دوست پسر سابق زن متهم به قتل درجه یک در دادگاه هیئت منصفه شهادت می دهد

دوست پسر سابق زنی که متهم به قتل درجه یک است، می‌گوید نمی‌دانست جسد یک سالمند سنت آلبرت در سطل انباری است که به کمک او در پشت تاکسی بارگیری می‌شود.

هیئت منصفه در حال استماع شواهد در هفته چهارم از محاکمه قتل درجه یک بریل موسیلا است که متهم به قتل رونالد ورسفولد 75 ساله در سال 2017 است.

موزیلا، 34 ساله، زمانی که دادگاه در ماه گذشته آغاز شد، به مداخله ناشایست در بقایای جسد ورسفولد اعتراف کرد، اما او در قتل درجه یک بی گناه بود.

متهم وکیل ندارد و وکالت دارد. وکیل ادمونتون، گرگ ووروبک، منصوب شده است تا به عنوان یک دوست – دوست دادگاه – عمل کند تا اطمینان حاصل شود که محاکمه منصفانه پیش می رود.

در طی بیانیه افتتاحیه ماه گذشته، دادستان های سلطنتی ادعا کردند که موسیلا در 7 ژوئیه 2017 با ورسفولد در آپارتمان خود در سنت آلبرت زندگی می کرد، زمانی که سالمند را با مواد مخدر، ضرب و شتم و چاقو زد و او را کشت.

دادستان ها می گویند که روز بعد، موسیلا جسد ورسفولد را در یک وان ذخیره سازی Rubbermaid پنهان کرد و برای انتقال آن به چندین مکان مختلف در طول یک روز کمک گرفت و در نهایت آن را در یک منطقه جنگلی روستایی در ملکی رها کرد. مهمانی – جشن.

رابرت رافترز روز چهارشنبه به هیئت منصفه گفت که او و موزیلا حدود چهار ماه در سال 2017 با هم قرار داشتند و رابطه آنها در چند وقت یکبار همدیگر را می دیدند فروکش کرده است.

او می دانست که او از واحد خودش به ورسفولد که در همان ساختمان بود نقل مکان کرده است.

رافترز شهادت داد: «او گفت که او فقط یک پسر بود که به او کمک می‌کرد، او یک دوست بود.

رافترز گفت که در غروب 7 ژوئیه 2017، او بیشتر در خانه بود و انتظار داشت که موسیلا آن شب بیاید، اما او هرگز نشان نداد.

شهادت همسایه

در اوایل محاکمه، یکی از همسایگان از ساختمان ورسفولد شهادت داد که با موسیلا در پارکینگ ساختمان مواجه شد و او سپس او را به طبقه بالا دعوت کرد. او به هیئت منصفه گفت که او لباس زیر زنانه پوشیده و به او سکس دهانی داده است.

همسایه شهادت داد که نگران این بود که ورسفولد، صاحبخانه ساختمان، به خانه بیاید، اما گفت موزیلا به او گفت که ورسفولد در تعطیلات است.

دادستان‌های سلطنتی ادعا کرده‌اند که ورسفولد در زمانی که همسایه به آپارتمان دعوت شده فوت کرده است.

هنگام بازجویی متقابل از همسایه سابق خود در 2 مه، موسیلا از خاطراتش از عصر سؤال کرد و به او گفت که او داستان رابطه جنسی دهانی را جعل کرده است که او آن را رد کرد.

روز چهارشنبه، رافترز گفت که در صبح روز 8 ژوئیه 2017، موسیلا از او خواست تا چمدان و جعبه های یدکی او را بیاورد. سواری به خانه او رفت و چند کیف به او داد، اما گفت که هرگز پا به داخل آپارتمان نگذاشته است.

او گفت که موزیلا به او گفت که ورسفولد برای پیاده روی رفته است و رافترز مدتی را در اطراف منطقه برای یافتن سالمند جستجو کرد، اما او را پیدا نکرد.

وقتی یک تاکسی در ملک ظاهر شد، رافترز گفت که به بارگیری برخی از وسایل موسیلا در آن کمک کرده است – از جمله یک وان ذخیره سازی بزرگ.

او گفت: «این سطل واقعاً سنگین وجود داشت که او با نوار چسب بسته بود.

رافترز به ملک روستایی دوستش رفت، جایی که جشنی برای جشن پایان دوره آزمایشی دوستش برگزار می شد. او گفت که موسیلا دیرتر وارد شد و برای دور انداختن وسایل، از جمله سطل بزرگ رابرمید، در گودال سوختگی در املاک روستایی درخواست کمک کرد.

هیئت منصفه قبلاً شنیده است که روز بعد، دوستی که در حال جشن گرفتن پایان دوره آزمایشی خود بود، سطل زباله را از منطقه جنگلی که در آنجا رها شده بود، پس گرفت و با RCMP تماس گرفت.

در حالی که توسط Worobec مورد بازجویی متقابل قرار گرفت، رافترز گفت که نمی‌دانست جسدی در ظرف نگهداری وجود دارد.

Worobec همچنین به Rafters گفت که روزی که Musila در حال جمع کردن وسایل برای نقل مکان بود به داخل آپارتمان رفته است.

رافترز پاسخ داد: «آن روز وارد آپارتمان نشدم.

دادستان ها گفته اند که قصد دارند با حدود 50 شاهد در جریان محاکمه که قرار است تا اوایل ژوئن ادامه داشته باشد، احضار کنند.