داستان کرالا ساخته آدا شارما قرار است وارد کلوپ 200 کروری در گیشه شود.

مدیر Sudipto Sen’s داستان کرالا تبدیل به یک فیلم پرفروش تمام دوران در باکس آفیس شده است. در واقع به دلیل بودجه اندک به یکی از سودآورترین سرمایه گذاری های تاریخ سینمای هند تبدیل شده است.

روز پنج‌شنبه، این درام انسانی دیروز حدود 6.50 کرور روپیه در ویترین بلیت‌ها به فروش رسید و در حال حاضر با مجموع 171 کرور روپیه است. با روند فوق العاده در گیشه، داستان کرالا انتظار می رود تا پایان سومین آخر هفته خود به دو قرن یا حداکثر تا دوشنبه برسد. با این حال، این فیلم اکنون با رقابتی از سوی بازیگر بزرگ هالیوود مواجه است. سریع X.

داستان کرالا قبلاً مانند بزرگان بالیوود را شکست داده است کیسی کا بای کیسی کی جان، Tu Jhoothi ​​Main Makkaar و بهولا. در حال حاضر پس از شاهرخ خان مقام دوم را در فهرست پردرآمدترین بالیوود در سال 2023 دارد. پاتان. این فیلم در حال حاضر بزرگترین موفقیت آدا شارما بازیگر نقش اول را به خود اختصاص داده است.

یوگیتا بیهانی بازیگر نقش اصلی فیلم در مصاحبه ای با فرست پست درباره موفقیت این فیلم صحبت کرد و گفت: «وقتی زندگی مردم را لمس می کنید، واقعاً این تلاش را می کنند، به خصوص اگر شما را بشناسند. آنها سعی کرده اند از طریق دوستان، خانواده و پیام رسانی به من در اینستاگرام با من در تماس باشند و این غیر واقعی است.

در این فیلم که توسط Vipul Amrutlal Shah’s Sunshine Pictures تهیه شده است، سونیا بالانی، سیدی ایدنانی، ویجی کریشنا، پرانای پاچائوری و پراناو میشرا نیز در نقش های برجسته ای حضور دارند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام