دانشجوی نویسندگی خلاق به عنوان نویسنده بازی های ویدیویی به مهتاب ضربه زد

در طی همه گیر شدن ، بازی ها از محبوبیت تازه ای برخوردار شده اند و با ورود دو کنسول جدید به بازار در ماه جاری ، همچنین یک نیاز شدید به استعداد وجود دارد که می تواند جهان هایی را که گیمرها در آن غرق می شوند ، ایجاد کند.

با این حال ، کار ساخت یک بازی ویدئویی نه تنها یک تمرین در زمینه هنر و برنامه نویسی رایانه است – بلکه به نویسندگان ماهری نیز نیاز دارد که بتوانند سرعت برنامه را بکار گیرند ، روایت ها را ببافند و شخصیت ها را بسازند.

خوشبختانه برای برخی از نویسندگان خلاق محلی ، از آنها برای انجام این کار استفاده شده است.

مایکل وهبا یک رشته علوم کامپیوتر است که اتفاقاً در دانشگاه کالگری نیز در حال پیگیری گواهی نامه نویسی خلاق است.

به لطف پست شغلی که از طریق گروه انگلیسی مدرسه پخش می شود ، او اکنون به عنوان نویسنده بازی های ویدیویی مهتاب می گیرد.

وی از سال گذشته به عنوان پیمانکار با یک استارت آپ کلگری ، IstoInc ، برای توسعه بازی به نام اتریو: وحشی تاریک.

وهبا گفت: “مهمترین جنبه نوشتن به روشی است که با مکانیک بازی و هنر و صدا هماهنگ باشد.” چشمی کلگری روز سه شنبه “بنابراین وقتی بازیکنان بازی را انجام می دهند ، یک بسته هماهنگ است که یک داستان قدرتمند را روایت می کند.”

نوشتن یک بازی ویدیویی مانند شعر

وهبا توصیف کرد اتریو: وحشی تاریک به عنوان یک بازی اتوماسیون / بقا که در آینده سایبرپانک تنظیم شده است.

وهبا گفت: داستانی که در تلاش است آن را روایت کند یک داستان امیدوار کننده است: این بازیکن در تلاش است تا آینده را پس از اینکه انسانها خودشان را نابود کردند ، دوباره بسازد.

وظیفه او این است که بیشتر بازی را خودش بنویسد و از راه دور روی آن کار می کند ، هرچند جلسات هفتگی با بقیه اعضای تیم برگزار می شود.

وهبا برای نوشتن گفتگویی که بازیکنان را درگیر خود کند ، از یک ترفند جالب استفاده می کند.

یک تصویر از بازی ویدیویی Atrio: The Dark Wild. (ارائه شده توسط مایکل وهبا)

“[I] وهبا گفت ، بسیاری از گفتگوها را مثل اینکه شعر باشد بنویسید ، زیرا قاعده کلی این است که گیمرها – یا خوانندگان ، بعد از حدود 10 تا 15 کلمه ، بیشتر خسته خواهند شد.

“بنابراین چالش واقعی که به نظر من جالب است تلاش برای جمع آوری هرچه بیشتر معنا و مفهوم کلمه در کمترین حد ممکن است. و من متوجه شدم که شعر در واقع نماینده ترین چگونگی نوشتن بسیاری از بازی های ویدیویی است.”

آریتا ون هرک ، استاد نویسندگی خلاق وی در دانشگاه ، گفت که قانون گفتگوی بازی ویدیویی وهبا همان چیزی نیست که وی به طور خاص در کلاس خود انتخاب کرده است.

ون هرک گفت: “من به آنها یاد نمی دهم که چگونه در مورد بازی های ویدیویی بنویسند. من به آنها یاد می دهم که چگونه خوب بنویسند.”

“اما به وضوح ، نوشتن روایت برای بازی های ویدیویی اکنون یک فرصت مهم است.”

پناه گرفتن در داستان ها

ون هرک ، که هرگز خودش یک بازی ویدیویی بازی نکرده است ، گفت که هنوز هم می تواند موقعیت های داستان نویسی را که برای آنها فراهم می کند قدردانی کند.

و گرچه او همچنین می تواند از مکانیک های بازی یک بازی جذاب استقبال کند ، اما از نظر او یک م componentلفه قصه بسیار مهم است.

ون هرک گفت: “همه ما عاشق داستانها هستیم. ما به داستانها پناه می بریم. و این بازیها ، درست همانطور كه ​​مایكل شرح داده است ، این فرصت را دارند كه آینده دیگری را به ما نشان دهند.”

وهبا گفت ، در سال های اخیر ، بازی ها با پیشرفت تکنولوژی شکل گرفته اند که گرافیک آنها را به شدت پالایش کرده است.

بازی هایی که به زیبایی ارائه شده اند و به طور فزاینده ای به عکس واقع گرایانه نزدیک شده اند ، به کیفیت فیلم نزدیک شده اند و از آن الهام گرفته اند ، که این امر نیز بر داستان پردازی تأثیر گذاشته است.

اما در نهایت ، وهبا گفت ، گرافیک ها قلب داستان نیستند.

وهبا گفت: “این همیشه در مورد خوب بودن این فناوری نیست ، بلکه این که آنها چگونه می توانند احساسات را به روش های مختلف منتقل کنند.” “شما بدون نوشتن خوب نمی توانید داستان خوبی داشته باشید.”


با پرونده هایی از Eyegopener کلگری.