دالی سینگ برای اولین بار در کن: «احساس می‌کنم خیلی ناآماده، خیلی عصبی و در همه جا هستم» – Entertainment News, Firstpost

دالی سینگ، سازنده محتوا، آماده است تا در جشنواره فیلم کن 2023 سر و صدایی به پا کند و در مصاحبه ای اختصاصی با Firstpost، در مورد هیجاناتش، چیزهایی که مشتاقانه منتظرشان است، سفرش به عنوان یک سازنده محتوا و واکنش های خانواده صحبت کرد. دوستان و طرفداران

شما برای اولین حضور خود در کن آماده اید. حسش چطوره؟

من آماده نیستم، احساس می کنم خیلی آماده نیستم. من احساس می کنم خیلی عصبی و در همه جا. چند روز گذشته خوابم نبرده، اما همیشه خیلی مضطرب هستم. امروز باید چمدان خود را جمع کنم و همه چیز را جمع کنم، اما این احساس یک فرصت عالی است. بستن چمدان برای جشنواره کن چیزی است که هرگز تصور نمی کردم. همه در اطراف من بسیار خوشحال هستند و از من تعریف ها و پیام های زیادی دریافت می شود. دوستانم مدام از من می پرسند: “چه می پوشی؟” به چه چیزی فکر می کنی؟ هر کس برداشت خود را دارد، این کار را انجام ندهید اما این را بخرید.

می‌توانید به اشتراک بگذارید که چگونه اتفاق افتاد، روند حضور در کن چگونه است؟

بسیاری از اینفلوئنسرها در گذشته روی فرش قرمز راه می‌رفتند و برای همه سابقه ایجاد کردند. این فرصتی است که همه ما در چند سال اخیر به آن چشم دوخته ایم. این چیزی است که همه ما می خواهیم. آژانس من که با OML کار می کنم فوق العاده است جی جان لاگا دی آنهون، آنها به معنای واقعی کلمه آن را برای من انجام داده اند. این تیم من است که همه چیز را انجام داده است. این نه تنها فوق العاده اتفاق افتاده است، بلکه انتظارات زیادی از من وجود دارد و امیدوارم بتوانم آنها را برآورده کنم.

جشنواره ای مانند کن برای شما چه اهمیتی دارد؟

به‌عنوان یک علاقه‌مند سینما که عاشق سینما است، شرکت در جشنواره‌ی چنین جشنواره‌ی عظیمی، تماشای فیلم، حضور در نمایش‌ها بسیار شگفت‌انگیز است. نمی توانم باور کنم که این فرصت را به دست بیاورم که در کنار افرادی باشم که برای مدت طولانی تحسینشان کرده ام. افراد مشهور، فیلمسازان از سراسر جهان. برای من به عنوان یک تولید کننده محتوا، دستیابی به چنین فرصتی جهانی یک معامله بزرگ است. امیدوارم فرصت های زیادی برای من باز کند. این اولین حضور من در صحنه بین المللی است که در آن می روم و نماینده کشورم هستم، بنابراین این نیز بسیار باورنکردنی است

مد هند و سینمای هند، هر دو سال‌هاست که در کن به نمایش گذاشته شده‌اند. چه انتظاراتی از امسال دارید؟

(می خندد) انتظار من این است که ترول نشوم. امیدوارم بتوانم کار خوبی انجام دهم. مثل این است که شما همیشه روی پوسته تخم مرغ راه می روید، می دانید که هرگز نمی دانید، اما من واقعاً می خواهم خوش بگذرانم، می خواهم از خودم لذت ببرم، نمی خواهم فشار زیادی را تحمل کنم، زیرا خیلی راحت غرق می شوم. یک انتظار زیباتر و خنده دارتر این است که با افراد بسیار باحالی برخورد کنید و لحظاتی از طرفداران داشته باشید.

در مورد واکنش دوستان، طرفداران و خانواده در اولین حضور او در کن

من می گفتم، “آیا باید این قرقره را پست کنم چون خیلی نرم به نظر می رسد؟” البته دوستان و خانواده من می دانستند. طرفداران من همیشه به من این احساس را می دهند که بیشتر از من از بردهای من لذت می برند. من نمی گویم که در همه چیز فقط بدی ها را می بینم، تنها چیزی که می گویم این است که همیشه در مورد اتفاقی که قرار است بیفتد بسیار مضطرب هستم. پاسخ آنها واقعاً به من کمک کرد، آنها به من پیام می دادند مانند، عصبی نباش اعتماد به نفس داشته باش، ما شما را دوست داریم، به چیزهای زیادی فکر نکنید. همه دوستان صمیمی من هم خیلی هیجان زده هستند. کومال و سید به معنای واقعی کلمه هر روز به خانه من می آیند و از من می پرسند که آیا وسایلم را جمع کرده ام یا نه. کومال روز دیگر مرا به خواربار فروشی برد، و او گفت: «شاید به یک نوار پروتئینی نیاز داشته باشید. ممکن است به دئودورانت نیاز داشته باشید، ممکن است به خوشبو کننده دهان نیاز داشته باشید. با خانواده، وقتی به مادرم گفتم به کن می روم، از من پرسید که آیا به خانه برنمی گردم، زیرا مدت زیادی است که به خانه نرفته ام (می خندد). برنامه این است که بلافاصله پس از آن به خانه برگردیم. اما بله این واکنش همه بوده است.

از آنجایی که شما تولید محتوای خود را با Spill the Sass شروع کردید، می‌خواهم آنچه را که واقعاً الهام بخش شما برای به اشتراک گذاشتن ایده‌های استعدادتان با مردم بوده است، به کار بگیرید.

ما به معنای واقعی کلمه اولین نسل از تولیدکنندگان محتوا هستیم، وقتی وارد آن شدیم، نمی‌دانستیم که این یک روز به یک حرفه تبدیل خواهد شد. بچه هایی که اکنون وارد می شوند، تصور بهتری از آنچه وارد می شوند دارند. برای ما، وقتی وارد این می‌شدیم، بینایی نداشتیم. شاید مجبور شده بودیم برای انجام کارهای عادی خود برگردیم. شاید 50 سال بعد ما نوعی داده برای جمع آوری همه اینها داشته باشیم، حالا مثل این است که ببینیم چطور پیش می رود. تولید محتوا چیزی است که به طور تصادفی برای من اتفاق افتاده است. من یک وبلاگ نویس مد بودم و Spill the Sass خود را داشتم و در حال ساختن چند موزیک ویدیو اینجا و آنجا بودم، بنابراین حضور در مقابل دوربین و انجام همه این کارها همیشه برای من بسیار سرگرم کننده بود. محتوای کامل و نوع کمدی که جلوی دوربین انجام می دهم چیزی بود که به طور تصادفی با آن برخورد کردم. تصادف خوشحال کننده ای بود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام