در اینجا برای گردنبند پریانکا چوپرا به ارزش 204 کرور که در Met Gala 2023 به نمایش گذاشت چه اتفاقی می افتد – اخبار سرگرمی، Firstpost

پریانکا چوپرا با حضور در کنار همسرش و به رخ کشیدن یک لباس مشکی خیره کننده والنتینو، ظاهر خود را در مراسم Met Gala 2023 ظاهر کرد. چیزی که توجه کاربران اینترنتی را به خود جلب کرد، گردنبند او بود که حدود 204 کرور قیمت دارد. بله شما آن را درست خواندید! اما اخبار کمی وجود دارد.

Met Gala 2023: آلیا اولین حضور خیره‌کننده‌ای را با لباس سفید بکر انجام می‌دهد، ایشا آمبانی با لباس پرابال گورونگ نمایش را می‌دزدد.

MET GALA 2023: پریانکا چوپرا، آلیا بات با بیرون رفتن سرها را برمیگردانند. جیجی حدید، کیم کارداشیان نیز خیره کننده هستند

جزئیات گردنبند و اتفاقاتی که برای آن خواهد افتاد

یکی از طرفداران این بازیگر در شبکه های اجتماعی نوشت: گردنبند الماس 11.16 قیراطی Bulgari Laguna Blu که پریانکا چوپرا در مراسم مت گالا بر سر دارد به قیمت 25 میلیون دلار به حراج گذاشته می شود. این گوهر استثنایی و ارزشمند بولگاری به حساب می آید.

او تصاویری را با طرفدارانش در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و ظاهری زیبا داشت.

مت گالا 2023

آلیا بات نیز در گالا با یک لباس سفید دودی ظاهر شد. او در توییتر نوشت: «من همیشه مجذوب عروس های نمادین شانل بودم. فصل به فصل، نابغه کارل لاگرفلد در نوآورانه‌ترین و الهام‌بخش‌ترین لباس‌های مد درخشید.»

او با به اشتراک گذاشتن چندین عکس از خود، در رسانه های اجتماعی اضافه کرد: «ظاهر امشب من از این الهام گرفته شده است و به ویژه از مدل لباس عروس شنل در سال 1992 کلودیا شیفر. یک دختر هرگز نمی تواند مرواریدهای زیادی داشته باشد… و لوازم جانبی مناسب برای تکمیل ظاهری که در مورد ما به کمان مروارید روی موهای من تبدیل شده است.”

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.