دیپیکا پادوکن در حالی که دواین جانسون می‌گوید نمی‌دانست چه چیزی است، می‌گوید: «سلامت روان مهم است.» Entertainment News, Firstpost

دیپیکا پادوکن در حالی که دواین جانسون می‌گوید نمی‌دانست این چیست می‌گوید: «سلامت روان مهم است.

دواین جانسون و دیپیکا پادوکن

دیپیکا پادوکن یک پایه دارد زندگی کن عشق بورز بخند که در مورد اهمیت سلامت روان صحبت می کند. این بازیگر بارها در تعاملات خود از افسردگی خود و احساس خود در آن دوران صحبت کرده است. اخیراً در مصاحبه‌ای، وقتی از دواین جانسون ستاره هالیوود در مورد سلامت روان پرسیده شد، او گفت: «من نمی‌دانستم این چیست. من نمی دانستم سلامت روان چیست. نمیدونستم افسردگی چیه فقط می‌دانستم که نمی‌خواهم آنجا باشم، به هیچ یک از جلسات تیم نمی‌روم، در هیچ چیزی شرکت نمی‌کنم.»

پادوکن بخشی از آن مصاحبه را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت: “سلامت روان مهم است.”

دیپیکا در مورد افسردگی

در یک قسمت از کاون بانگا کروپاتی در سال 2021، وقتی در مورد افسردگی اش پرسیده شد، این بازیگر فاش کرد: «حس نداشتم سر کار بروم یا با کسی ملاقات کنم. نمی خواستم بیرون بروم. حوصله انجام هیچ کاری نداشتم خیلی وقت ها نمی دانم این را بگویم یا نه اما دیگر حوصله زندگی نداشتم. احساس می کردم هدفی ندارم.»

او افزود: «پدر و مادرم یک بار از بنگلور به دیدن من در بمبئی آمده بودند. بنابراین، وقتی آنها به سمت فرودگاه حرکت کردند، ناگهان شروع به گریه کردم. مادرم متوجه شد که مشکلی در من وجود دارد. او احساس می کرد که چیزی با گریه من خراب است. این گریه معمولی نبود. اینطوری که گریه میکردم مثل فریاد کمک بود. او از من خواست که به یک روانپزشک مراجعه کنم. من این کار را انجام دادم و پس از چندین ماه بهبود یافتم. اما سلامت روان چیزی است که حتی پس از بهبودی هم نمی توانید آن را فراموش کنید. این چیزی است که شما باید از آن مراقبت کنید. من اکنون تغییراتی در سبک زندگی ارائه کرده ام.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام