دوره آموزش html

اولین گام در آموزش HTML این میباشد که بدانیم تعریف و تمجید همین لهجه چیست؟ HTML یک زبان برنامه‌نویسی نیست؛ بلکه یک گویش نشانه‌گذاری است که ساختار محتوای شما را تمجید می‌کند. HTML شامل مجموعه‌ای از عنصرها ( elements ) می‌شود که اساسی استفاده از آن شما می‌توانید ساختار یک کاغذ وب را معلوم می‌کنید تا در قدم بعدی بتوانید به آن ظاهر مناسبی به آن دهید.

 

برای نمونه شما میخواهید مشخص کنید در مکان x از صفحه وب یک لیست قرار بگیرد یا یک فرم یا یک لینک و پیوند و یا این که هر چیز دیگر که اینکار اهمیت به کارگیری از HTML به سادگی قابل انجام است.

 

نسخه‌های مختلف HTML

 

تا الان نسخه‌های مختلفی از HTML منشر شد، که در تحت لیست همین ورژن‌ها را می‌توانید تماشا کنید.

 

  • HTML در ابتدا در سال ۱۹۹۱ منتشر شد.
  • HTML 2.0 در ۱۹۹۵ منتشر شد.
  • HTML 3.2 در ۱۹۹۷ منتشر شد.
  • HTML 4.01 در ۱۹۹۹-۲۰۰۰ منتشر شد.
  • و HTML5 که نهایی و پیشرفته‌ترین ورژن از HTML هست را در سال ۲۰۱۴ منتشر کردند.

 

هدف دوره آموزش HTML در ابتدا همین هست که شما را اساسی مبانی HTML (که تقریبا در تمام نسخه‌ها یکی است) و پس حیاتی مفاهیم پیشرفته و جدید HTML5 آشنا کند.

 

HTML5 چیست؟

 

HTML5 را می‌توانیم به تیتر نهایی ورژن HTML که در سال 2014 ارائه شد دانست. در همین نسخه از HTML شما مهم عناصر، ویژگی‌ها و رفتارهای جدیدی میباشید که اساسی استفاده از آن‌ها می‌توانید ساختار‌های بهتری را برای وبسایت خود ساخت کنید.

 

مواردی که به HTML5 اضافه شده در راستای شعور خوبتر مدرک HTML میباشد به شکلی که حیاتی نگاه به بخش‌های گوناگون کد HTML بتوانید فهم و شعور کنید آن بخش حساس چه هدفی ساخته شده است.

 

ما در زمان تدریس HTML همت کرده‌ایم به مهربانی مورد ها گوناگون HTML و HTML5 را به شما تدریس دهیم.

 

برای تدریس HTML می بایست چه چیزهایی را بدانیم؟

 

شما برای یادگیری HTML از طریق این دوره به مقدار زیادی اشتیاق به یادگیری و پیشرفت، اهمیت چاشنی اراده و اندکی تصمیم به ورود به دنیای طراحی وب دارید.

 

به غیر همین مورد ها پیش‌نیاز به خصوصی برای شروع کار کلیدی HTML وجود ندارد.

منبع