش کشید. همچنین ادعا شد که ویلیام در دوران او به همسرش کیت خیانت کرده است. بارداری سوم به همین دلیل در واقع، از آن زمان، او به عنوان “رقیب روستایی” شاهزاده و شاهزاده خانم ولز نامیده می شود. و طبق گزارش ها، کاخ و کیت از ویلیام خواستند که او را از حلقه دوستانش حذف کند.

مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم روز شنبه 6 می در کلیسای وست مینستر برگزار می شود. تاج گذاری یکی از مهم ترین رویدادهای قرن خواهد بود زیرا نشان دهنده آغاز عصر جدیدی پس از بیش از 70 سال حکومت ملکه الیزابت دوم است. ارائه دهندگان رسانه در سرتاسر جهان تمامی جزئیات مراسم را در حین آشکار شدن دنبال خواهند کرد، به خصوص که ممکن است لحظات بحث انگیزی برای ثبت وجود داشته باشد.

یکی از مورد انتظارترین لحظات ورود رز هانبری است که گفته می شود معشوقه شاهزاده ویلیام است. به نظر می رسد تصاویر مختلفی که در رسانه های اجتماعی منتشر شده این حدس و گمان را تایید می کند زیرا آنها ادعا می کنند رز و دوک کمبریج را در حال بوسیدن نشان می دهند. چنین خیانتی توسط شاهزاده هری در کتاب خود تأیید شده است یدکی.

هانبری برای شرکت در مراسم تاجگذاری کینگ پس از اینکه یکی از پسرش نقش مهمی را ایفا کرد. پادشاه چارلز سوم اصرار کرده است که هانبری در مراسم تاجگذاری شرکت کند و به پسرش، الیور، نقش مهمی را به عنوان صفحه خود داده است. پسران کیت میدلتون نیز به عنوان صفحه نمایش داده می شوند، به این معنی که کیت و رز هر دو در یک دایره مشابه مستقر خواهند شد.

رز احتمالاً نه تنها به این دلیل که همسر دیوید کلموندلی، هفتمین مارکز کلوندلی است، که به عنوان پروردگار در انتظار پادشاه چارلز نامیده شده است، شرکت خواهد کرد، بلکه به این دلیل که پسرش، الیور، مسئول نگه داشتن لباس پادشاه خواهد بود. ، همراه با شاهزاده جورج.

هرگز بین کیت و رز دشمنی وجود نداشته است. شایعات همگی زباله بود. خانواده از متحدان باستانی تاج هستند و آنها آنجا خواهند بود» یکی از دوستان خانوادگی به «دیلی بیست» گفت. یکی دیگر از دوستان خانواده سلطنتی به همین رسانه گفت که «غیرقابل تصور» است که دیوید کلموندلی در مراسم تاجگذاری همراه با همسرش حضور نداشته باشد.

خیانت سلطنتی معشوقه رز هانبری ویلیامز در مراسم تاجگذاری چارلز دعوت شد
رز هانبری، معشوقه ادعایی ویلیام

اما رز هانبری کیست؟

اگر تا به حال نام رز را نشنیده اید، اکنون با خبر می شوید. رز همسر دیوید جورج فیلیپ کلموندلی، هفتمین مارکیز کلموندلی است و عنوان رسمی او مارکیونس کلموندلی است. او به عنوان یک “اجتماعی فریبنده” توصیف شد و قبل از ازدواج با دیوید در سال 2009 به عنوان یک مدل کار می کرد.

دیوید که از طریق موقعیت اجتماعی بالای خود با کاخ ارتباط دارد، پادشاه چارلز را در زمره دوستان خود به حساب می آورد. در حالی که، رز همچنین با مادربزرگش، لیدی الیزابت لمبارت، از پیوندهای محکمی با خانواده سلطنتی برخوردار است، که بنا بر گزارش ها به عنوان یکی از ساقدوش های ملکه در مراسم عروسی او در سال 1947 با شاهزاده فیلیپ خدمت می کرد. گزارش شده است که او در نزدیکی خانه روستایی ولز آنمر هال در نورفولک زندگی می کند.

او پس از حضور به عنوان مهمان در مراسم خاکسپاری ملکه در سپتامبر سال گذشته، جایی که اعضای ارشد سلطنتی نیز در آن حضور داشتند، بار دیگر خبرساز شد.

اما، پس از نمایش دوک و دوشس ساسکس در نتفلیکس، داستان چرخش جدیدی به خود گرفت هری و مگان، جایی که دوک ادعا کرد: “آنها از دروغ گفتن برای محافظت از برادرم خوشحال بودند. آنها هرگز حاضر نبودند حقیقت را برای محافظت از ما بگویند.»

ادعاهای هری زبان ها را برانگیخت زیرا برخی حدس می زدند که آیا دوک به این معنی است که رابطه ادعایی برادر بزرگترش و رز توسط مقامات کاخ باکینگهام پوشانده شده است که “دروغ” می گفتند تا داستان را بکشند و در عوض بر روی همسر باردار آن زمان هری، مگان مارکل تمرکز کردند.

گمانه زنی هایی وجود داشت مبنی بر اینکه رز به دلیل شایعات در مورد او و شاهزاده ویلیام از نامزدی سلطنتی کنار گذاشته شده است، با این حال این ادعا پس از شرکت در مراسم تشییع جنازه ملکه با همسرش رد شد. در حالی که او با هیچ یک از اعضای خانواده سلطنتی تصویر نشده است.

مارکا نیوزبه نقل از مطبوعات بریتانیا، ادعا می کند که وارث تاج و تخت روز ولنتاین را با معشوقه ادعایی خود گذرانده است. گزارش شده است که این دو در حال صرف یک شام عاشقانه با هم بودند و در یک رستوران ایتالیایی شیک در پایتخت لندن دیده شدند. این رسانه به نقل از یک پیشخدمت در رستوران گزارش می دهد که ویلیام برای روز ولنتاین به رز یک گردنبند مروارید داده است.

(با ورودی های اضافه شده از آژانس ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام